Skocz do zawartości
rosol

1.8 TSI - wykres z hamowni

Rekomendowane odpowiedzi

Żadne 1.8 tsi nie trzyma serii. U mnie w Leonie przed modem wyszło 205 KM a auto miało 190 tyś przebiegu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ryba84 spodziewam się, że będzie około  +15KM ... drugie TSI będę robił... w 1.8TSI BZB był bonus jak najbardziej...

a masz wykres z Leona?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oddałem wszystkie dokumenty nowemu właścicielowi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mod zrobiony w VTech Pomorze.

Na Pb95. Manual, CJSC 180KM

seria 197KM i 345Nm

mod 245KM i 420Nm

zdjęty limiter prędkości.

Zrobię logi dynamiczne to porównam z serią i dam znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli wyszło podobnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w serii turbo dmucha maks 1.1 bara w zakresie 2500 -3200 obrotów...

po modzie mam 1.7 -1.75 bara z zakresie 2500-3100 obrotów co dało około 420Nm w piku....

gdyby ustawić 1.55-1.6 bara to płasko by było od 2200 -4300 obrotów a momentu wtedy około 390Nm

sprzęgło jest takie samo jak w 2.0TSI więc spokojnie zniesie te 400Nm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i ja się pochwalę, korona mnie natchnęła, no i okazało się że miałem całkiem zdrową serię ;)

 

DSC_1337.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@saper_wroc a masz logi dynamiczne doladowania po modzie? albo napisz ile bar laduje maks na wyswietlaczu... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam ekranu sport, więc nie podam ciśnienia, o logach nie pomyślałem jak zostawiałem auto ?

Może przy okazji jakieś live data z obd11 zrobię jak będzie trochę czasu.

Póki co i tak muszę się dobrze znowu zaznajomić z autem, bo jednak jest różnica w operowaniu gazem i sprzęgłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 18.05.2020 o 19:05, saper_wroc napisał:

To i ja się pochwalę, korona mnie natchnęła, no i okazało się że miałem całkiem zdrową serię

Fantastyczny wynik i zaskakująca seria. Przymierzam się do zabiegu, ale i ciekawość zżera ile w standardzie wypluje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w piątek jadę na poprawę modyfikacji..... Wolę lekko obniżyć doładowanie aby krzywa przebiegała bardziej płasko....

Tak się prezentuje wykres na 5 biegu... urwanie pomiaru przez limiter prędkości który został potem usunięty...

Do poprawy będzie doładowanie i kąt wyprzedzenia zapłonu.... Na 4 biegu wyszło 427Nm na 5 biegu 413Nm co daje średnią 420Nm... po zmianie liczę na około 390Nm płaskiego....

 

IMG_20200512_123748.jpg

@R-line serie to około 200KM +/- 5KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostateczna wersja modyfikacji... doładowanie w najlepszym momencie 1.5bara ...muszę go zlogować aby napisać dokładnie jak przebiega..

seria 200KM i 346Nm

mod 231KM i 396Nm

mierzone na 5 biegu

linia niebieska to wersja ostateczna

B8_2020_05.jpg

Edytowane przez rosol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i ja, ale póki co tylko box...

V-tech Katowice
Pomiar z hamowni przed Boxem - 199KM i 356Nm
Pomiar po założeniu i skonfigurowaniu boxa: 221KM i 394Nm

BOX.thumb.jpg.94c3ee20cb04ddbb3d1bf44dd695a1de.jpg

Edytowane przez pablosik73

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zazdroszczę wam Panowie tych przyrostów w manualu ? Czterysta niótów to jest już coś. ?
W DSG w standardzie zwykle jest 190KM i 280-290Nm. Turbo dmucha na 0,65 bara (1,65 od próżni). Ze względu na małe sprzęgła nikt tego nie podciąga powyżej 300-315Nm.
Co ciekawe, tak z rok temu, zamieniliśmy się samochodami z @pablosik73
 (on ma manuala - wtedy jeszcze w serii) i pamiętam stwierdziliśmy, że obie wersje dają podobne wrażenia z przyspieszenia. 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

0.65 bara w serii? W serii to ona dmucha 1.1-1.15 manualu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyraźne zaznaczyłem, że piszę o DSG. Automat ma mniejszy moment więc to logiczne, że doładowanie będzie mniejsze niż w manualu. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, SeBa_ napisał:

Zazdroszczę wam Panowie tych przyrostów w manualu ? Czterysta niótów to jest już coś. ?
W DSG w standardzie zwykle jest 190KM i 280-290Nm. Turbo dmucha na 0,65 bara (1,65 od próżni). Ze względu na małe sprzęgła nikt tego nie podciąga powyżej 300-315Nm.
Co ciekawe, tak z rok temu, zamieniliśmy się samochodami z @pablosik73
 (on ma manuala - wtedy jeszcze w serii) i pamiętam stwierdziliśmy, że obie wersje dają podobne wrażenia z przyspieszenia. 
 

nie chcę się wymądrzeć ale wydaje mi się, że róznica jest widoczna od 3.  nie jestem w stanie tak szybko w manualu przejść 1-2-3 jak w dsg. potem już jest tylko lepiej, zejście z 6 na 3 i głupia mina beemek bezcenne:) fajne mamy autka:)

ale zabawa dla mnie to: 

nie zawsze wszytko wychodzi jakby się chciało:)

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, kuwik napisał:

nie chcę się wymądrzeć ale wydaje mi się, że róznica jest widoczna od 3.  nie jestem w stanie tak szybko w manualu przejść 1-2-3 jak w dsg. potem już jest tylko lepiej, zejście z 6 na 3 i głupia mina beemek bezcenne:) fajne mamy autka:)

ale zabawa dla mnie to: 

nie zawsze wszytko wychodzi jakby się chciało:)

 

 

 

Najechałeś na białą linię, że złapałeś uślizg?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba tak + za szybko prawa ręka zadziałała") ale ofiar nie było ani w sprzęcie ani w ludziach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności