burnthefires Zgłoś #1 Napisano 28 Grudnia 2017 Pytanie jak w temacie, warto dopłacić +/- 10 000 brutto do 2.0 220PS i DCC czy 1.8 w zupełności wystarcza do codziennego użytku? Co do trwałości/awaryjności to zakładam że wychodzi podobnie, bo silnik to w teorii ten sam EA888, ale czy ten 2.0 to już gen 3B czy jeszcze 3A? Jak się ma ta nowa sucha DSG7 do mokrej DSG6, bo z tego co widzę narzekania są na tym forum tylko na siódemkę. Czy brak biegu jest w ogóle zauważalny przy zwiększonej elastyczności 2.0? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DemoniK Zgłoś #2 Napisano 28 Grudnia 2017 Miałem podobny dylemat. 180 w zupełności by mi wystarczyło, ale przeważyły niepokojące zgłoszenia na temat DSG7. DSG6 to sprawdzona konstrukcja ze sporym zapasem co udowadniają tunerzy. Dla mnie to sygnał, że z trwałością tym bardziej będzie ok przy fabrycznych parametrach. Mogę się teraz mylić, ale również obroty przy jeździe autostradowej wypadały na korzyść DSG6 (w sensie niższe). P.S. Konto zarejestrowane 1h temu, a już mogłeś założyć nowy temat. Świat zwariował? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
burnthefires Zgłoś #3 Napisano 28 Grudnia 2017 5 minut temu, DemoniK napisał: P.S. Konto zarejestrowane 1h temu, a już mogłeś założyć nowy temat. Świat zwariował? Spokojnie, nie jestem nowy w internecie ani na forach więc wcześniej i tak przewertowałem kilkadziesiąt stron forum w poszukiwaniu odpowiedzi zamiast z marszu spamować, po prostu liczę na kolejne głosy. Dodam, że gadałem w pełni prywatnie z ogarniętym doradcą serwisowym (co zdarza się zdecydowanie zbyt rzadko) i ponoć wszystkie bolączki B8 (elektronika systemów asystujących, uchwyty w drzwiach i właśnie szarpiąca DSG7) nie występują już w nowych egzemplarzach, zostały tylko tuleje tylnych wahaczy, ale niby wymieniają z marszu na gwarancji. Pozwolę sobie dorzucić jeszcze dwa pytania, na które nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi: Czy oprócz nowszego systemu infotainment i dodaniu rozpoznawania znaków do pakietu Business coś się jeszcze zmieniło? Mam na oku egzemplarz sprzed 40 tygodnia z poprzednim Discover pro który szczerze mówiąc nawet bardziej mi odpowiada(fizyczne przyciski, pokrętła i matowy ekran zamiast wielkiej tafli). Czy ew. to nowe Discover Pro ma jeszcze jakąś przewagę, czy to tylko kwestia kosmetyczna? Druga sprawa - Czy w B8 też jest opcja warunkowego wyłączenia Keylessa tak jak w Tigu MY2018 czy wymaga to aktualizacji sterownika? Nie mam zamiaru korzystać z żadnych pokrowców, bo i tak AC będzie ale taka opcja by się przydała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach