Skocz do zawartości
deamon

Passat CC 2.0 TDI CR

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie :)

 

Od razu mówię, że jestem laikiem więc potrzebuję fachowej pomocy :) Jestem z okolic Krakowa i poszukuję Passata CC z silnikiem 2.0 TDI CR 140KM z rocznika min 2010r. z przebiegiem <170tyś, skrzynia manualna

Cena jaką mogę dać to ok 40 000zł

 

Czy sądzicie, że to dobry wybór? Może ktoś ma na sprzedaż akurat albo mógłby pomóc przy zakupie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czemu ma być zły ? koniecznie przed zakupem jedż z osobą która się na tym zna, ja osobiście kupowałem auto 300 km ode mnie, więc wysłałem do osoby która sprzedawała auto rzeczoznawców. Sprawdzili autko, sprawdzili jego historie itd. i podesłali na email, Potem rozmowa telefoniczna i na następny dzień jechałem kupić autko. To nie jest 5 tys aby samemu kupić auto (w moim przypadku nie znam się aż tak bardzo) dlatego czułem się pewniej jak autko zostało sprawdzone profejsonalnie przez osoby które takie usługi oferują. Kosztowało mnie to 400zł. Jeśli będziesz chciał to na pw ci podeśle link do oględzin i jaka firma mi to robiła. (oferują usługi w całej PL) 

Na przebieg aż tak bardzo nie patrz bo mój 2008 r ma 214 tys (potwierdzone) i wygląda o wiele lepiej środek niż u nie jednego passata który miał 150 :) ale jak się uprzesz na taki przebieg to w przeciągu paru minut będziesz miał taki jaki będziesz chciał :)

Mam 2.0 CR i jest bardzo oszczędny jeśli chodzi o spalanie. 5/6 litrów tak średnio pokazuje. Trasa tak do 100 na tempomacie kiedyś mi wyszło 4.4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach