Skocz do zawartości
tatoswinka

benzyna 1.8tsi BZB gaśnie niedługo po uruchomieniu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich. Od kilku dni mam dziwny objaw w swoim B6 1.8TSI silnik BZB. Zdarzyło się na razie 3 razy. Po uruchomieniu silnika po kilkunastu sekundach (ujadę kilkadziesiąt metrów normalnie) silnik gaśnie. Nie gwałtownie tylko stopniowo. Obroty spadają i stop. Wygląda to tak jakby paliwo się skończyło. Próbuję uruchomić, kręcę 3, 4 razy i w końcu po pół minuty kręcenia rozrusznikiem startuje i pracuje ok. Zaznaczam, że dwa razy na silniku zimnym, a raz na ciepłym po tankowaniu na stacji - nie ma reguły. Normalnie uruchamia się na dotyk. Silnik pracuje bez zarzutu, chociaż ma już 203kkm. O dziwo z braniem oleju również nie ma tragedii, 1,5l między wymianami to dobry wynik. Wyprzedzę pytanie - komputer nie zapisuje błędów i to jest najgorsze. Niestety mam mały tester przenośny więc jego możliwości są ograniczone, nie mam logów.

Czy jest gdzieś na zasilaniu benzyny jakiś zawór zwrotny? Może on szwankuje i cofa się benzyna - nie zawsze. Wygląda to tak jakby kończyło się paliwo. Chociaż nie wiem czy wtedy nie powinien pokazać błędu np. niskiego ciśnienia.

Proszę o radę. Pozdrawiam.

20122017: pojawiły się błędy:

P3044 Fuel pump: short circuit

P2293 Fuel pressure regulator valve-N276: mechanical malfunction

P3043 Fuel pump: mechanical malfunction

Mówiąc krótko, trzeba rozglądać się za pompą.

Edytowane przez tatoswinka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Może komuś się przyda. Do wymiany był moduł sterowania pompą w baku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam podobne objawy w moim B7 1.8TSI. Mianowicie gaśnie tak około po 20-30min pracy. Nieważne czy w czasie jazdy czy na postoju, tak jakby zabrakło paliwa. Po zgaśnieciu świecą się kontrolki oraz światła, auto nie reaguje, dopiero zdjęcie klemy pozwala na odpalenie auta. A potem sytuacja się powtarza. Aż do momentu kiedy nie chce odpalić aż  ostygnie(zazwyczaj na drugi dzień odpala normalnie). W logach błędów nigdy nie pojawiła się informacja o sterowniku pompy paliwa, dlatego mam pytanie jak sprawdzić czy działa poprawnie. Obejrzałem wizualnie jego styki, część wiązki dochodzącej do niego, wszystko wygląda bardzo dobrze. Auto ma dopiero 115tys.  

Przy okazji, po odkręceniu korka wlewu paliwa, bak zasysa powietrze. Czy to może mieć wpływ? Jak ewentualnie pozbyć się tego zasysania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

012356 - Fuel Pump 
               P3044 - 000 - Short Circuit

000135 - Fuel Rail/System Pressure 
               P0087 - 000 - Too Low - MIL ON

Te były ostatnie. czasami od przekażnika pompy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności