Przemek-83 Zgłoś #301 Napisano 24 Sierpnia 2011 a nie kupiłeś przypadkiem takich jak ja czyli H7+H7 ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndiK Zgłoś #302 Napisano 24 Sierpnia 2011 gumba - z tego co piszesz to brakuje Ci mocowania palnika? A jakie palniki i gdzie kupiłeś? Na pewno sa to D2S-y? Bo ja na pocz. jak wyjąłem lampy z pudelka i przymierzałem palniki to tez mi się wydawało, ze brak takiego el. , ale później zajarzyłem, ze jednak jest (na 16 zdjęciu /z pierwszych 16/ w aukcji jest ten element przyklejony taśmą klejącą do gniazda el. zasilającego lampę). Ja przed zakupem pytałem sprzedającego czy aby na 100% to są nowe lampy, bo widok taśmy klejącej na plastiku mnie zmylił/ale to był właśnie nałożony na gniazdo el. i przyklejony taśmą el. mocujący palnik ) wygl. on < > tak: http://allegro.pl/opel-omega-b-i-b-fl-mocowanie-zarnika-hella-nowe-i1763997864.html Pzdr AndiK Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyberEx Zgłoś #303 Napisano 27 Sierpnia 2011 witam tak się przyglądam tym tematom i tez się podepnę temat mnie też dotyczy tzn potrzebuje reflektora kompletnego na h7 bo mi niemiec zrobil fanta przez swoją pewnie niewiedze i pomysłowość tzn władowal sobie "100" h7 i mi się przegrzał lewy reflektor <od strony kierowcy> z tego co mi mówił pan Robert do niego max "80" się wsadza przy diagnozie było jak pisalem za mocne i się paliło wszystko nawet te kabelki były w kiepskiej formie ale jakoś się udało problem polega na tym że nie mogę sobie wyregulować lewej lampy przedniej z powodu pęknięcia na "pół" reflektora a włąściwie przegrzania się i stąd moje pytanie czy są jakieś szroty z dobrymi reflektorami hella bo takie mam a chyba nowego za 400-500zł nie warto? bynajmniej mi powiedziano że lepiej kupić dobrą używkę chyba że jest jakiś dobry zamiennik nowy pozdrawiam jakby ktoś znal jakiś szrot w kuj-pom z takim czymś to pisać do mnie proszę pozdrawiam i dziękuję a co do xenona w takich lampach to ja miałem coś takiego niebieskiego nie wiem czy zarówka to była niebieska h7 czy xenon ale świecila ładnie wyglądało jak go kupiłem ale to była "100" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieldyla Zgłoś #304 Napisano 27 Sierpnia 2011 witamtak się przyglądam tym tematom i tez się podepnę temat mnie też dotyczy tzn potrzebuje reflektora kompletnego na h7 bo mi niemiec zrobil fanta przez swoją pewnie niewiedze i pomysłowość tzn władowal sobie "100" h7 i mi się przegrzał lewy reflektor <od strony kierowcy> z tego co mi mówił pan Robert do niego max "80" się wsadza przy diagnozie było jak pisalem za mocne i się paliło wszystko nawet te kabelki były w kiepskiej formie ale jakoś się udało problem polega na tym że nie mogę sobie wyregulować lewej lampy przedniej z powodu pęknięcia na "pół" reflektora a włąściwie przegrzania się i stąd moje pytanie czy są jakieś szroty z dobrymi reflektorami hella bo takie mam a chyba nowego za 400-500zł nie warto? bynajmniej mi powiedziano że lepiej kupić dobrą używkę chyba że jest jakiś dobry zamiennik nowy pozdrawiam jakby ktoś znal jakiś szrot w kuj-pom z takim czymś to pisać do mnie proszę pozdrawiam i dziękuję a co do xenona w takich lampach to ja miałem coś takiego niebieskiego nie wiem czy zarówka to była niebieska h7 czy xenon ale świecila ładnie wyglądało jak go kupiłem ale to była "100" na allegro masz tego od groma i za rozsądne pieniądze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karus Zgłoś #305 Napisano 27 Sierpnia 2011 Witam wszystkich,ja natomiast chcę poruszyć taką kwestię,jak to że mam w swoim passacie przednie lampy sonara i jak go kupiłem tak już były zamontowane wraz z żarnikami i przetwornicami,więc miałem xenony.Jakieś pół roku temu zatrzymała mnie policja i najbardziej hu..wy gliniarz w naszym mieście.Zatrzymał tylko dlatego ze względu na właśnie światła.I powiem tak chciał zabrać mi dowód i dał mandat.Dowodu nie zabrał bo dał mi pół godziny jeśli to na miejscu załatwię,a że mam znajomego elektryka zadzwoniłem i pomógł mi to wymontować.A gliniarz pierwsze co maska w górę znalazł przetwornicę szukał na kloszu jakiegoś oznaczenia i homologacji i niby nie znalazł.Dowodu nie zabrał bo elektyk wszystko na miejscu mi przerobił na zwykłe lampy mandat nałożył.A dziś nie jestem tego pewien czy zrobiłem dobrze przyjmując mandat.I chciałbym by ktoś mi pomógł w zrozumieniu tej kwestii do końca.Wiem że powinienem mieć płaski klosz taki mam regulację też mam jednej rzeczy której nie mam to spryskiwaczy.Ale mnie bardziej interesuje to czym ten gliniarz się kierował szukając homologacji i jakiej na mojej lampie jest oznaczenie E9.To tyle i mam nadzieję że ktoś mi pomoże zrozumieć do końca tę kwestię.Pozdrawiam:fajny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kreska Zgłoś #306 Napisano 27 Sierpnia 2011 Jeżeli faktycznie lampy nie miały homologacji, to odmowa przyjęcia mandatu nic by Ci nie dała. A co do dowodu, to sam fakt, że nie masz spryskiwaczy jest wystarczającą podstawą do jego zabrania. Zastanawia mnie tylko jak przerobiliście w pół godziny czy tam godzinę xenony na zwykłe światła i to w warunkach polowych Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobylak2206 Zgłoś #307 Napisano 27 Sierpnia 2011 pewnie był to zestaw HID z allegro... zenonek H7... wyrzucił przetwornice. wsadził zwykłe H7 i podłączył... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karus Zgłoś #308 Napisano 28 Sierpnia 2011 Tak jest wyciągnął przetwornice i założył zwykłe żarówki a resztę to już z:fajnyałatwiła lutownica,ale elektryk ten posiada wszystko w swoim aucie więc nie ma mowy o żadnej lipie.Ale nadal ciekawi mnie homologacja co na tej lampie powiniemem mieć napisane żebym móc xenonów używać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieldyla Zgłoś #309 Napisano 28 Sierpnia 2011 Tak jest wyciągnął przetwornice i założył zwykłe żarówki a resztę to już z:fajnyałatwiła lutownica,ale elektryk ten posiada wszystko w swoim aucie więc nie ma mowy o żadnej lipie.Ale nadal ciekawi mnie homologacja co na tej lampie powiniemem mieć napisane żebym móc xenonów używać. http://swiatla.arbiter.pl/galeria/ksenon.halogen http://www.xenon-hid.info/przepisy.html http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1217741.html tu masz bardzo fajnie opisane fakty i miny dotyczące przepisów o posiadanie reflektorów xenonowych. Jak będę miał chwilkę to zobaczę jakie ja mam u siebie oznaczenia na reflektorze (ori xenon hella) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #310 Napisano 28 Sierpnia 2011 .Ale nadal ciekawi mnie homologacja co na tej lampie powiniemem mieć napisane żebym móc xenonów używać. Oznaczenie literowe DC, które oznacza światło xenonowe. Nie wspominając już o spryskiwaczach i samopoziomowaniu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kreska Zgłoś #311 Napisano 28 Sierpnia 2011 Tak czy owak policjant miał prawo wlepić Ci mandat i odmowa nic by nie zmieniła. Inna sprawa, że chyba policjanci aż tak na to nie zwracają uwagi. Jeżeli dobrze świeci i nie oślepia innych, to raczej nie zatrzymują takich aut. To raczej domena typowych służbistów. Ja bym się zajął tymi, którzy mają padnięte xenony i świeca im na różowo, a mimo to tak jeżdżą, a takich spotykam zaskakująco dużo ostatnio na drogach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karus Zgłoś #312 Napisano 28 Sierpnia 2011 Ok dzięki panowie za dość wymagające odpowiedzi.Chociaż nie jestem pewien czy na mojej lampie takie oznaczenia są.Poza tym wczoraj chodziłem po parkingu i trudno mi było znaleźć w samochodach nowszych wyposażone w ksenony,jakichkolwiek oznaczeń.Po prostu na żadnym z tych aut nie było na lampach żadnych oznaczeń.Pozdrawiam:mlask ---------- Post added at 18:02 ---------- Previous post was at 17:55 ---------- A swoją drogą auto przede mną na tych xenonach jeździło pięć lat po trójmieście i było ok,tylko u nas taki upierdliwy gliniarz.Ale spoko nie chcę już xenonów zakładać,chociaż światła były o niebo lepsze od tych co mam teraz,a mam żarówki Osram Night Breaker.I nie zmieniła się znacząco barwa światła w porównaniu z jakąkolwiek zwykłą żarówką.Przy okazji może ktoś doradzi jakie byłyby żarówki najbliżej zbliżone barwą do xenonów.:mlask Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek-83 Zgłoś #313 Napisano 29 Sierpnia 2011 Jak chcesz zbliżone do zenonów to masz osram cool blue hyper albo philips bluevision ultra. Sam myślałem o takich ale jakoś się obawiam ,że nie zaświecą jak te które mam teraz czyli Tungsram +90% Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kalisz2 Zgłoś #314 Napisano 30 Sierpnia 2011 Witam Czy zaleca się czyszczenie reflektorów osobom które jeszcze nigdy tego nie robiły? czy jest to skomplikowany proces? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #315 Napisano 31 Sierpnia 2011 WitamCzy zaleca się czyszczenie reflektorów osobom które jeszcze nigdy tego nie robiły? czy jest to skomplikowany proces? Bez problemu powinien to każdy zrobić.Każdy kto ma chociaż trochę chęci do pracy.Opis masz TU: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12400&highlight=renowacja+reflektor%F3w Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #316 Napisano 3 Września 2011 Czy ktoś wymieniał bezpieczniki lamp przednich po podłączeniu instalacji ksenonowej ? Dziś na próbę podłączyłem przetwornicę Hella z palnikiem D2S i bezpiecznik 10A strzelił. W instrukcji Paska brak jest info o innym bezpieczniku przy stosowaniu lamp ksenonowych. Dać większy czy może szukać przyczyny upalenia bezpiecznika ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość eltom Zgłoś #317 Napisano 3 Września 2011 Raczej mielke powiadasz... to ja powiadam Ci, że raczej bezpiecznik 15A trzeba zamontować i nie ma innej rady. Tak jest ORI i tyle musi być Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #318 Napisano 3 Września 2011 ORI jest 15A ? Nie znalazłem tej informacji w instrukcji Paska, wyłącznie 10A i mała wzmianka o palnikach. Czy mógłby ktoś jeszcze potwierdzić istnienie 15A bezpiecznika świateł mijania przy instalacji ksenonowej? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #319 Napisano 3 Września 2011 10A powiniem wytrzymać,ale ori jest 15A i tyle powinno być. ORI jest 15A ? Nie znalazłem tej informacji w instrukcji Paska, wyłącznie 10A i mała wzmianka o palnikach. Czy mógłby ktoś jeszcze potwierdzić istnienie 15A bezpiecznika świateł mijania przy instalacji ksenonowej? Niniejszym potwierdzam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #320 Napisano 3 Września 2011 Podziękował za te informację. Jak widać u mnie 10A nie daje rady. Chociaż różne opinie znalazłem na "internecie". Jutro podłączę pod 15A. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach