van-reiv Zgłoś #141 Napisano 25 Maja 2011 Może i było, ale ja swojej opinii przez to że jestem nOObkiem tutaj nie wyraziłem a teraz jużtak więc bardzo mi miło że mogłem to zrobić ^^ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karus Zgłoś #142 Napisano 29 Maja 2011 No dokladnie to nie wiem jak to tam wygląda bo mało miejsca tam mam,ale sama soczewka razem z żarówką lata tak że mogę ją obracać o 180 stopni i z powrotem.Tak tam troche macałem i jakos nie wyczuwam żadnych wypustów czy czegoś takiego do czego mogłaby być przymocowana.No i gdzie z tym sie udać do mechanika czy elektryka?W biały dzien mi to nie przeszkadza tylko strasznie drażni w nocy.Pozro. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #143 Napisano 30 Maja 2011 No dokladnie to nie wiem jak to tam wygląda bo mało miejsca tam mam,ale sama soczewka razem z żarówką lata tak że mogę ją obracać o 180 stopni i z powrotem.Tak tam troche macałem i jakos nie wyczuwam żadnych wypustów czy czegoś takiego do czego mogłaby być przymocowana.No i gdzie z tym sie udać do mechanika czy elektryka?W biały dzien mi to nie przeszkadza tylko strasznie drażni w nocy.Pozro. Czyli jak sama soczewka to musisz i tak rozkleić reflektor.Skoro cały odbłyśnik reszty reflektora jest stabilny to soczewka jest odkręcona/ułamana. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin Wroc Zgłoś #144 Napisano 30 Maja 2011 Wydaje mi sie ze mam brudne reflektory od środka. Da się to jakoś wyczyścić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vietrzyk Zgłoś #145 Napisano 30 Maja 2011 (edytowane) Rozkleić lampy, zdemontować silniczek i odłączyć wiązki. Przemyć delikatnie wodą demineralizowaną z ludwikiem ściereczką z mikrofibry części które uznasz ze należy wyczyścić, przepłukać wodą demineralizowaną, potem wysuszyć ładnie suszarką, zostawić niech wilgoć odparuje i poskładać :dobrze Skleić można np czarnym silikonem dekarskim, schnie 24h to wada..., ale jest bardzo odporny na niskie temp. co jest ważne zimą, a i na wysokie temp. do 100 stopni radzi sobie bardzo dobrze, czyli słońce go nie ruszy bo sprawdzone przy 65 stopniach w lipcowym słońcu, a w razie potrzeby da się ponownie rozkleić z opalarką w ręku. :fajny Od razu wyprzedzę... tak nic się nie stanie o ile nie będziesz tego namiętnie szorować i topić tego godzinami w wodzie, bo wtedy warstwa odblaskowa powie pa pa Edytowane 30 Maja 2011 przez vietrzyk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin Wroc Zgłoś #146 Napisano 30 Maja 2011 czyli najpierw zdemontowac, potem rozklejac? Czym to rozkleic? A tak w ogole, to skad tam, brud? Pasek nie ma 15 lat. Cos sie musialo stac ze sie rozczelnily. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #147 Napisano 30 Maja 2011 Rozkleić lampy, zdemontować silniczek i odłączyć wiązki. Przemyć delikatnie wodą Po co chcesz to rozklejać???????? czyli najpierw zdemontowac, potem rozklejac? Czym to rozkleic? A tak w ogole, to skad tam, brud? Pasek nie ma 15 lat. Cos sie musialo stac ze sie rozczelnily. Wyciągnij reflektory-to zaledwie trzy wkręty torx.Wymontuj z nich silniczki i żarówki.Wtedy możesz spokojnie płukać.Nie trzeba ich rozklejać!!To nonsens...Dopiero jak stwierdzisz że płukanie nic nie dało to możesz pokusić się o regenerację odbłyśnika-koszt około 160 zeta lub w najgorszym wypadku wymiana reflektorów. warstwa odblaskowa powie pa pa A i tak jak jest stara i nadpalona to po płukaniu tak powie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karus Zgłoś #148 Napisano 30 Maja 2011 Dzięki Patryk jeszcze tylko napisz mi elektryk czy mechanik,bo sam nie mam na to czasu poza tym chyba nie mam aż tyle cierpliwości. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #149 Napisano 30 Maja 2011 Dzięki Patryk jeszcze tylko napisz mi elektryk czy mechanik,bo sam nie mam na to czasu poza tym chyba nie mam aż tyle cierpliwości. Nie mam zielonego pojęcia...Demontaż raczej mechanik który zajmuje się także elektryką.Są tacy magicy w naszym piknym kraju Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #150 Napisano 2 Czerwca 2011 Panowie ja mam do was wielka sprawę i prosze o pomoc.dwa lata temu kupilem paska z lampami firmy Sonar niby ksenonami bo tak wiekszosc znajomych to okreslala,bylem na 3 przegladach wszystko ok,mialem xxx kontroli drogowych nawet ostanio złapała mnie czarna Vectra z milymi panami w czapkach az tu dzisiaj taki jeden oszolom przy kontroli dopierdzielil sie do tych lamp ze nie maja homologacji i mam niesprawny samochod ze przy tych lampach powinny byc zarowki halogenowe i zabral mi dowod rejestr czy ktos mi powie jak to wreszcie jest naprawde z gory dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
margmi Zgłoś #151 Napisano 2 Czerwca 2011 dopierdzielil sie do tych lamp ze nie maja homologacjiPrzyjrzyj się nadrukom na kloszu. Jeśli masz tam gdzieś literki DC to są przystosowane do xenonów. Jeśli HC to tylko halogen. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #152 Napisano 3 Czerwca 2011 Nie spotkałem się jeszcze z Sonarem który ma oryginalny xenon...Są na zwykłe żarówki halogenowe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #153 Napisano 3 Czerwca 2011 Rozkleić lampy, Po co chcesz to rozklejać????????Niestety Patryk kolega ma 3BG i musi rozklejaćdzisiaj taki jeden oszolom przy kontroli dopierdzielil sie do tych lamp ze nie maja homologacji i mam niesprawny samochod ze przy tych lampach powinny byc zarowki halogenowe i zabral mi dowod rejestr czy ktos mi powie jak to wreszcie jest naprawde z gory dziekiW końcu trafiłeś na policjanta tzw. upierdliwego czyt. dorabiającego się stopnia na HIDach i doczytał że twoje lampy nie mają homologacji. Jest dużo tematów na forum dot. HIDów. Poczytaj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #154 Napisano 3 Czerwca 2011 Niestety Patryk kolega ma 3BG i musi Według opisu Marcin ma 3B Poza tym rozklejenie reflektora w 3BG graniczy z cudem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #155 Napisano 3 Czerwca 2011 Według opisu Marcin ma 3B Wg. MarcinWro ? Zgadza się ale Marcin vel. vietrzyk ma B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)Rok prod: 2001 i podał na przykładzie swoich lamp. Poza tym rozklejenie reflektora w 3BG graniczy z cudem Może nie z cudem ale z piekarnikiem Na naszym forum są opisy jak to zrobić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vietrzyk Zgłoś #156 Napisano 3 Czerwca 2011 (edytowane) Ja rozklejałem najzwyklejszą opalarką za 60zł i wąską szpachelką, trochę czasu trzeba poświecić ale z cudem to bym tego nie porównał... :fajny Zanim bez opamiętania wlejesz kilka litrów wody w lampę lepiej pogadaj z kimś kto to już zrobił i jakie ma odczucia, ja nie wlałem, ale znajomy chciał szybko wyczyścić i wyczyścił konkret odblaski, do gołego plastiku :debil dlatego nie polecam... Jak koniecznie chcesz zalewać wodę, to najpierw upewnij sie w 100% czy nie masz żadnej pajęczynki koło postojówek bo 90% passatów FL ma, i tam odblask od razu płynie razem z wodą... Przecież Marcin.Wroc ma 2004 r wieć też FL.... Chyba że o czymś nie wiemy A w B5 do 2000 r. , klej jest jak guma balonowa i 10 min w piekarniku wystarczy zeby odszedł bez niczego, wieć tym bardziej polecam rozklejać w B5, 10 x szybciej niz w B5 FL Edytowane 3 Czerwca 2011 przez vietrzyk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #157 Napisano 3 Czerwca 2011 Może nie z cudem ale z piekarnikiem Na naszym forum są opisy jak to zrobić. Wiem,wiem Ale pamiętaj że nie był stosowany tylko jeden rodzaj kleju.Ten o którym pisałem jest twardy jak uj i nie rozpuszcza się pod wpływem ciepła.Reszta oczywiście w piekarniku,sam nieraz o tym pisałem A w B5 do 2000 r. , klej jest jak guma balonowa i 10 min w piekarniku wystarczy zeby odszedł bez niczego, wieć tym bardziej polecam rozklejać w B5, 10 x szybciej niz w B5 FL Dokładnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #158 Napisano 18 Czerwca 2011 Czy ktoś z was zakładał do B5 przed liftem, nowe lampy w cenie około 100 zeta za sztukę? :fajny Jak to świeci? Czy może lepiej jest kupić oryginalne używki i poczyścić szkła reflektorów? Bo myślałem o zakupie samych odbłyśników, ale jednak lepiej będzie wybrać jedno z dwóch rozwiązań: 1. nowe lampy - jak ta na przykład: Lampa przednia --- klik 2. oryginalne używki - tylko że można trafić na angielskie Osobiście wolałbym kupić nówencję za 100 zeta Tylko... no właśnie - jak to jest ze świeceniem ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #159 Napisano 18 Czerwca 2011 Czy ktoś z was zakładał do B5 przed liftem, nowe lampy w cenie około 100 zeta za sztukę? :fajny Jak to świeci? Czy może lepiej jest kupić oryginalne używki i poczyścić szkła reflektorów? Bo myślałem o zakupie samych odbłyśników, ale jednak lepiej będzie wybrać jedno z dwóch rozwiązań: 1. nowe lampy - jak ta na przykład: Lampa przednia --- klik 2. oryginalne używki - tylko że można trafić na angielskie Osobiście wolałbym kupić nówencję za 100 zeta Tylko... no właśnie - jak to jest ze świeceniem ? ja tam bym nie kupował nówki za 100-kę jak masz DEPO za 500zł http://allegro.pl/show_item.php?item=1557142200Lub HELLA za 250zł http://allegro.pl/vw-passat-b5-lampa-lampy-reflektor-hella-wawa-i1638360487.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #160 Napisano 18 Czerwca 2011 Jakbym chciał dać 500 zeta za lampy, to w ogóle bym pytania tu nie wrzucał :fajny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach