Skocz do zawartości
Gość pazder

LAMPY PRZEDNIE PASSAT B5

Rekomendowane odpowiedzi

Może i było, ale ja swojej opinii przez to że jestem nOObkiem tutaj nie wyraziłem a teraz jużtak więc bardzo mi miło że mogłem to zrobić ^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dokladnie to nie wiem jak to tam wygląda bo mało miejsca tam mam,ale sama soczewka razem z żarówką lata tak że mogę ją obracać o 180 stopni i z powrotem.Tak tam troche macałem i jakos nie wyczuwam żadnych wypustów czy czegoś takiego do czego mogłaby być przymocowana.No i gdzie z tym sie udać do mechanika czy elektryka?W biały dzien mi to nie przeszkadza tylko strasznie drażni w nocy.Pozro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No dokladnie to nie wiem jak to tam wygląda bo mało miejsca tam mam,ale sama soczewka razem z żarówką lata tak że mogę ją obracać o 180 stopni i z powrotem.Tak tam troche macałem i jakos nie wyczuwam żadnych wypustów czy czegoś takiego do czego mogłaby być przymocowana.No i gdzie z tym sie udać do mechanika czy elektryka?W biały dzien mi to nie przeszkadza tylko strasznie drażni w nocy.Pozro.

Czyli jak sama soczewka to musisz i tak rozkleić reflektor.Skoro cały odbłyśnik reszty reflektora jest stabilny to soczewka jest odkręcona/ułamana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze mam brudne reflektory od środka. Da się to jakoś wyczyścić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozkleić lampy, zdemontować silniczek i odłączyć wiązki. Przemyć delikatnie wodą demineralizowaną z ludwikiem ściereczką z mikrofibry części które uznasz ze należy wyczyścić, przepłukać wodą demineralizowaną, potem wysuszyć ładnie suszarką, zostawić niech wilgoć odparuje i poskładać :dobrze

Skleić można np czarnym silikonem dekarskim, schnie 24h to wada..., ale jest bardzo odporny na niskie temp. co jest ważne zimą, a i na wysokie temp. do 100 stopni radzi sobie bardzo dobrze, czyli słońce go nie ruszy bo sprawdzone przy 65 stopniach w lipcowym słońcu, a w razie potrzeby da się ponownie rozkleić z opalarką w ręku. :fajny

Od razu wyprzedzę... tak nic się nie stanie o ile nie będziesz tego namiętnie szorować i topić tego godzinami w wodzie, bo wtedy warstwa odblaskowa powie pa pa

Edytowane przez vietrzyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli najpierw zdemontowac, potem rozklejac? Czym to rozkleic? A tak w ogole, to skad tam, brud? Pasek nie ma 15 lat. Cos sie musialo stac ze sie rozczelnily.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozkleić lampy, zdemontować silniczek i odłączyć wiązki. Przemyć delikatnie wodą

 

Po co chcesz to rozklejać????????

 

 

 

czyli najpierw zdemontowac, potem rozklejac? Czym to rozkleic? A tak w ogole, to skad tam, brud? Pasek nie ma 15 lat. Cos sie musialo stac ze sie rozczelnily.

 

Wyciągnij reflektory-to zaledwie trzy wkręty torx.Wymontuj z nich silniczki i żarówki.Wtedy możesz spokojnie płukać.Nie trzeba ich rozklejać!!To nonsens...Dopiero jak stwierdzisz że płukanie nic nie dało to możesz pokusić się o regenerację odbłyśnika-koszt około 160 zeta lub w najgorszym wypadku wymiana reflektorów.

 

 

 

warstwa odblaskowa powie pa pa

 

A i tak jak jest stara i nadpalona to po płukaniu tak powie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki Patryk jeszcze tylko napisz mi elektryk czy mechanik,bo sam nie mam na to czasu poza tym chyba nie mam aż tyle cierpliwości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki Patryk jeszcze tylko napisz mi elektryk czy mechanik,bo sam nie mam na to czasu poza tym chyba nie mam aż tyle cierpliwości.

 

Nie mam zielonego pojęcia...Demontaż raczej mechanik który zajmuje się także elektryką.Są tacy magicy w naszym piknym kraju :hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja mam do was wielka sprawę i prosze o pomoc.dwa lata temu kupilem paska z lampami firmy Sonar niby ksenonami bo tak wiekszosc znajomych to okreslala,bylem na 3 przegladach wszystko ok,mialem xxx kontroli drogowych nawet ostanio złapała mnie czarna Vectra z milymi panami w czapkach az tu dzisiaj taki jeden oszolom przy kontroli dopierdzielil sie do tych lamp ze nie maja homologacji i mam niesprawny samochod ze przy tych lampach powinny byc zarowki halogenowe i zabral mi dowod rejestr czy ktos mi powie jak to wreszcie jest naprawde z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dopierdzielil sie do tych lamp ze nie maja homologacji
Przyjrzyj się nadrukom na kloszu. Jeśli masz tam gdzieś literki DC to są przystosowane do xenonów. Jeśli HC to tylko halogen.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie spotkałem się jeszcze z Sonarem który ma oryginalny xenon...Są na zwykłe żarówki halogenowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozkleić lampy,
Po co chcesz to rozklejać????????
Niestety Patryk kolega ma 3BG i musi rozklejać
dzisiaj taki jeden oszolom przy kontroli dopierdzielil sie do tych lamp ze nie maja homologacji i mam niesprawny samochod ze przy tych lampach powinny byc zarowki halogenowe i zabral mi dowod rejestr czy ktos mi powie jak to wreszcie jest naprawde z gory dzieki
W końcu trafiłeś na policjanta tzw. upierdliwego czyt. dorabiającego się stopnia na HIDach i doczytał że twoje lampy nie mają homologacji. Jest dużo tematów na forum dot. HIDów. Poczytaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety Patryk kolega ma 3BG i musi

Według opisu Marcin ma 3B :hyhy

Poza tym rozklejenie reflektora w 3BG graniczy z cudem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Według opisu Marcin ma 3B
Wg. MarcinWro ? Zgadza się ale Marcin vel. vietrzyk ma
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)

Rok prod: 2001

i podał na przykładzie swoich lamp.
Poza tym rozklejenie reflektora w 3BG graniczy z cudem
Może nie z cudem ale z piekarnikiem ;) Na naszym forum są opisy jak to zrobić. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja rozklejałem najzwyklejszą opalarką za 60zł i wąską szpachelką, trochę czasu trzeba poświecić ale z cudem to bym tego nie porównał... :fajny

Zanim bez opamiętania wlejesz kilka litrów wody w lampę lepiej pogadaj z kimś kto to już zrobił i jakie ma odczucia, ja nie wlałem, ale znajomy chciał szybko wyczyścić i wyczyścił konkret odblaski, do gołego plastiku :debil dlatego nie polecam... Jak koniecznie chcesz zalewać wodę, to najpierw upewnij sie w 100% czy nie masz żadnej pajęczynki koło postojówek bo 90% passatów FL ma, i tam odblask od razu płynie razem z wodą...

 

Przecież Marcin.Wroc ma 2004 r wieć też FL.... Chyba że o czymś nie wiemy

 

A w B5 do 2000 r. , klej jest jak guma balonowa i 10 min w piekarniku wystarczy zeby odszedł bez niczego, wieć tym bardziej polecam rozklejać w B5, 10 x szybciej niz w B5 FL

Edytowane przez vietrzyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może nie z cudem ale z piekarnikiem ;) Na naszym forum są opisy jak to zrobić. :P

 

Wiem,wiem :)

Ale pamiętaj że nie był stosowany tylko jeden rodzaj kleju.Ten o którym pisałem jest twardy jak uj i nie rozpuszcza się pod wpływem ciepła.Reszta oczywiście w piekarniku,sam nieraz o tym pisałem :hyhy

 

 

 

A w B5 do 2000 r. , klej jest jak guma balonowa i 10 min w piekarniku wystarczy zeby odszedł bez niczego, wieć tym bardziej polecam rozklejać w B5, 10 x szybciej niz w B5 FL

 

Dokładnie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z was zakładał do B5 przed liftem, nowe lampy w cenie około 100 zeta za sztukę? :fajny Jak to świeci?

 

Czy może lepiej jest kupić oryginalne używki i poczyścić szkła reflektorów? Bo myślałem o zakupie samych odbłyśników, ale jednak lepiej będzie wybrać jedno z dwóch rozwiązań:

1. nowe lampy - jak ta na przykład: Lampa przednia --- klik

2. oryginalne używki - tylko że można trafić na angielskie :kwasny:

 

Osobiście wolałbym kupić nówencję za 100 zeta :D Tylko... no właśnie - jak to jest ze świeceniem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś z was zakładał do B5 przed liftem, nowe lampy w cenie około 100 zeta za sztukę? :fajny Jak to świeci?

 

Czy może lepiej jest kupić oryginalne używki i poczyścić szkła reflektorów? Bo myślałem o zakupie samych odbłyśników, ale jednak lepiej będzie wybrać jedno z dwóch rozwiązań:

1. nowe lampy - jak ta na przykład: Lampa przednia --- klik

2. oryginalne używki - tylko że można trafić na angielskie :kwasny:

 

Osobiście wolałbym kupić nówencję za 100 zeta :D Tylko... no właśnie - jak to jest ze świeceniem ?

ja tam bym nie kupował nówki za 100-kę jak masz DEPO za 500zł http://allegro.pl/show_item.php?item=1557142200

Lub HELLA za 250zł http://allegro.pl/vw-passat-b5-lampa-lampy-reflektor-hella-wawa-i1638360487.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakbym chciał dać 500 zeta za lampy, to w ogóle bym pytania tu nie wrzucał :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności