bocian21a Zgłoś #1 Napisano 17 Grudnia 2017 (edytowane) Witam mam wyciek z pompy vacum niby nie duży ale cały czas jest morko pod tym czarnym dekielkiem obstawiam ze to jest przyczyna moich problemów z porannym odpalaniem. Dodatkowo mam luzny kruciec od podcisnienia ale to nie problem bo mozna zaklepac i skleic. I mam pytanie czy lepiej zamówić komplet uszczelek i uszczelnić moja pompę czy kupić uzywke ale juz boscha? Edytowane 17 Grudnia 2017 przez bocian21a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #2 Napisano 17 Grudnia 2017 Kup bosha i zapomnij ze masz vakupompe. Luk jest wadliwy i prócz ktocca, obudowa sie odksztalca i cieknie, nie da rady tego uszczelnic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bocian21a Zgłoś #3 Napisano 18 Grudnia 2017 A myslicie ze taki wyciek moze powodowac problemy z odpalaniem po dłuższym postoju? Bo walczę już od jakiegoś czasu wymieniłem we wrześniu uszczelniacze na pompowtryskach pozniej czujnik temperatury bo oszukiwał poprawilo się na jakiś czas a pozniej znowu to wymienilem filtr paliwa plus wszystkie wężyki i opaski no i pompe w baku bo słabe cisnienie robila teraz filtr zawsze rano pełny a palić dalej nie chce jak postoi z 6-8 godzin. Czasem zdąży mu sie ze zapali czasem trzeba podkręcić kilka sekund ale zdążą się też tak ze tylko plak pomaga bo można kręcić i kręcić minutę czy dwie aż aku padnie A ten wyciek nie jest jakiś nie wiadomo jaki po prostu jest zapocone i jak palcem pod spodem przejade pod tym dekielkiem to mokre na palcu jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #4 Napisano 19 Grudnia 2017 Jeszcze jest kwestia czy ropa nie przedostaje sie do oleju. Wyglada ze ostatni element ukladanki to wlasnie vaku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mat3usz08 Zgłoś #5 Napisano 20 Grudnia 2017 Może się zapowietrzać przez tą nieszczelność na pompie. Czasami bardzo delikatne przypocenie i się układ będzie zapowietrzał Pompe i tak musisz wymienić jeżeli cieknie. Zmień na boscha jak pisał kolega wyżej i zapomnij o problemie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolec Zgłoś #6 Napisano 20 Grudnia 2017 Bocian powiem Ci z własnego doświadczenia, nie baw się ani w wymianę uszczelek ani w kupno używek. Pogrzeb dobrze w necie to zapewne kupisz Boscha nówkę po pieniądzach wymienisz i zapomnisz o sprawie. Mnie udało się kupić za 8 stów choć było to 5 lat temu ale były też wtedy za grubo ponad tysiąc więc myślę, że też coś znajdziesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #7 Napisano 21 Grudnia 2017 4 godziny temu, kolec napisał: Mnie udało się kupić za 8 stów choć było to 5 lat temu Ja około miesiąc temu - 820zł z uszczelką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bocian21a Zgłoś #8 Napisano 21 Grudnia 2017 Kupilem od znajomego boscha za 200zl wyciągnięta z golfa 5 z 2008 roku założyłem i drugi dzień auto zapala elegancko czyli mysle ze problem usuniety. Przy starej już ktoś siedział bo była poskladana na jakiś silikon czy hermetyk i jak ja rozkrecilem to olej z silnika byl chyba wszędzie w części od paliwa i w części od podcisnienia takze dobrze ze w pore ja wymieniłem poza tym uszczelniacze byly prawie płaskie nie wystawaly wgl poza krawędź. Dalem nowa uszczelke wszystko wyczyscilem po poprzednim "mechaniku" z tego kleju i myślę ze bedzie ok ? do tego jeszcze mam teraz dużo lepsze hamulce bo w mojej kruciec byl luzny i na zimnym silniku lepiej jedzie z niskich obrotow bo wcześniej takiego mula miał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bocian21a Zgłoś #9 Napisano 3 Stycznia 2018 No i niestety moja radość z palacego auta nie trwała dlugo ponieważ po półtora tygodnia od wymiany pompy znow problem.. W nowy rok rano zapalil bez problemu autem bylo tylko przejechane moze z 50m i zgaszone a później po pół godziny juz nie odpalil dopiero plak pomogl wieczorem znowu problem aż aku padlo i znowu tylko na plaka Wczoraj rano znowu wszystko ok po pracy rowniez a dzisiaj przed praca znowu tylko plak. Z tym ze wymiana pompy wystarczyło ze tylko poczul plaka i od razu lapal a teraz trzeba go jeszcze chwile pokrecic i podawać plaka zeby zaskoczyl. Ktoś ma jeszcze jakies pomysły? Moze to nie problem z paliwem tylko jakiś elektryczny? Ja juz nie mam pomysłów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mat3usz08 Zgłoś #10 Napisano 6 Stycznia 2018 Podłącz pod kompa, może są jakieś błędy, od razu sprawdź jakie są korekcje. Jeszcze możesz spróbować wymienić gumki na pompkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bocian21a Zgłoś #11 Napisano 8 Stycznia 2018 Błędów nie bylo ale korekcie na czwartym wtrysku +2.99 wymieniłem gumki i po wymianie normalnie +0.6 no i zaczal odpalac ale tylko na pare dni i znowu dzisiaj rano musiałem pokrecic z 30sekund zeby zapalil Przy wymianie gumek zauważyłem ze glowica ma wytartre rowki w gniezdzie wtrysku do góry ale uszkodzony byl ewidentnie uszczelniacz na samym ten przy koncowce na podkladka miedziana Chyba bedzie mnie czekać regeneracja glowicy skoro wymiana pomogla ale zaledwie na kilka dni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach