Skocz do zawartości
bocian21a

Cieknaca pompa vacum pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam wyciek z pompy vacum niby nie duży ale cały czas jest morko pod tym czarnym dekielkiem obstawiam ze to jest przyczyna moich problemów z porannym odpalaniem. Dodatkowo mam luzny kruciec od podcisnienia ale to nie problem bo mozna zaklepac i skleic. I mam pytanie czy lepiej zamówić komplet uszczelek i uszczelnić moja pompę czy kupić uzywke ale juz boscha? 

Edytowane przez bocian21a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup bosha i zapomnij ze masz vakupompe. Luk jest wadliwy i prócz ktocca, obudowa sie odksztalca i cieknie, nie da rady tego uszczelnic. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A myslicie ze taki wyciek moze powodowac problemy z odpalaniem po dłuższym postoju? Bo walczę już od jakiegoś czasu wymieniłem we wrześniu uszczelniacze na pompowtryskach pozniej czujnik temperatury bo oszukiwał poprawilo się na jakiś czas a pozniej znowu to wymienilem filtr paliwa plus wszystkie wężyki i opaski no i pompe w baku bo słabe cisnienie robila teraz filtr zawsze rano pełny a palić dalej nie chce jak postoi z 6-8 godzin. Czasem zdąży mu sie ze zapali czasem trzeba podkręcić kilka sekund ale zdążą się też tak ze tylko plak pomaga bo można kręcić i kręcić minutę czy dwie aż aku padnie 

A ten wyciek nie jest jakiś nie wiadomo jaki po prostu jest zapocone i jak palcem pod spodem przejade pod tym dekielkiem to mokre na palcu jest 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jest kwestia czy ropa nie przedostaje sie do oleju. 

Wyglada ze ostatni element ukladanki to wlasnie vaku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może się zapowietrzać przez tą nieszczelność na pompie. Czasami bardzo delikatne przypocenie i się układ będzie zapowietrzał

Pompe i tak musisz wymienić jeżeli cieknie. Zmień na boscha jak pisał kolega wyżej i zapomnij o problemie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bocian powiem Ci z własnego doświadczenia, nie baw się ani w wymianę uszczelek ani w kupno używek. Pogrzeb dobrze w necie to zapewne kupisz Boscha nówkę po pieniądzach wymienisz i zapomnisz o sprawie. Mnie udało się kupić za 8 stów choć było to 5 lat temu ale były też wtedy za grubo ponad tysiąc więc myślę, że też coś znajdziesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, kolec napisał:

Mnie udało się kupić za 8 stów choć było to 5 lat temu

Ja około miesiąc temu - 820zł z uszczelką. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupilem od znajomego boscha za 200zl wyciągnięta z golfa 5 z 2008 roku założyłem i drugi dzień auto zapala elegancko czyli mysle ze problem usuniety. Przy starej już ktoś siedział bo była poskladana na jakiś silikon czy hermetyk i jak ja rozkrecilem to olej z silnika byl chyba wszędzie w części od paliwa i w części od podcisnienia takze dobrze ze w pore ja wymieniłem poza tym uszczelniacze byly prawie płaskie nie wystawaly wgl poza krawędź. Dalem nowa uszczelke wszystko wyczyscilem po poprzednim "mechaniku" z tego kleju i myślę ze bedzie ok ? do tego jeszcze mam teraz dużo lepsze hamulce bo w mojej kruciec byl luzny i na zimnym silniku lepiej jedzie z niskich obrotow bo wcześniej takiego mula miał 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i niestety moja radość z palacego auta nie trwała dlugo ponieważ po półtora tygodnia od wymiany pompy znow problem.. 

W nowy rok rano zapalil bez problemu autem bylo tylko przejechane moze z 50m i zgaszone a później po pół godziny juz nie odpalil dopiero plak pomogl wieczorem znowu problem aż aku padlo i znowu tylko na plaka

Wczoraj rano znowu wszystko ok po pracy rowniez a dzisiaj przed praca znowu tylko plak. Z tym ze wymiana pompy wystarczyło ze tylko poczul plaka i od razu lapal a teraz trzeba go jeszcze chwile pokrecic i podawać plaka zeby zaskoczyl. 

Ktoś ma jeszcze jakies pomysły? Moze to nie problem z paliwem tylko jakiś elektryczny? Ja juz nie mam pomysłów 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłącz pod kompa, może są jakieś błędy, od razu sprawdź jakie są korekcje.

Jeszcze możesz spróbować wymienić gumki na pompkach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błędów nie bylo ale korekcie na czwartym wtrysku +2.99 wymieniłem gumki i po wymianie normalnie +0.6 no i zaczal odpalac ale tylko na pare dni i znowu dzisiaj rano musiałem pokrecic z 30sekund zeby zapalil

Przy wymianie gumek zauważyłem ze glowica ma wytartre rowki w gniezdzie wtrysku do góry ale uszkodzony byl ewidentnie uszczelniacz na samym ten przy koncowce na podkladka miedziana 

Chyba bedzie mnie czekać regeneracja glowicy skoro wymiana pomogla ale zaledwie na kilka dni 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności