Skocz do zawartości
spyty

Migajaca czerwona kontrolka oleju

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli mówimy o tej samej części to dziwi mnie ta cena.

700 zł kosztuje nowa pompa oleju i 15 zł ten patyk w katalogu znany jako "zabierak".

Robocizna też nie jest nazbyt skomplikowana, wiec te 4 koła to jakaś koszmarna cena.

 

A sorki, już doczytałem w poście powyżej :)

Aha zapomniałem dodać ze rocznik mojego paska to 05 ale modelowo 2006 kod BMP więc napęd zębaty a przygode z tym miałem przy 180tyskm

Niestety nawet chcąc kupić audi będziemy mieli te same bolączki bo to te same silniki ...... tragedia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ludzie nie jest zle. ja za pompe dalem 900 zl i jest dobrze. nie oplaca sie kombinowac. kupujesz nowke czesc i jest spokoj. a co do ceny to 4000zl to lekka przesada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ludzie nie jest zle. ja za pompe dalem 900 zl i jest dobrze. nie oplaca sie kombinowac. kupujesz nowke czesc i jest spokoj. a co do ceny to 4000zl to lekka przesada
KOlego ale my nie móimy 4000 o pompie tylko o napędzie pompy tzw balansach to kosztuje 4 tysia ponad a wogole ciężko jest to dostać nawet od jakiegoś rozbitka nikt tego nie chce sprzedac bez silinka ogólnie ta częśc często hałasuje sa to takie dziwne stuki zxalezy jak sie tma w śrobku te wałeczki ustawią one raczej mimo hałasu nie rozwalą się ale gniazdo i zabierak mogą często sprawiac problem dlatego ja zastosowałem bardzo drogi imbus i w biłem naspawaną końcówke w lekko już zużyte gniazda na stałe i problem z głowy już kilku moich znajomych tak zrobiło i działa ok . zabierak z serwisu jest wykonany ze zbyt miekkiego stopu metalu i zawsze po pewnym przebiegu sie zjedzie ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sory moja pomylka. ale naped pompy oleju tez nie jest taki drogi. po awari pompy tez musialem wymienic naped pompy i nie bylo tak zle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwa wymiana łańcuszkowego - wadliwego napędu pompy na niezawodny zębatkowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam posiadam passata 1,9 tdi 2006 r zalany olejem vaspoil 507 00 ostatnio wstawiłem na wymianę oleju i wymieniono mi na olej mobil 5 w 50 ,po przejechaniu 1600km usłyszałem mechaniczny dźwięk w silniku ,takie terkotanie na zimnym silniku i po dodaniu mocniej gazu ,warsztacie powiedziano mi iż to prawdopodobnie liftery(szklanki)moje pytanie brzmi czy ten olej mógła spowodować uszkodzenie jednego z popychaczy prosze o pilną odpowiedż ponieważ od tego uzależniam dalsze kroki działania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Była akcja serwisowa i wymieniali pompy łańcuszkowe na te na kołach zębatych.

Nie wiem czy to jest akcja bezterminowa, myślę, że ktoś tutaj może się wypowiedzieć na ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy jest mi w stanie ktoś sprawdzić jaki mam rodzaj napędu tej pompy czy łańcuchowy czy zębaty i ewentualnie sprawdzić czy nie był już wymieniony??

 

i co z tą akcją serwisową ona jest bezterminowa??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sory moja pomylka. ale naped pompy oleju tez nie jest taki drogi. po awari pompy tez musialem wymienic naped pompy i nie bylo tak zle
KOlego to wyprowadz mnie z błędu ile koszztował cie napęwd pompy oleju przy 8zaworwym 2.0 tdi BMP??? może serwis w poznaniu ma złodziejskie marże ?;-) ze chcą 4 tysia ??jutro do nich przekręce i sie dowiem raz jeszcze dogłębnie i napisze.......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego "syjan1212", można sprawdzić po VIN z jaka pompą wyjechał z fabryki w programie Etka. A co masz teraz to jedź do serwisu VW i zobaczysz czy samochód był na jakiejś akcji wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bruno jak wyciagne fakturke to ci powiem ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem swieżo po profilaktycznej wymianie zabieraka. Czas trwania 2 h. Zabierak od strony wałka był już nadgryziony, gniazda w pompie i w wałku na szczęście w dobrym stanie. Poniżej zamieszczam zdjęcia.

DSC_0027.jpg

DSC_0028.jpg

Edytowane przez _siwy_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem podać. 180 tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja narazie mam spokuj z pompa oleju. a co ile mniej wiecej warto wymienic ten waleczek w pompie i ile cie to kolego kosztowalo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężko powiedzieć po jakim przebiegu warto wymienić zabierak. W tym wątku są 2 przykładowe zdjęcia zabieraka. Jeden po 130 tys. i mój po około 180 tys. Mój wygląda na bardziej zużyty. Kosztowało mnie to 300 zł. Mam nadzieję, że starczy na dłużej i nic złego się nie wydarzy.

 

Może przy każdej wymianie rozrządu warto też zajrzeć do napędu pompy? To akurat wypada co 150 tys.

Edytowane przez _siwy_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

migajaca kontrolka oleju na czerwono oznacza za maly poziom oleju tak najwyzej o ile dobrze pamietam jest to opisane w instrukcji oblugi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co sie pali na czerwono oznacza powazny problem, niski poziom oleju swieci sie na zolto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak swieci sie czerwona kontrolka oleju w pasku do na fisie jest odrazu wywalany komunikat np. o niskim cisnieniu oleju. zolta kontrolka oleju oznacza ze ma zamalo oleju i nalezy go dolac przy najblizszym tankowaniu ( tak pisze w instrukcji )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy silniki BRD 170 KM też mają problemy z pompą oleju? Generalnie jak się czyta to mają mniej wad niż 140KM ( nie słychać o głowicach, turbinach etc )

Co najwyżej zdarzają sie pompowtryski a i tak rzadziej niż w 140, oraz dwumasa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności