andrzejek111 Zgłoś #1 Napisano 20 Lutego 2007 Panowie mam zamiar zakupic sobie blokadę sensorową zapłonu i i podłączyc ją do pompy paliwa znajdującej sie w zbiorniku. W pasku 130 koni na pompowtryskach. i teraz moje pytanie? Czy jak podłącze ta blokadę do dej pompy i jak nastąpi zadziałanie to czy nie bedzie to szkodziło pompowtryskom jak im ropki zabraknie. I czy długo bede musiał go kręcic zanim sie odpowietrzy (czy tak długo jak tradycyjnego diesla na pompie wtryskowej) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ali-g Zgłoś #2 Napisano 20 Lutego 2007 O właśnie! Mam dokładnie taki sam problem, chcę założyć odcięcie, ale nie wiem jaki przewód odłączyć żeby nie uszkodzić silnika..? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurek111 Zgłoś #3 Napisano 20 Lutego 2007 Też rozważałem taki sposób zabezpieczenia paska. Podłaczyć można odcięcie zasilania pompy paliwa i nie powinno to zaszkodzić silnikowi. Niestety skuteczność tego rozwiązania jest żadna. Bez zasilania pompy da się jechać bez większego problemu. Nie będzie co prawda pełnej mocy silnika, ale to żadne pocieszenie jeśli ktoś odjedzie naszym paskiem tylko trochę wolniej. Sprawdzałem te informacje u dwóch serwisantów z ASO i obydwaj zeznawali to samo. Niestety nie tędy droga. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejek111 Zgłoś #4 Napisano 20 Lutego 2007 Jurek czy ta informacja na temat pompy ze jak sie odepnie od niej zasilanie a pasek nadal jedzie to jest na 100% pewne czy ktoś próbował tak robic czy to tylko teoria. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurek111 Zgłoś #5 Napisano 20 Lutego 2007 Pewne. Przy uszkodzeniu pompy takie są właśnie objawy. Auto jedzie niby normalnie, ale przy wyższej prędkości zaczyna mu brakować mocy. O ile sobie przypominam było o tym na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mlody300 Zgłoś #6 Napisano 20 Lutego 2007 witam Najlepiej jeżeli przetniesz ( wepniesz blokadę ) w przewód czarny w wiązce stacyjki (skutecznie odcina wszystko co trzeba żeby uruchomić silnik) lub : odetnij zasilanie sterownika,pod maską po prawej stronie jest czarna pucha a w niej sterownik,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód plus po stacyjce,odcięcie go nie powoduje żadnych złych konsekwencji a auto nie pali,możesz jeszcze ciąć rozrusznik czarno-czerwony w wiązce stacyjki,a to co chcesz odciąć to jest główny plus po stacyjce-grubszy czarny przewód w jej wiązce,innych obwodów już raczej nie proponuję ruszać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejek111 Zgłoś #7 Napisano 20 Lutego 2007 Ok dzieki jak zakupie blokadkie to potestuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneider Zgłoś #8 Napisano 5 Kwietnia 2011 Witam. Chciałbym podłaczyć blokadę zapłonu. W instrukcji wszystko jest jasne oprócz podłaczenia jednego kabelka, który trzeba podłaczyć do centralki alarmowej (ja mam paska z fabrycznym alarmem czyli do modułu komfortu) a dokładniej do wyjścia czujników dodatkowych. Napisane jest że na przewodzie tym powinna być masa gdy alarm jest uzrbrojony. Czy mógłby ktoś mi pomóc w zlokalizowaniu tego przewodu w module komfortu, jaki to miałby być kolor kabelka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #9 Napisano 5 Kwietnia 2011 Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Co chcesz podłączyć: blokadę czy czujnik dodatkowy i jaki masz alarm? Czy też chcesz wykorzystać fabryczny alarm do blokady zapłonu? Jeśli tak to nie najlepszy pomysł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneider Zgłoś #10 Napisano 5 Kwietnia 2011 Mam sensorową blokadę i tam jest napisane żeby jeden kabelek podłaczyć do centralki alarmowej (do wyjścia zasilania nczujników dodatkowyc). Wiem, że bez podłaczenia tego kabelka blokada bedzie działać. Napisali że podanie masy na ten przewód uniemozliwia uruchomienie pojazdu. ---------- Post added at 20:49 ---------- Previous post was at 20:46 ---------- Sławek, MOgę zrobić foto tej instrukcji i przesłać na priv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #11 Napisano 5 Kwietnia 2011 Nie bardzo "kumam" jak to ma działać Wiem, że bez podłaczenia tego kabelka blokada bedzie działać. Napisali że podanie masy na ten przewód uniemozliwia uruchomienie pojazdu, Alarm fabryczny wg forumowiczów złodzieje obchodzą bez problemów, więc takie połączenie raczej nie pomoże. Ale zagadnij Stern'a, zna się na rzeczy i coś doradzi. Ja osobiście bym nie łączył tych zabezpieczeń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneider Zgłoś #12 Napisano 5 Kwietnia 2011 Czyli darować sobie podłaczenie tego kabelka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #13 Napisano 5 Kwietnia 2011 Ja bym nie łączył, ale to twoje auto. Są za i przeciw, a na forum lepiej się nie rozpisywać. Więcej na PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #14 Napisano 5 Kwietnia 2011 Czyli darować sobie podłaczenie tego kabelka Nie łącz. Nie ma najmniejszego sensu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dedmau Zgłoś #15 Napisano 12 Kwietnia 2011 Polecam: http://www.mastertrade.pl/multiblok-sensorowa-blokada-zaplonu-typu-startblok-p-69.html http://www.mastertrade.pl/elektrozawor-blokada-doplywu-paliwa-benzyna-diesel-12v-p-65.html Prostota montażu, działa znakomicie. Wszystko można ładnie ukryć. W ostateczności multiblock można zastąpić zwykłym włącznikiem który przerywa +12V do zaworu. Autko odpala ale po ok 2 minutach gaśnie z braku paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dedmau Zgłoś #16 Napisano 9 Grudnia 2011 Odgrzewam kotleta. Jednak nie polecam stosowania w/w elektrozaworu odcięcia paliwa. Sam elektrozawór po gwarancji psuje się i robi psikusy. Po drugie elektrozawór tworzy zwężkę na przewodzie paliwowym i można odczuwać mniejszą dynamikę jazdy. Multiblok zostawię i podłączę sobie do pompy (pomimo, iż nic to nie pomoże) oraz dokupię sobie alarm bezpilotowy Forteca BP i będę miał spokój z zabezpieczeniem autka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #17 Napisano 9 Grudnia 2011 bezpilotowy Zastanów się nad tym wyborem. Co do zaworów to te z linku się nie nadają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach