Skocz do zawartości
pancernik

Podniesienie mocy B8 150PS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

zastanawiam się nad kupnem rocznego B8 w wersji CL 150PS DSG. Czy ktoś miał doświadczenie z podniesieniem mocy? I jeszcze jedno: czy jest różnica w skrzyniach:  DSG a DCT, czy to tylko nazwa handlowa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dsg to oznaczenie vw dla dwusprzęgłowych, dct to ogólna nazwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takowego.

Po tuningu 185 KM/430 NM

Jedzie super ale na mokrym do 3 biegu problemy z trakcją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 6.12.2017 o 11:06, Jarod84 napisał:

dsg to oznaczenie vw dla dwusprzęgłowych, dct to ogólna nazwa.

DSG = Direct Shift Gearbox = Direkt-Schalt Getriebe (określenie skrzyni dwusprzęgłowej używane przez VW)

DCT = dual-clutch transmission (skrzynia dwusprzęgłowa)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, Induktor napisał:

Chyba 330Nm...

Przepraszam kolegę pisałem z pamięci 423 NM a nie 430Chip.jpg.501d65cee6e4e95b8ec3a74e65fc0ffa.jpg:)

Ale mocy niedoszacowałem 198 zamiast 180 :)

Wiem że dla 1.4 TSI to wartości niedopomyślenia :)

Chip.jpg

Edytowane przez radzio_s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpytywales się tunera o wpływ na pracę dpf 

Mi mówił że poprawia wypalanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

radzio_s jakie koszta? Jakaś ingerencja w skrzynię biegów czy tylko czip? Wykres bardzo ładny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę ze auto robiłeś w R-Performance, polecam chłopaków, Passata Awx 3BG mojej żony robili 8 lat temu na 178 km i 395 Nm. Auto do dziś śmiga bezproblemowo na oryginalnym sprzęgłe i turbinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, dirve napisał:

Radzio Jak koszt chiptunigu ? Czy robiles tez skrzynie ? Widze ze R- performane specjalizuje sie w vagach.

Zadne. Przeciez nie zglaszasz tego do oc ?

Koszt to 1700 netto z FV.

Skrzynia też była ruszana, ciśnienie docisku sprzęgieł aby się nie ślizgały przy takim NM.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.12.2017 o 22:49, radzio_s napisał:

ciśnienie docisku sprzęgieł aby się nie ślizgały przy takim NM.

Hmm.. ciekawe .pierwsze słyszę. Te skrzynie dsg6 wytrzymują dużo większy moment bez żadnych czarów i te 1700 netto to cena kosmiczna. Dobre serwisy tunerskie wołają max 1300 PLN brutto i mówią że skrzyni lepiej nie ruszac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 teraz wrócimy do meritum. Co z tą skrzynią biegów .. trzeba ją przestawiać czy nie ? 

Ktoś coś wie ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robie sie nudny ?- ale ponawiam sie - w gaszczy homologacji zniknelo moje pytanie

 

 co z ta skrzynia. Ktos madry mogl by sie wypowiedziec, czy trzeba modyfikowac skrzynie ? Bo tylko jeden tuner tak twierdzi narazie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, dirve napisał:

Ktos madry mogl by sie wypowiedziec, czy trzeba modyfikowac skrzynie ?

Jak dla mnie to tak. Patrząc zdroworozsądkowo dodajesz mu trochę Nm, więc dobrze byłoby, żeby skrzynia wiedziała co z tym fantem zrobić. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, motomouse napisał:

Jak dla mnie to tak. Patrząc zdroworozsądkowo dodajesz mu trochę Nm, więc dobrze byłoby, żeby skrzynia wiedziała co z tym fantem zrobić. 

Ale ona bez tego bedzie wiedziec. Bo kazdy tuner adaptuje tez skrzynie przez sterownik silnika, bez grzebania w jej sterowniku. vtech mowil zeby nie ruszac , bo warto ruszac. Mocnych benzynach 

Edytowane przez dirve
Literowka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@paolokos - a to nie jest tak, że w Niemczech ubezpieczenie płaci się od mocy a nie pojemności? Dlatego trzeba zgłaszać chiptuning? W Polsce ubezpieczenie płaci się od pojemności silnika.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś się w  temacie zmieniło?

Zmieniło i jakieś Aso  to robi po gwarancji? 

Edytowane przez galux20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy. Poszukuję kogoś sprawdzonego kto przeprogramował by DSG6 i zrobił chipa. Szukam kogoś na podkarpaciu ewentualnie w okolicy Krakowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności