pancernik Zgłoś #1 Napisano 5 Grudnia 2017 Witam, zastanawiam się nad kupnem rocznego B8 w wersji CL 150PS DSG. Czy ktoś miał doświadczenie z podniesieniem mocy? I jeszcze jedno: czy jest różnica w skrzyniach: DSG a DCT, czy to tylko nazwa handlowa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarod84 Zgłoś #2 Napisano 6 Grudnia 2017 dsg to oznaczenie vw dla dwusprzęgłowych, dct to ogólna nazwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radzio_s Zgłoś #3 Napisano 8 Grudnia 2017 Mam takowego. Po tuningu 185 KM/430 NM Jedzie super ale na mokrym do 3 biegu problemy z trakcją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KUBAG Zgłoś #4 Napisano 8 Grudnia 2017 Dnia 6.12.2017 o 11:06, Jarod84 napisał: dsg to oznaczenie vw dla dwusprzęgłowych, dct to ogólna nazwa. DSG = Direct Shift Gearbox = Direkt-Schalt Getriebe (określenie skrzyni dwusprzęgłowej używane przez VW) DCT = dual-clutch transmission (skrzynia dwusprzęgłowa) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Induktor Zgłoś #5 Napisano 8 Grudnia 2017 Chyba 330Nm... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radzio_s Zgłoś #6 Napisano 9 Grudnia 2017 (edytowane) 23 godziny temu, Induktor napisał: Chyba 330Nm... Przepraszam kolegę pisałem z pamięci 423 NM a nie 430 Ale mocy niedoszacowałem 198 zamiast 180 Wiem że dla 1.4 TSI to wartości niedopomyślenia Edytowane 9 Grudnia 2017 przez radzio_s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #7 Napisano 9 Grudnia 2017 Podpytywales się tunera o wpływ na pracę dpf Mi mówił że poprawia wypalanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal8844 Zgłoś #8 Napisano 10 Grudnia 2017 radzio_s jakie koszta? Jakaś ingerencja w skrzynię biegów czy tylko czip? Wykres bardzo ładny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elkrecik Zgłoś #9 Napisano 10 Grudnia 2017 Widzę ze auto robiłeś w R-Performance, polecam chłopaków, Passata Awx 3BG mojej żony robili 8 lat temu na 178 km i 395 Nm. Auto do dziś śmiga bezproblemowo na oryginalnym sprzęgłe i turbinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radzio_s Zgłoś #10 Napisano 10 Grudnia 2017 3 godziny temu, dirve napisał: Radzio Jak koszt chiptunigu ? Czy robiles tez skrzynie ? Widze ze R- performane specjalizuje sie w vagach. Zadne. Przeciez nie zglaszasz tego do oc ? Koszt to 1700 netto z FV. Skrzynia też była ruszana, ciśnienie docisku sprzęgieł aby się nie ślizgały przy takim NM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dirve Zgłoś #11 Napisano 11 Grudnia 2017 Dnia 10.12.2017 o 22:49, radzio_s napisał: ciśnienie docisku sprzęgieł aby się nie ślizgały przy takim NM. Hmm.. ciekawe .pierwsze słyszę. Te skrzynie dsg6 wytrzymują dużo większy moment bez żadnych czarów i te 1700 netto to cena kosmiczna. Dobre serwisy tunerskie wołają max 1300 PLN brutto i mówią że skrzyni lepiej nie ruszac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dirve Zgłoś #12 Napisano 11 Grudnia 2017 teraz wrócimy do meritum. Co z tą skrzynią biegów .. trzeba ją przestawiać czy nie ? Ktoś coś wie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dirve Zgłoś #13 Napisano 13 Grudnia 2017 Robie sie nudny ?- ale ponawiam sie - w gaszczy homologacji zniknelo moje pytanie co z ta skrzynia. Ktos madry mogl by sie wypowiedziec, czy trzeba modyfikowac skrzynie ? Bo tylko jeden tuner tak twierdzi narazie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #14 Napisano 13 Grudnia 2017 57 minut temu, dirve napisał: Ktos madry mogl by sie wypowiedziec, czy trzeba modyfikowac skrzynie ? Jak dla mnie to tak. Patrząc zdroworozsądkowo dodajesz mu trochę Nm, więc dobrze byłoby, żeby skrzynia wiedziała co z tym fantem zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dirve Zgłoś #15 Napisano 13 Grudnia 2017 (edytowane) 46 minut temu, motomouse napisał: Jak dla mnie to tak. Patrząc zdroworozsądkowo dodajesz mu trochę Nm, więc dobrze byłoby, żeby skrzynia wiedziała co z tym fantem zrobić. Ale ona bez tego bedzie wiedziec. Bo kazdy tuner adaptuje tez skrzynie przez sterownik silnika, bez grzebania w jej sterowniku. vtech mowil zeby nie ruszac , bo warto ruszac. Mocnych benzynach Edytowane 13 Grudnia 2017 przez dirve Literowka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shibby Zgłoś #16 Napisano 9 Maja 2018 @paolokos - a to nie jest tak, że w Niemczech ubezpieczenie płaci się od mocy a nie pojemności? Dlatego trzeba zgłaszać chiptuning? W Polsce ubezpieczenie płaci się od pojemności silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #17 Napisano 22 Sierpnia 2019 (edytowane) Coś się w temacie zmieniło? Zmieniło i jakieś Aso to robi po gwarancji? Edytowane 22 Sierpnia 2019 przez galux20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mirecki Zgłoś #18 Napisano 23 Sierpnia 2019 Odnośnie skrzyń był temat: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRENEK9 Zgłoś #19 Napisano 3 Września 2019 Koledzy. Poszukuję kogoś sprawdzonego kto przeprogramował by DSG6 i zrobił chipa. Szukam kogoś na podkarpaciu ewentualnie w okolicy Krakowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #20 Napisano 6 Września 2019 Gdybyś chciał w lubelskim to polecam:https://www.facebook.com/SOFT.MOD.Performance.Lublin/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach