Skocz do zawartości
Zyko

Demontaż tylnego dyferencjału

Rekomendowane odpowiedzi

Padł mi tylny dyfer. Wymieniłem ale chce zobaczyć co dokładnie się stało w środku. Niestety po odkręceniu śrub części rozsuwają się na około 1cm i dalej coś je blokuje. Proszę o pomoc. Foto w załączniku. Dziękuję z góry za pomoc.imageproxy.php?img=&key=4ac350283c2c00a8

_20171204_114139.JPG

Edytowane przez Zyko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrząc po schematach wydaje się, że po demontażu obu flansz powinien się dać rozpołowić. Jeśli masz je zdemontowane to próbuj kręcić od strony haldex'a może coś się zazębia choć nie powinno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc, dyfer jest ok, padło jedno łożysko od mechanizmu różnicowego, mogę poprosić o schemat jeśli jest taka możliwość, może uda mi się zamówić tę część. Pozdrawiam !

lozysko.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma do tego instrukcji - ELSA przewiduje tylko wymianę na nowy dyferencjał. Można jedynie wymienić uszczelniacze wałków. Zdemontuj obecne łożyska - na 100% są na nich oznaczenia, ewentualnie można je zwyczajnie zmierzyć i szukać w katalogach SKF'a.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności