oskar96 Zgłoś #1 Napisano 3 Grudnia 2017 (edytowane) Witam. Wczoraj rano odpaliłem samochód wszytko było normalnie odpalił jak trzeba i ruszam na Gdańsk(ok 55km). Trasa do Gdańska obyła się bez żądny skutków ubocznych (moc miał, nic nie przerywał). Zaparkowałem samochód oczywiście po jeździe oczywiście odczekałem chwile aby ostudzić turbinę i wyruszyłem na szybkie zakupy. Po 20 minutach wracam i nastała tragedia. Nie mogę odpalić samochodu. Kręcę kręcę i nic.... Więc auto drogę powrotną pokonało na lawecie. Po powrocie do domu zaczęła się akcja-reanimacja. Auto dostało nowy filtr paliwa Boscha (Stary w aucie miał pokonane 5 kkm Boscha) została sprawdzona pompka w baku(działa). Auto dalej nie odpaliło. Następnie paliwo zostało podpięte na krótko ze słoika. Z trudem ale auto odpaliło. Strasznie kulawo chodził. Podpiłem przewody paliwowe z powrotem pod filtr paliwa i auto odpaliło. Następnie podpiołem Vaga. Auto nie wykazało żadnych błedów. To odpalamy bloki pomiarowe Kanał 13: cyl 1: 2.99 cyl2; 2.99 cyl 3 -3.01 cyl4 : -3.01 Wcześniej korekcje oscylowały w okolicach 0.3 najgorszy miał -0,9 kanał 23 (na filmiku) najgorzej wypadł 4 pompowtryk poniweaż na nim bipy dochodził do prawie 90 dodam że wcześniej jego maksymalna wartość to była 41 kanał 01 dawka paliwa wzrosła Silnik na tych pomiarach nie był rozgrany Sprawdziłem rozrząd na znaki-> jest ok synchronizacja wałka-> 0 do -0,7 spalanie na fisie wzrosło bylo zawze 0.4 l/h a teraz 2.4 l/h Auto odpala teraz ale chodzi jak rozrzutnik do gnoju. Teraz nasuwa się pytanie walnęły wszystkie 4 wtryski czy co bo już sam nie wiem. W poniedziałek zrobię mu jeszcze pomiar kompresji i zamienię pompki miejscami Proszę o jakieś sugestie. video-1512242255.mp4 Edytowane 3 Grudnia 2017 przez oskar96 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #2 Napisano 3 Grudnia 2017 Sprawdzilbym wiazke i w szczegolnoaci wtyczki do pompowtryskow i gumki. Dziwne zeby 4 na raz umarly pod kazdym wzgledem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oskar96 Zgłoś #3 Napisano 3 Grudnia 2017 (edytowane) Zapomniałem. Wiązka wydaje się ok wtyczki dobrze trzymały. A uszczelki wtryskow mają równy rok(30 kkm) tak jak wszystkie śruby i grzybki regulacyjne . Gniazda nie byly wtedy w najlepszym stanie ale w najgorszych też nie. A niekiedy zdarzało się że podczas jazdy przykopcil na biało. Tak mówili ludzie którzy nie raz zamkną mieli okazję jechać. (Ale wydaje mi się że to była przyczyną nie do końca rozgrzanego auta) Jakoś miesiąc temu zrobiliśmy test drogowy i brat jechał za mną i patrząc czy przy pełnym obciążeniu kopci. I wszystko było w jak najlepszym porządku. Edytowane 3 Grudnia 2017 przez oskar96 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #4 Napisano 3 Grudnia 2017 Wątpliwe. Po prostu kazdy kolejny musi poprawiać po wadliwym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oskar96 Zgłoś #5 Napisano 3 Grudnia 2017 Tylko który jest wadliwy? Z 4 cylindra? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach