Skocz do zawartości
oskar96

Passat b5 AVB- Rozbieżność korekcji wtrysków

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Wczoraj rano odpaliłem samochód wszytko było normalnie odpalił jak trzeba i ruszam na Gdańsk(ok 55km). Trasa do Gdańska obyła się bez żądny skutków ubocznych (moc miał, nic nie przerywał). Zaparkowałem samochód oczywiście po jeździe oczywiście odczekałem chwile aby ostudzić  turbinę i wyruszyłem na szybkie zakupy. Po 20 minutach wracam i nastała tragedia. Nie mogę odpalić samochodu. Kręcę kręcę i nic.... Więc auto drogę powrotną pokonało na lawecie.24324098_1500838760023657_1633741089_o.jpg

 

Po powrocie do domu zaczęła się akcja-reanimacja. Auto dostało nowy filtr paliwa Boscha (Stary w aucie miał pokonane 5 kkm Boscha) została sprawdzona pompka w baku(działa). Auto dalej nie odpaliło. Następnie paliwo zostało podpięte na krótko ze słoika. Z trudem ale auto odpaliło. Strasznie kulawo chodził. Podpiłem przewody paliwowe z powrotem pod filtr paliwa i auto odpaliło. Następnie podpiołem Vaga. Auto nie wykazało żadnych błedów. To odpalamy bloki pomiarowe

 

Kanał 13:

cyl 1: 2.99

cyl2; 2.99

cyl 3 -3.01

cyl4 : -3.01

24463456_1500838673356999_1734368429_o.jpg

Wcześniej korekcje oscylowały w okolicach 0.3 najgorszy miał -0,9

 

kanał 23 (na filmiku)

 

najgorzej wypadł 4 pompowtryk poniweaż na nim bipy dochodził do prawie 90 dodam że wcześniej jego maksymalna wartość to była 41

 

kanał 01

dawka paliwa wzrosła

 

Silnik na tych pomiarach nie był rozgrany

Sprawdziłem rozrząd na znaki-> jest ok

synchronizacja wałka-> 0 do -0,7 

spalanie na fisie wzrosło bylo zawze 0.4 l/h a teraz 2.4 l/h

 Auto odpala teraz ale chodzi jak rozrzutnik do gnoju. 

Teraz nasuwa się pytanie walnęły wszystkie 4 wtryski czy co bo już sam nie wiem.

W poniedziałek zrobię mu jeszcze pomiar kompresji i zamienię pompki miejscami

Proszę o jakieś sugestie.

video-1512242255.mp4

Edytowane przez oskar96

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilbym wiazke i w szczegolnoaci wtyczki do pompowtryskow i gumki. Dziwne zeby 4 na raz umarly pod kazdym wzgledem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem. Wiązka wydaje się ok wtyczki dobrze trzymały. A uszczelki wtryskow mają równy rok(30 kkm) tak jak wszystkie śruby i grzybki regulacyjne . Gniazda  nie byly wtedy w  najlepszym stanie ale w najgorszych też nie. 

A niekiedy zdarzało się że podczas jazdy przykopcil na biało. Tak mówili ludzie którzy nie raz zamkną mieli okazję jechać. (Ale wydaje mi się że to była przyczyną nie do końca rozgrzanego auta)

Jakoś miesiąc temu zrobiliśmy test drogowy i brat jechał za mną i patrząc czy przy pełnym obciążeniu kopci. I wszystko było w jak najlepszym porządku. 

Edytowane przez oskar96

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wątpliwe. Po prostu kazdy kolejny musi poprawiać po wadliwym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko który jest wadliwy? 

Z 4 cylindra?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności