Skocz do zawartości
MagdaDz

diesel Nierówna praca silnika na wolnych obrotach

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów. Szukałam na forum rozwiązania problemu z moim autem ale niestety nie znalazłam odpowiedzi. Może ktoś z Was mi pomoże. 

Problem polega na tym, że wolne obroty zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku falują pomiędzy 850 a 1000 obrotów, dodatkowo wyczuwalne jest drganie samochodu i słychać że silnik nierówno pracuje. Dodam że auto nie straciło mocy i w czasie jazdy wszystko jest ok, żadnych problemów. Podłączony był komputer i nie było jakiegokolwiek błędu.

Dziękuję za pomoc.

Dzisiaj rano zauważyłam ze silnik jak jest zimny to szarpie w zakresie 850-1100 a na ciepłym 900-100.

Mój mąż zdjął plastikową osłonę na silniku i okazało się że jeden wąż jest przetarty tak jak na zdjęciu. Czy to może być powodem nierównej pracy?

IMG_20171203_095338.jpg

Edytowane przez MagdaDz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli z tego wężyka nie leci paliwo to nie jest on przyczyna. Mam to samo u  siebie tylko u mnie nie zawsze to wystepuje i aż tyle obroty nie skacza.U mnie nie moge dojść co jest bo nie zawsze to wystepuje gdyby było było to cały czas jest łatwiej znalezc przyczynę.Ja umnie stawiam na wtryski . A u Ciebie wystepuje to cały czas,czy tylko jak jest zimny? Jesli możesz nagraj film jak skacze obrotomierz i i silnik podczas nierównej pracy moze uciebie jest co innego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obroty skacza bez roznicy czy cieply czy zimny tylko w mniejszym zakresie i tak od tygodnia. Wczoraj mechanik wyczyscil uklad i dalej to samo. Dzis bedzie zakladal na probe jakis regulator cisnienia paliwa i zobaczymy co bedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Machanik podmienil regulatory cisnienia paliwa na pompie i na listwie i dalej to samo. Dopiero teraz zaczelo wyrzucac jakis blad i dodatkowo cisnienie skacze od 0 do 360 bar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I on cały czas nie równo chodzi czy czasem jest dobrze ? To ze ciśnienie skacze 0 do 360 może skakać dlatego ze obroty spadają i równocześnie spada ciśnienie bo pompa ma mniejsze obroty. Też stawiałem na poczatku na pompę .A jaki bład wyrzuca?

Edytowane przez wujek8891

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Caly czas nierowno niewazne czy cieply czy zimny. A jaki blad wyrzuca dowiem sie wieczorem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest troche inaczej.Ale tu jak jest to cały czas jest łatwiej znależć przyczene. A nie kopci na niebiesko? Wyglada mi to na któryś z wtrysków jak by był uszkodzony.A jak przyczyma sie obroty na 2tys obrotów chodzi równo,czy tylko na wolnych obrotach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko na wolnych obrotach. Troche gazu i wszystko przechodzi. Zadnego kopcenia. Jutro bedzie podmieniana pompa wysokiego cisnienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Watpie ze pompa coś pomoze ale moze jednak. A ten bład wiesz jaki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O numer bledu nie dopytalam. A z autem po.podmianie pompy bez zmian. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jutro jade zawiesc wtryski do sprawdzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wtryski spradzwone i sa sprawne. Szczerze mowiac to juz rece opadaja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez sprawdziłem wtryski i są dobre. Gdzieś czytałem ze komuś nie równo pracował na zimnym silniku i wgrali mu nową mapę do sterownika i to pomogło. W poniedziałek mam mieć numer do kogoś kto w Szczecinie wgrywa takie mapy i zapytam czy coś pomorze w tym przypadku.A u Ciebie znalazł mechanik przyczyne? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dalej nic. Dzis auto jedzie do czlowieka od "trudnych" przypadkow. Zobaczymy co z tego wyjdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany. Temat uważam za zamknięty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I co bylo przyczyna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opiłek pod zaworem regulacji ciśnienia na listwie dodatkowo mechanik załatwił ten zawór. Po wymianie zaworu auto odzyskało wolne obroty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też był uszkodzony ten zawór na razie jest dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności