Skocz do zawartości
dayz

Włączenie TPMS w B7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałbym serdecznie przywitać wszystkich, mam na imię Łukasz. Chciałbym uaktywnić TPMS w Passacie B7, wchodzę w VCDS w ABS-> Adaptation i mam napisane żeby do mojej cyfry 0006588 dodać  +0001024, jak dodaję albo odejmuję nic się nie dzieje, pojawia się błąd start stop. W załączniku wrzucam jak to wygląda. Poproszę o pomoc :)

TPMS.png

Edytowane przez dayz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć Łukasz :)

W adresie 19 Can Gateway, kodowanie dodaj adres 4C wirtualna kontrola ciśnienia jeszcze, jeżeli pompa obsługuje TMPS to zadziała,w kodowaniu pompy ma być dodane 1024.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włączyłem w Catgateway -> installation list -> Tire Presue 2 (4c) jeszcze jest Tire Presure 1.

Pojawia mi się błąd: 03109 Tire Presure Monitoring Control Module 2 (J793)

004 - No signal Communication.

Czyli nie ma sygnału, jak w Abs w kogowaniu ręcznym chcę dodać +1024 pojawia sie komunikat:

"Coding rejected Error 31: Request out of range"

Czyżby mój Abs nie wspiera pomiaru ciśnienia opon z abs'u? :(

 

Edytowane przez dayz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na to wychodzi :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Odgrzeje kotleta trochę. Mam TPMS w standardzie, zawsze działał jak powinien. Oddałem felgi do renowacji i dostałem zamienniki bez TPMSów i kontrolka zapaliła mi się dopiero po bardzo dłuższej chwili po 1h ale dzisiaj jechałem i wyskoczył komunikat że TPMS został wyłączony.... sprawdzałem wartości iwg i faktycznie pisze że jest nie aktywny.... nie da się go uruchomić ponownie..... przyczyna może być że nadal jeżdżę  na  zastępczych Delfach i sensor ich nie wykrywa czy to coś bardziej skomplikowanego może być ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TPMS się wyłączy jak nie znajdzie kół. Załóż koła z czujnikami, wykasuj błędy i będzie git :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ufff dziękuję kolego za odpowiedz, bo już się bałem że coś się popierdzieliło.... i będzie lipa.... :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby padł moduł/sterownik/antena to byś miał tylko błąd braku komunikacji z modułem. A u Ciebie moduł działa, ale nie widzi kół, więc się wyłącza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za wiadomość. Po prostu nie byłem pewny bo jak np zmieniałem na zimówki 2 koła to zawsze kontrolka paliła i nie pokazywało 2 przednich kół. Teraz jak założyłem 4 zamienniki to kontrolka zapaliła się po godzinie mrugając później stałe światło i na następny dzień to samo a w 3 dzień wyskoczyło że TPMS został wyłączony.... ale dziękuje Panowie za informacje :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 7.08.2019 o 13:59, marcin9962 napisał:

Po prostu nie byłem pewny bo jak np zmieniałem na zimówki 2 koła to zawsze kontrolka paliła i nie pokazywało 2 przednich kół.

No tak, bo system widział czujniki w tylnych kołach, ale przednich nie i sygnalizował awarię.

Dnia 7.08.2019 o 13:59, marcin9962 napisał:

Teraz jak założyłem 4 zamienniki to kontrolka zapaliła się po godzinie mrugając później stałe światło i na następny dzień to samo a w 3 dzień wyskoczyło że TPMS został wyłączony...

Bo to jest umownie nazwany "tryb zimowy". Producent przewidział, że użytkownik będzie na zimę zakładał felgi bez czujników, więc system widząc, że auto jedzie "bez kół" przełącza się w tryb zimowy i po prostu się wyłącza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie, jak zmieniałem opony z zimowych na letnie to wulkanizator poinformował mnie ze mam czujniki w kołach i że 3 zaczynają być słabe. Powiem tak że niewiedziałem że mam jakieś czujniki, niemam jakiś dodatkowych przycisków i niemam info na liczniku o czujnikach.

Pytanie bo mam VIN rozkodowany i jest RDK - Tires pressure control, frequency 433MHzhigh level version.

 

Co z tego mam rozumieć.?  A chciałbym mieć graficzny podgląd ciśnienia na liczniku. Co jest do zmiany? Chętnie przyjmę wiedzę do zmiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności