szeffo1978 Zgłoś #1 Napisano 29 Listopada 2017 Witam posiadam passata b8 2.0 tdi 150 koni dsg . Problem zaczal sie przy przebiegu okolo 5 tys km. W pozycji P, N dziwny dzwiek chrobotanie, cykanie, w srodku w kabinie slyszalne przy zamknietych oknach, w pozycji D lub R nie wystepuje ten dziwny dzwiek chrobotania dzwiek podobny jakby lozysko oporowe gdy ma luz. Przy tym przebiegu wtedy zaluwazylem tez przy wylaczaniu silnika ze kolo dwumasowe zatrzymywalo sie na raz a nie tak jak powinno czyli nazwijmy takie na dwa razy slyszalne obracanie kola to mnie wtedy zastanaowilo, ale po jakims czasie wszystko sie unormowalo. Oprocz tego wyjezdzajac z garazu bardzo czesto na zimnym silniku rusze delikatnie i zwolnie noge z gazu cos chrobocze tak jakby sprzeglo lub dwumasa, po rozgrzaniu oleju w skrzyni tego nie ma. Oprocz tego dojezdzajac do ronda i zjezdzajac z ronda jak skrzynia zredukuje na 2 bieg i dodam gaz delikatnie szarpie . Przy predkosciach autostradowych czesto wyje przy predkosci okolo 160km/h dzwiek jakby sie cos zacieralo lozysko sprzegla lub dwumasa. Wykluczam lozyska kol lub dzwieki z zawieszenia bo wszystko bylo sprawdzane. Zglosilem to serwisowi a oni stwierdzili ze najlepiej jakby sie cos rozlecialo to by mieli pewnosc co naprawic. Nie ma sily juz do serwisu czy ktos ma podobny problem? Cytuj By motomouse, 29 Listopada 2017 Popraw tytuł wątku tak, aby dokłasniej określał problem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek34 Zgłoś #2 Napisano 29 Listopada 2017 Witam, mogę tylko napisać od siebie na podstawie doświadczeń z b6 i skrzynią dsg ; Jedź do innego dealera i wnoś o naprawę albo na gwarancji albo skorzystaj z dobrej woli producenta. Ja miałem tak że są dwa salony w Łodzi do których pojechałem. W jednym mnie zbyli opowiadali bzdury o wgraniu nowego softu do skrzyni itd. W drugim ktoś sprawdził wszystko, potem usiadł ze mną przy stole i powiedział że jest uszkodzona skrzynia i trzeba napisać o dobrą wolę producenta. Dodam że auto miałem po gwarancji ale PL pochodzenie i przebieg ok 70 tyś, serwisowany w ASO. Stąd wniosek że serwis jeden drugiemu nierówny, potraktowali Cię strasznie, więcej bym tam nie pojechał na Twoim Ostatecznie zapłaciłem 700 zł z faktury za 4 tyś za to dostałem gwarancje na skrzynie 2 lata (auto sprzedało się w 3 dni dzięki tej fakturze) pozdrawiam - Maciej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach