roberto190 Zgłoś #21 Napisano 14 Grudnia 2018 On 12/10/2018 at 12:49 PM, roberto190 said: Cześć, u mnie od 2 tygodni jest taki problem, że na zimnym silniku podczas przyśpieszania, czuć wyraźne poszarpywanie, do momentu aż silnik osiągnie ok 50 st.C potem już przyśpiesza normalnie. Auto rano odpala bez problemu, ma normalna moc, jednak na zimno chodzi równo na biegu jałowym a gdy osiągnie 90 st. C zaczyna szarpać. Dolewałem już dwa razy LM i nic nie pomogło, przegoniłem go ponad 100 km na wysokich obrotach i bez zmian. Proszę o pomoc, co mogę sam sprawdzić, jak sprawdzić, że wtryski są sprawne ? Jakieś sugestie? Dziś rano na vcds wywalił mi błąd 001649 - Świeca żarowa cylindra 1 (Q10), P0671 - 000 - usterka elektryczna w obwodzie, To mogłoby tłumaczyć dlaczego szarpie podczas przyśpieszania na zimnym silniku, ale nie wiem czy to może mieć wpływ, na szarpanie na biegu jałowym. Również podczas wypalania dpf jest wyraźnie mocniejsze szarpanie na obrotach od 780 - 1500, gdzie wcześniej tego nie było podczas wypalania dpf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czernobyl Zgłoś #22 Napisano 23 Grudnia 2018 hej, prośba - chcę zrobić czyszczenie przy użyciu LM2666 sam, mam filterek paliwa z trzema króćcami. Proszę Was o podpowiedź, czy dobrze interpretuję co gdzie podłączać - załaczam obrazek: - żółty to zasilanie ? - czerwony to powrót do filtra ? - czy mam robić mostek nimi, czyli pomiędzy żółtym a czerwonym - oznaczyłem jakimś nijakim pomarańczowo-łososiowym i jeszcze jedno pytanie - filterek ps842 od filtrona ma jaką ma kierunkowość przepływu? tu zdjęcie poglądowe: https://www.strefakierowcy.pl/29654,filtron-ps842.html czy to będzie zgodnie z obrazkiem, czyli od F do G? z góry dzięki za pomoc- mam możliwość zrobienia czyszczenie samodzielnie, ale wolałbym być pewien czy wszystko podłączę poprawnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #23 Napisano 24 Grudnia 2018 Dnia 14.12.2018 o 08:37, roberto190 napisał: Dziś rano na vcds wywalił mi błąd 001649 - Świeca żarowa cylindra 1 (Q10), P0671 - 000 - usterka elektryczna w obwodzie, To mogłoby tłumaczyć dlaczego szarpie podczas przyśpieszania na zimnym silniku, ale nie wiem czy to może mieć wpływ, na szarpanie na biegu jałowym. Również podczas wypalania dpf jest wyraźnie mocniejsze szarpanie na obrotach od 780 - 1500, gdzie wcześniej tego nie było podczas wypalania dpf To jest dziwne że szarpie Ci przez świece żarowa. Ja ostatnio właśnie wymieniłem wszystkie bo miałem taki sam błąd, ale jedyny objaw jaki był to gorzej odpalał. A co do szarpania szukał bym objawów gdzieś indziej bo napewno nie przez świece żarowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #24 Napisano 27 Grudnia 2018 Świece wymieniłem ale nic nie pomogło, coraz mocniej szarpie na wolnych obrotach. Czy znacie kogoś ogarniętego w okolicach Poznania, kto sprawdziłby / naprawił mi to ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #25 Napisano 27 Grudnia 2018 wymieniałeś zawór paliwa na szynie common raill ? odpinałeś go albo coś robiłeś koło niego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #26 Napisano 3 Stycznia 2019 On 12/27/2018 at 1:21 PM, marcin9962 said: wymieniałeś zawór paliwa na szynie common raill ? odpinałeś go albo coś robiłeś koło niego ? Problem robił zawór / czujnik ciśnienia paliwa w pompie wtryskowej, wymiana na nowy pomogła, wcześniej sprawdzono, że są duże skoki ciśnienia paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylmicha Zgłoś #27 Napisano 3 Stycznia 2019 Do tego ON jaki jest w Polsce powinniście dolewać ok 300 setki oleju Mixol,99% że wtryski i pompa będą o wiele dłużej pracować. Ja czasem nawet pół litra na bak wlewam. I proszę się nie bać, że będzie dymił czy zaszkodzi dpfowi. Podstawowy składnik tego oleju to nafta, która czyści i rozluźnia elementy, a olej wiadomo ruchome elementy przesmaruje. Pompa paliwa, wtryski a nawet zawory ss są naprawdę w stanie idealnym nawet po kilkuset tysiącach kilometrów. Ale Mixol olej mineralny, a nie jakiś super syntetyk do dwusuwów. Oczywiście LM jest też super, ale jak lejesz Mixol to nie potrzebujesz nic innego. Jak jeździsz na krotkich5 odcinkach możesz kupić dodatek do paliwa LM służący do czyszczenia dpf. Też działa, zapewniam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #28 Napisano 3 Stycznia 2019 7 godzin temu, roberto190 napisał: Problem robił zawór / czujnik ciśnienia paliwa w pompie wtryskowej, wymiana na nowy pomogła, wcześniej sprawdzono, że są duże skoki ciśnienia paliwa. Powiedz mi jakie miales skoki cisnienia Bo ja tez u siebie ostatnio zaobserwowalem ze podczas wypala dpf rzuca mi silnikiem trzesie nigdy tego nie było i na komputerze widac jak cisnienie paliwa i ciśnienie w rampie szynie skacze i to dosc znaczaco i to nie wazne czy silnik zimny czy cieply. U ciebie po wymianie zaworu cisnie masz stałe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MucikV Zgłoś #29 Napisano 3 Stycznia 2019 W jakich blokach można to podejrzeć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #30 Napisano 4 Stycznia 2019 5 hours ago, Neos97 said: Powiedz mi jakie miales skoki cisnienia Bo ja tez u siebie ostatnio zaobserwowalem ze podczas wypala dpf rzuca mi silnikiem trzesie nigdy tego nie było i na komputerze widac jak cisnienie paliwa i ciśnienie w rampie szynie skacze i to dosc znaczaco i to nie wazne czy silnik zimny czy cieply. U ciebie po wymianie zaworu cisnie masz stałe? Nie ja to diagnozowaniem i nie wiem, u mnie tez zaczęło się od szarpania przy wypalaniu dpf, potem zaczął szarpać na ciepłym silniku, a na koniec cały czas szarpał, po wymianie wszystko ustało i podobno ciśnienie jest poprawne. mechanik który mi to naprawiał powiedział że często czujnik na pompie paliwa jest winny. Dobrze go sprawdzic podmieniając na inny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogo10 Zgłoś #31 Napisano 8 Lipca 2020 W dniu 23.12.2018 o 13:43, czernobyl napisał: hej, prośba - chcę zrobić czyszczenie przy użyciu LM2666 sam, mam filterek paliwa z trzema króćcami. Proszę Was o podpowiedź, czy dobrze interpretuję co gdzie podłączać - załaczam obrazek: - żółty to zasilanie ? - czerwony to powrót do filtra ? - czy mam robić mostek nimi, czyli pomiędzy żółtym a czerwonym - oznaczyłem jakimś nijakim pomarańczowo-łososiowym i jeszcze jedno pytanie - filterek ps842 od filtrona ma jaką ma kierunkowość przepływu? tu zdjęcie poglądowe: https://www.strefakierowcy.pl/29654,filtron-ps842.html czy to będzie zgodnie z obrazkiem, czyli od F do G? z góry dzięki za pomoc- mam możliwość zrobienia czyszczenie samodzielnie, ale wolałbym być pewien czy wszystko podłączę poprawnie. Witam czy udało sie podłączyć preparat ,,na krótko ,,? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RadoslawG82 Zgłoś #32 Napisano 21 Listopada 2020 Witam. Próbowałem podlaczyc "na krótko" preparat tec2000 według schematu kolegi czernobyl, ale niestety auto nie chciało odpalić. Filtr paliwa z 3ma króćcami i podłączone tak jak na zdjęciu u kolegi czernobyl. Silnik 1.6 tdi CLHA. Wiecie może czemu to nie zadziałało? Moim zdaniem auto powinno odpalić na preparacie do czyszczenia do czyszczenia wtryskow, ale niestety mimo wielu prób nie udało się. Jak poprawnie to podłączyć przy filtrze paliwa z 3ma króćcami? Jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pastuch95 Zgłoś #33 Napisano 22 Kwietnia 2023 W dniu 21.11.2020 o 17:07, RadoslawG82 napisał: Witam. Próbowałem podlaczyc "na krótko" preparat tec2000 według schematu kolegi czernobyl, ale niestety auto nie chciało odpalić. Filtr paliwa z 3ma króćcami i podłączone tak jak na zdjęciu u kolegi czernobyl. Silnik 1.6 tdi CLHA. Wiecie może czemu to nie zadziałało? Moim zdaniem auto powinno odpalić na preparacie do czyszczenia do czyszczenia wtryskow, ale niestety mimo wielu prób nie udało się. Jak poprawnie to podłączyć przy filtrze paliwa z 3ma króćcami? Jakieś pomysły? Macie jakieś pomysły jak podłączyć TEC2000 do trzech króćców? U mnie to samo, nie odpalił na preparacie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach