Skocz do zawartości
wujek8891

diesel 2.0 tdi cr zgasł i nie odpala

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mój Passat b6 2010r 2.0tdi cr 140km cbab.Dzisiaj rano odpalił i pochodził okołó 3sekund i teraz zapalic juz w ogóle nie chce,błedów dalej żadnych.Tylko moje pytania według danych rzeczywistych na zgaszonym silniku.

1Dlaczego bez krecenia rozrusznikiem "zawór regulacji ciśnienia paliwa" wynosi 448bar? czy tak powinno być?I po odpieciu tego czujnika pokazuje 0bar a gdy kręce rozrusznikiem pokazuje 149bar

Po odpieciu wtyczek z czujników według komputera to "zawór regulacji cisnienia paliwa" to ten na pompie wysokiego ciśnienia,a "zawór regulacji ciśnienia paliwa 2" to ten na listwie i pokazujacy 448bar bez krecenia rozrusznikem.Gdy odłącze ten czujnik (na listwie) pokazuje 0bar ,i wtedy jak jest odłaczony to według mnie podczas krecenia rozrusznikiem szczytuje z czujnika na pompie i pokazuje 149bar

2 "Ciśninie w rampie wartośc rzeczywista bez krecenia rozrusznikiem jest 8bar i gdy krece rozrusznikem to tez jest 8bar, mysle ze tez powinno byc chociaz 150bar .

Według mnie to albo jest uszkodzony czujnik ten na listwie albo pompa nie daje cisninia

3pytanie czy gdy ten czujnik na listwie jest uszkodzony to pompa nie da ciśninia paliwa? Co o tym sadzicie?

20171128_181750.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawór zwrotny paliwa utrzymuje ciśnienie ok. 10 bar. Zawór regulacyjny na szynie CR (rampie) jest otwarty przy "spoczynku" czyli wyłączeniu zapłonu. Ciśnienie na szynie CR po włączeniu zapłonu, przed uruchomieniem rozrusznika powinno wynosić tyle, ile na zaworze powrotnym czyli 8-10 bar. Jeżeli zawór na szynie jest uszkodzony i pokazuje zbyt wysokie ciśnienie, to zwór na pompie może niewłaściwie sterować ciśnieniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtryski na przelew sprawdzić. Ciśnienie w szynie zadane jest 264 a rzeczywiście jest 8.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawdzic ten zawór na szynie? jak jest uszkodzony nie zapali?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności