Skocz do zawartości
Silver

Odpala i po chwili gaśnie

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, Silver napisał:

Sam się właśnie zastanawiam co lepiej wsadzić, ale chyba skłaniam się bardziej ku regenerowanemu.

 

Napisz mi proszę czy jest możliwość, aby wtrysk miał problem wyłącznie na biegu jałowym, a po odpaleniu jest OK? (pisałem o tym w poprzednim poście).

Tak jest możliwe ale najlepiej jak bym miał logi z VCDS poszukaj kogoś kto ma kabelek i przeskanuj  bo bez diagnozy to wróżenie z fusów

1 minutę temu, DarkFace napisał:

Tak jest możliwe ale najlepiej jak bym miał logi z VCDS poszukaj kogoś kto ma kabelek i przeskanuj  bo bez diagnozy to wróżenie z fusów

A czy odpala ci od szczała na zimnym i na gorącym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, DarkFace napisał:

Tak jest możliwe ale najlepiej jak bym miał logi z VCDS poszukaj kogoś kto ma kabelek i przeskanuj  bo bez diagnozy to wróżenie z fusów

A czy odpala ci od szczała na zimnym i na gorącym?

Od "strzała" odpala wyłącznie na ciepłym silniku. Na zimnym zazwyczaj przy pierwszym odpaleniu mi przygasa, a przy drugim/trzecim jest OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Silver napisał:

Od "strzała" odpala wyłącznie na ciepłym silniku. Na zimnym zazwyczaj przy pierwszym odpaleniu mi przygasa, a przy drugim/trzecim jest OK.

mi tu bardziej wygląda na cofanie paliwa a nie na wtryski. żeby wiedzieć coś więcej musisz zrobić logi Vcds

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.12.2017 o 17:05, DarkFace napisał:

mi tu bardziej wygląda na cofanie paliwa a nie na wtryski. żeby wiedzieć coś więcej musisz zrobić logi Vcds

Wychodzi na to, że faktycznie jeden z wtrysków jest walnięty. Był przekładany na inne miejsce i zawsze tam gdzie się znajdował komp wywalał błąd. Cały czas się tylko biję z myślami czy kupić wtrysk po regeneracji czy brać używkę... Warsztat w którym przebywa samochód cały czas odradza mi montaż wtrysku po regeneracji twierdząc, że to nic nie da bo podobno tam są wymieniane tylko cewki a w moim wtrysku cewka jest OK więc coś innego ma winę.

 

W dniu 15.12.2017 o 13:34, golden87 napisał:

Powiem tak, jezeli chcesz miec zrobione dobrze, wyślij wszystkie wtryski do zakładu który zajmuje się regeneracją.
Tam dobra wtryski umyją w ultradzwiękach a uszkodzony zregeneruja/wymiania na zregnerowany.
Dodatkowo po rengeranacji otrzymasz wydruk kontrolony itd itp.

Najlepsza firma z ktora nigdy nie mialem klopotow to:

http://www.dieselnadarzyn.pl/

Znaja sie na robocie od lat, nie sciemaniaja i nie naciagaja.
Cen może na starcie sie wydawac nie sa najniższe ale wiesz ze masz dobrze zrobione.

Dzięki za podpowiedź, aczkolwiek nie wiem czy jest sens wysyłania wszystkich wtrysków. Pozostałe pracują idealnie na zimnym jak i na ciepłym silniku.

 

Odebrałem auto po wymianie wtrysku, przez kilka dni było ok jednak teraz problem znowu powrócił... czy macie na to jakiś pomysł? Jestem załamany tym co się dzieje...

 

Miałem identyczny problem w swoim samochodzie. Auto stało w ASO VW przez 3 tygodnie. Został wymieniony jeden z wtrysków oraz uszczelniacze na wszystkich pompowtryskach - niestety efektu brak. Zbawieniem okazał się chiptuning w którym została zmieniona dawka paliwa podczas rozruchu na zimnym silniku. Od tego czasu auto odpala o każdej porze dnia i nocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Silver napisał:

Wychodzi na to, że faktycznie jeden z wtrysków jest walnięty. Był przekładany na inne miejsce i zawsze tam gdzie się znajdował komp wywalał błąd. Cały czas się tylko biję z myślami czy kupić wtrysk po regeneracji czy brać używkę... Warsztat w którym przebywa samochód cały czas odradza mi montaż wtrysku po regeneracji twierdząc, że to nic nie da bo podobno tam są wymieniane tylko cewki a w moim wtrysku cewka jest OK więc coś innego ma winę.

Powiem tak, jezeli chcesz miec zrobione dobrze, wyślij wszystkie wtryski do zakładu który zajmuje się regeneracją.
Tam dobra wtryski umyją w ultradzwiękach a uszkodzony zregeneruja/wymiania na zregnerowany.
Dodatkowo po rengeranacji otrzymasz wydruk kontrolony itd itp.

Najlepsza firma z ktora nigdy nie mialem klopotow to:

http://www.dieselnadarzyn.pl/

Znaja sie na robocie od lat, nie sciemaniaja i nie naciagaja.
Cen może na starcie sie wydawac nie sa najniższe ale wiesz ze masz dobrze zrobione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Silver napisał:

Dzięki za podpowiedź, aczkolwiek nie wiem czy jest sens wysyłania wszystkich wtrysków. Pozostałe pracują idealnie na zimnym jak i na ciepłym silniku.

Jest sens.
Jezeli chcesz miec załatwiony temat wtrysków.
Tobie sie moze wydawać ze pracują idealnie itd itp, warto dołożyć te 50 zł szt za czyszczenie/sprawdzenie ich.

Teraz leja dobrze, zmienisz 1 bedzie dobrze, pochodzi pol roku czy rok, i moze kolejny zaczac szwankowac, a takie sprawdzenie czy czyszczenie moze im pomoc lub uchronic wczesniej, ewentualnie moze zdiagnozowac wczesniej niepokojace znaki, zeby potem 100 razy nie placic za robote, nie zmieniac 100 razy gumek (bo przy kazdym wyjeciu trzeba nowe) itd itp.

No chyba ze masz krótkotrwałe plany z samochodem zwiazane, ze zrobić i zaraz sprzedac...

 

Oczywiscie zebysmy sie tu dobrze zrozumieli, ja nie chce zebys dobre wtryski regneerowal, bardziej chec zeby te ktore jeszcze sa dobre, pozostaly dobre nadal oooo

Edytowane przez golden87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez bym chcial poznac co to moze byc, mam tak samo jak ty. Zamierzalem zmienic rozrusznik ale widze ze twoj kreci jak szalony i dalej to samo.

Ja swoj regenerowalem dwa lata temu bo sie przycieral plus dodalem kabel masowy z aku do niego.

Jedyne co widze u mnie to stan paliwa ma wplyw, jak rezerwa i tyl jest w dole to musze nim pokrecic, stane odwrotnie jest lepiej, ty widze ze

masz prawie pelny.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, u mnie ilość paliwa w baku nie ma żadnego wpływu, czy pusto czy po korek , czy z górki stane czy pod górke, wszędzie pali tak samo. A jak jest ciepły to pali jak z salonu, po ulamku sekundy. :/ Pojade w piątek do takiej chiptuningowni w Olsztynie, zrobie korekte dawki i sprawdzę czy to pomoże i dam znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie trzymam kciuki! :) u mnie pomogło mimo że dawka została zwiększona tylko o 10%. Pamiętaj, aby została zmieniona dawka wyłącznie podczas uruchamiania samochodu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim, 

Mam problem z Passatem b6 2.0 TDI BMP 140km. Mianowicie stało mi się tak już 2 raz w ciągu 2 tygodni. Samochód rano odpala w tych mrozach, chodzi normalnie po czym po przejechaniu 700m - 1500m gaśnie i już nie da się go odpalić. Z racji, że mam DSG to zostaje tylko laweta, która dodatkowo generuje koszta. Po zgaśnięciu samochód kręci lecz nie odpala. Dzisiaj próbowałem odpalić na "plaka" i odpalał, ale pochodził 5 sek i gasł. I tak tyle razy, że rozładowałem nówkę centre future. Samochód stoi obecnie u mechanika, który podejrzewa paliwo. Z tym, że tankuje raczej na dobrych stacjach. Nie mam już pomysłu. Filtr paliwa i powietrza wymieniony. Olej nówka, filtry wszystkie nowe, silnik nowy, normalnie chodzi bardzo ładnie. Pare dni temu wyskoczył mi check, po podłączeniu komputera pokazało uszkodzoną świecę tą najbliżej rozrządu. Dzisiaj zostanie wymieniona, ale raczej to nie jej wina skoro za pierwszym razem samochód odpalał normalnie, i dopiero jak zgaśnie po przejechaniu jakiegoś dystansu to nie da się odpalić. Ostatnim razem, mechanik jakoś go odpalił i później chodził normalnie przez mniej więcej 2 tyg. Może ktoś miał podobny przypadek?

Dodam tylko, że jestem chyba jednym z najbardziej pechowych właścicieli passatów, od 3 msc udało mi się wymienić:

Pompa oleju, rozrząd, turbina, akumulator, filtry wszystkie jakie są, olej,  silnik. To tak w skrócie. Powoli już tracę cierpliwość i wszystkie oszczędności (ponad 10 tys poszło) a Passat dalej wymyśla nowe problemy.

 

Edytowane przez Pabi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Passat B7 1.8 TSI gaśnie podczas jazy oraz na postoju.

Do tej pory prędkości przy jakich gasł to było max 60 km/h, zdarzyło się też na postoju.

Samochód garażowany, rano po wyjechaniu do pierwszego zgaśnięcia mija ok 30min / ok 30km, nie szarpie nim, nie czuć spadku mocy, po prostu bez zapowiedzi gaśnie. Przy ponownej probie uruchomienia silnikiem trzęsie tak jak by chciał się uruchomić a nie mógł. Za którąś z kolei próba uruchomi się i działa przez kilka minut. Cykle gaśnięcia są nie regularne, raz gaśnie po paręnaście razy, następnym rankiem tylko raz.

Za pierwszym razem jak zacząłem mieć problemy po nastym zgaśnięciu pojawił się check oraz bład P2293 - Fuel pressure regulator 2 performance oraz błąd P0087 Fuel Rail/System Pressure - Too Low

Samochód postał 2 godziny na parkingu po czym przez dwa tygodnie normalnie jeździł.

Po dwóch tygodniach problem powrócił ale już bez checka, tylko bład P0087 - zgasł trzy razy a później już działał normalnie.

Mechanik stwierdził, że może wadliwie działa czujnik ciśnienia paliwa i go wymienił, następnego dnia historia się powtórzyła - przejechane ok 30 km i zgasł.

To co zauważyłem to kontrolka EPC świeci się jeszcze chwilę po uruchomieniu silnika.

 

Ma ktoś jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Mam passata b6 1.8 tsi 2008 r 150tys przebiegu czasami gaśnie i niechce odpalić i niema błędów po jakims czasie odpali i jest W porządku, pompa wysokiego ciśnienia wymieniona, czujnik ciśnienia wymieniony i nic pomocy

Edytowane przez Lukas07

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam identyczny problem u siebie szkoda że autor nie odpisał co było przyczyną usterki 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności