Skocz do zawartości
Silver

Odpala i po chwili gaśnie

Rekomendowane odpowiedzi

38 minut temu, sylwek1972 napisał:

Przejrzyj ten wątek, może coś pomoże

 

 

Odpalanie, odpalaniem... bardziej martwi mnie teraz fakt tych drgań po wymianie uszczelniaczy na wtryskach... Co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba podpiąć komputer i sprawdzić wtryski, czasy wtrysków, korekcje, coś mechanior zepsuł...

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, sylwek1972 napisał:

Trzeba podpiąć komputer i sprawdzić wtryski, czasy wtrysków, korekcje, coś mechanior zepsuł...

Z tego co mi mówił to w kompie wychodzi że wszystko jest OK, wtryski pracują idealnie... No nic... chyba muszę poszukać innego majstra, który by się tym zajął...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piła. hmm

mam namiar na podobno zajebistego elektryka w pile. nigdy nie miałem z nim osobiście do czynienia, ale ktoś mi go polecił. montował mu parę bajerów do cc. daj znać czy jesteś zainteresowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Silver napisał:

Uszczelki na pompowtryskach wymienione, niestety brak poprawy. Dodatkowo po wymianie podczas jazdy ze stałą prędkością i obrotami w okolicach 2 tyś obrotów czuć drgania (jakby auto się dławiło). Macie jakiś pomysł? Bo ja się powoli zaczynam poddawać...

A kto wymieniał te o-ringi i w jaki sposób?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, lysy78_03 napisał:

piła. hmm

mam namiar na podobno zajebistego elektryka w pile. nigdy nie miałem z nim osobiście do czynienia, ale ktoś mi go polecił. montował mu parę bajerów do cc. daj znać czy jesteś zainteresowany.

możesz podesłać namiary, pytanie tylko czy elektryk pomoże w tej sytuacji...

 

6 minut temu, DarkFace napisał:

A kto wymieniał te o-ringi i w jaki sposób?

Wymieniał znajomy mechanik u którego serwisuje swoje samochody. W jaki sposób je zmieniał nie mam pojęcia.. twierdzi, że po wymianie nic nie regulował, nie ustawiał ponieważ wartości z kompa są idealne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Silver napisał:

możesz podesłać namiary, pytanie tylko czy elektryk pomoże w tej sytuacji...

 

Wymieniał znajomy mechanik u którego serwisuje swoje samochody. W jaki sposób je zmieniał nie mam pojęcia.. twierdzi, że po wymianie nic nie regulował, nie ustawiał ponieważ wartości z kompa są idealne.

Po pierwsze zaleca się regulacje każdorazowo po demontażu wtrysku, po drugie czy użył nowych śrub do wtrysków bo przy wymianie 0-ring ów zaleca się wymianę śrub bo się rozciągają i może się urwać podczas jazdy. mogło się dużo stać, wszystko zależy od mechanika czy zalał szynę i  wtryski paliwem przed odpaleniem bo w przeciwnym razie morze dojść do zatarcia wtrysku, czy wtryski są przykręcone równo i kluczem dynamometrycznym, czy nie zamienił któregoś wtrysku miejscem?  itp..

Edytowane przez DarkFace

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obejrzałem Twój film. ciężko usłyszeć silnik ze względu na kluczyk.

to co widać (nie słychać) sugeruje uszczelniacze na pompkach. pompki się ustawia w odpowiednich pozycjach i reguluje się nacisk krzywki na pompowtrysk. jeżeli mechanik tego nie wie, to go zmień(mechanika). wibracje mogą się brać ze złego ustawienia krzywek.

fajnie by było gdybyś zrobił skan błędów po pierwszym uruchomieniu. może wyjdzie jakiś błąd. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz filtr paliwa jaki jest jego kolor i tak jak ci mówiłem wes się za pompę ale zanim ją wymienisz sprawdź ciśnienie na niej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zanim zaczniesz wymieniać pompę, spróbuj patentu z zaworkiem zwrotnym na zasilaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba faktycznie trzeba w tym przypadku zmienić mechanika, nie patrzałem mu na ręce więc nie wiem w jaki sposób to robił... do poniedziałku auto postoi na parkingu, a w poniedziałek odstawiam auto tutaj http://www.dieselserwis.com/

Zobaczymy co z tego wyjdzie...

1 minutę temu, lysy78_03 napisał:

zanim zaczniesz wymieniać pompę, spróbuj patentu z zaworkiem zwrotnym na zasilaniu.

tzn? jaki patent?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dieselserwis. 

ughh już się wystraszyłem, a to tylko zbieżność nazw.

na zasilaniu zamontuj zaworek zwrotny, który uniemożliwi powrót paliwa do baku. będzie utrzymywał stałe ciśnienie na pompie. 

jeszcze jedno pytanie. czy słychać pompę w baku? po włożeniu kluczyka powinno być słychać jak się uruchamia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest diagnoza... jeden z pompowtrysków nadaje się do wymiany. I tu pojawia się problem... pompowtryski do 170km są niedostępne. Czy wiecie gdzie mogę zdobyć taki pompowtrysk, ewentualnie czy nadają się one do regeneracji? W warsztacie do którego oddałem auto twierdzą, że nie da się ich naprawić, trzeba tylko wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, Silver napisał:

Jest diagnoza... jeden z pompowtrysków nadaje się do wymiany. I tu pojawia się problem... pompowtryski do 170km są niedostępne. Czy wiecie gdzie mogę zdobyć taki pompowtrysk, ewentualnie czy nadają się one do regeneracji? W warsztacie do którego oddałem auto twierdzą, że nie da się ich naprawić, trzeba tylko wymienić.

http://allegro.pl/pompowtryski-siemens-03g130073d-03g130073m-passat-i7060957885.html

Tu masz regeneracje wtrysków

2 minuty temu, DarkFace napisał:

Po czy jest stwierdzone że to pompowtrysk i ile masz przebiegu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, DarkFace napisał:

Po czy jest stwierdzone że to pompowtrysk i ile masz przebiegu?

Podobno w kompie wywala błąd jednego z nich (tak twierdzą). Przebieg - 250 tyś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Silver napisał:

Podobno w kompie wywala błąd jednego z nich (tak twierdzą). Przebieg - 250 tyś.

To możliwe ale czy ci podali jaki to błąd, bo wymieniałeś uszczelniacze na pompo-wtryskach i to mógł być ten powód błędu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, DarkFace napisał:

To możliwe ale czy ci podali jaki to błąd, bo wymieniałeś uszczelniacze na pompo-wtryskach i to mógł być ten powód błędu.

Jaki błąd niestety nie wiem - jutro spróbuję się dowiedzieć. Jeśli jednak okaże się, że faktycznie niezbędna jest wymiana wtrysku to co radzisz - wymiana na używkę z demontażu czy na wtrysk po regeneracji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc tak... byłem dziś w serwisie i twierdzą, że jeden z wtrysków ma problem z ciśnieniem na biegu jałowym (dlatego występuje problem z odpaleniem). Na wykresach faktycznie było widać, że odstaje od reszty... Po odpaleniu samochodu, wszystkie wtryski pracują idealnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Silver napisał:

Jaki błąd niestety nie wiem - jutro spróbuję się dowiedzieć. Jeśli jednak okaże się, że faktycznie niezbędna jest wymiana wtrysku to co radzisz - wymiana na używkę z demontażu czy na wtrysk po regeneracji?

używka jest OK. jak był wyciągnięty z samochodu z niskim przebiegiem ale nie masz gwarancji ze sprzedający mówi prawdę, a regenerowany ma gwarancie  warsztatu co go regenerował. Myślę ze regenerowany bo to nie duży pieniądz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, DarkFace napisał:

używka jest OK. jak był wyciągnięty z samochodu z niskim przebiegiem ale nie masz gwarancji ze sprzedający mówi prawdę, a regenerowany ma gwarancie  warsztatu co go regenerował. Myślę ze regenerowany bo to nie duży pieniądz.

Sam się właśnie zastanawiam co lepiej wsadzić, ale chyba skłaniam się bardziej ku regenerowanemu.

 

Napisz mi proszę czy jest możliwość, aby wtrysk miał problem wyłącznie na biegu jałowym, a po odpaleniu jest OK? (pisałem o tym w poprzednim poście).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności