handre Zgłoś #1 Napisano 26 Listopada 2017 (edytowane) Witam. Moze komuś się przyda rozwiązanie problemu z w/w błędami. Mój passek 1.8t (APU) pewnego dnia przestał ładnie odpalać. Czasem trzeba było długo kręcić 2-3 razy a czasem odpalał na dyg ale po 5-15 sek na wolnych obrotach dostawał czkawk,i szarpał jakby pracował na 2 cylindry itp. Po przygazowaniu i lekkim rozgrzaniu jakoś mu to przechodziło. Po podłączeniu vcds wyleciała masa błedów wtryskiwaczy i czujników- wszystkie z notka zwarcie do masy. Szukając w necie na forum itd miałem mętlik w głowie ale trochę metoda prób i błędów wymieniłem przekaźnik nr 30 pod pokrywa ECU. I niby ok. Auto juz odpala ale brzydko- jakby z wysiłkiem i nie tak na dyg jak kiedys. Z ciekawości rozebrałem stary przekaźnik i bingo. Puścił lut na jednym pinie wewnątrz przekaźnika i napięcie czasem przechodziło ale słabe stad ta czkawka. Niby ok problem rozwiązany. Po 2 tyg auto na ciepłym silniku odpaliło i po 3 sek padło. koniec nie odpali ale tez nie słychać bzyku pompy paliwa. Spróbowałem awaryjnie odpalić na lpg i ok zaskoczyło. Znów diagnoza i tylko 1 bład 17925 czyli znów uwalony ten sam przekaźnik tyle ze teraz błąd odnosi sie bezpośrednio do niego ale... po sprawdzeniu na zasilaczu i mierniku przekaźnik jest ok. Wiec sprawdziłem napięcia az do pompy paliwa wszystko ok ale pompy nie słychać. podłączałem pompę na ostro i... juz wiem - padła pompa. Po wymianie pompy ( 1,5-2 h na podjeździe wyjecie i zamontowanie) i skasowaniu błędów autko pali na dyg i śmiga bez błędów. Edytowane 26 Listopada 2017 przez handre Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach