sajmonxtr Zgłoś #1 Napisano 25 Listopada 2017 Witam! Problem dotyczy: VW Passat B6 2007r 2.0TDI 140KM BMP (DSG) Zakupiłem NOWE silniczki hamulca ręcznego . (stare silniczki były już popękane i zacinały się co jakiś czas) Problem polega na tym, iż po wymianie nie funkcjonuje lewa strona. Po wciśnięciu przycisku hamulca postojowego zaciąga się jedynie prawa strona. Na wyświetlaczu deski rozdzielczej miga żółta kontrolka przekreślonego hamulca postojowego wraz z czerwoną kontrolką hamulca oraz przycisk hamulca postojowego oraz irytujący dźwięk podczas jazdy, który nie ustępuje. Podczas zakładania silniczków akumulator był odpięty. Po zdemontowaniu starego silniczka, miejsce połączenie silniczka z zaciskiem zostało oczyszczone, odrdzewione i nasmarowane. Nowy silniczek został zamontowany z nowymi śrubami oraz nową gumową uszczelką. Połączenie elektroniczne: kabel z silniczkiem zostało wyczyszczone i sprawdzone pod kątem napięcia. Ma ktoś jakiś pomysł? Dodam jeszcze, że dwa tygodnie temu w aucie zostały wymienione na nowe: Tarcze: przód/tył, klocki: przód/tył, amortyzatory: przód/tył, odboje i uszczelki :przód/tył, sprężyny: przód/tył, rozrząd kompletny (pompa wody, napinacz, pasek, płyn), olej w skrzyni DSG (metodą dynamiczną), płyn hamulcowy, olej w silniku , wszystkie filtry, odgrzybiona klimatyzacja z wymianą oleju w sprężarce oraz uzupełnieniem czynnika, nowy rozrusznik. Komputer nie wykazuje żadnych błędów, oprócz: Saturday,25,November,2017,15:10:42:39744 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64 VCDS Version: 17.8.0.1 Data version: 20170721 DS276.2 www.Ross-Tech.com Address 53: Parking Brake Labels: Control Module Part Number: Component and/or Version: Software Coding: Work Shop Code: VCID: 55A65A16AC9A16EE89-FFFE 2 Faults Found 02428 - Left Parking Brake Motor (V282) Clamping Force Not Reached 002 - Lower Limit Exceeded Freeze Frame Fault Status: 01110010 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 4 Reset counter: 86 Mileage: 86258 km Time Indication: 0 Date: 2017.11.24 Time: 16:06:36 Freeze Frame Voltage: 6.94 V Count: 204 02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282) 011 - Open Circuit - MIL ON Freeze Frame Fault Status: 11101011 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 24 Reset counter: 86 Mileage: 86258 km Time Indication: 0 Date: 2017.11.24 Time: 18:20:51 Freeze Frame Voltage: 12.32 V Count: 116 Proszę o POMOC!? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #2 Napisano 25 Listopada 2017 Jechałeś gdzieś po wymianie? Przejedź się i sprawdź błędy jeszcze raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajmonxtr Zgłoś #3 Napisano 25 Listopada 2017 (edytowane) Jechałem: ok: 500m później 2km oraz 17km.. i dalej nic. Czyściłem błędy VCDSem i nie chce usunąć tych dolegliwości ;( po paru gwałtownych hamowaniach również nic nie pomogło... Edytowane 25 Listopada 2017 przez sajmonxtr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mundek84 Zgłoś #4 Napisano 28 Listopada 2017 adaptacja zrobiona ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pers58 Zgłoś #5 Napisano 28 Listopada 2017 Wymieniałem silniczek z prawej strony,nie robiłem adaptacji i wszystko działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlik Zgłoś #6 Napisano 7 Grudnia 2017 U mnie po wymianie kolejnego silnika( lewego- prawy wymieniony wcześniej tj. lipiec 2017 ) i po wcześniejszej regeneracji modułu sterowania hamulcem ręcznym (też lipiec 2017) teraz mam żółtą ikonę przekreślone P. Nie ma już gonga i czerwonej lampki hamulca ręcznego. Hamulec działa prawidłowo, tylko jest ta żółta ikona. Co to możne być. Adaptacja robiona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #7 Napisano 8 Grudnia 2017 A błędy dają się kasować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sobex1 Zgłoś #8 Napisano 8 Grudnia 2017 Witam mam ten sam problem ! Po wymianie tarcz i klocków z tyłu pojawił się komunikat PARKING BRAKE FAULT. Wymiana został zrobiona przez komputer w raz z adaptacja ręcznego. A po przejechaniu 20 km pojawiła się pomarańczowa kontrolka P i skrzynia DSG zaczęła wyrzucać z biegu D na N. Po zatrzymaniu się i ustawieniu lewarka na P nie mogłem już zmienić biegu, znikła zielona ikonka hamulca nożnego. Auto nie można odpalić. Co to możne być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlik Zgłoś #9 Napisano 8 Grudnia 2017 u mnie na pewno była robiona adaptacja (tyle widziałem z pozycji komputera no i słyszałem) potem wyskoczył komunikat że (chyba) nie ukończono do końca tej adaptacji...u mnie na kompie na środku licznika jest komunikat że klocki do wymiany,ale to chyba na przodzie i mam ten komunikat jeszcze przed awarią ręcznego . klocki z przody jeszcze są. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach