Skocz do zawartości
sajmonxtr

Błąd po wymianie silniczków

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Problem dotyczy: VW Passat B6 2007r 2.0TDI 140KM BMP (DSG)

Zakupiłem NOWE silniczki hamulca ręcznego . (stare silniczki były już popękane i zacinały się co jakiś czas)

Problem polega na tym, iż po wymianie nie funkcjonuje lewa strona. Po wciśnięciu przycisku hamulca postojowego zaciąga się jedynie prawa strona.

Na wyświetlaczu deski rozdzielczej miga żółta kontrolka przekreślonego hamulca postojowego wraz z czerwoną kontrolką hamulca oraz przycisk hamulca postojowego oraz irytujący dźwięk podczas jazdy, który nie ustępuje.

Podczas zakładania silniczków akumulator był odpięty. Po zdemontowaniu starego silniczka, miejsce połączenie silniczka z zaciskiem zostało oczyszczone, odrdzewione i nasmarowane. Nowy silniczek został zamontowany z nowymi śrubami oraz nową gumową uszczelką.

Połączenie elektroniczne: kabel z silniczkiem zostało wyczyszczone i sprawdzone pod kątem napięcia.

Ma ktoś jakiś pomysł?

Dodam jeszcze, że dwa tygodnie temu w aucie zostały wymienione na nowe:

Tarcze: przód/tył, klocki: przód/tył, amortyzatory: przód/tył, odboje i uszczelki :przód/tył, sprężyny: przód/tył, rozrząd kompletny (pompa wody, napinacz, pasek, płyn), olej w skrzyni DSG (metodą dynamiczną), płyn hamulcowy, olej w silniku , wszystkie filtry, odgrzybiona klimatyzacja z wymianą oleju w sprężarce oraz uzupełnieniem czynnika, nowy rozrusznik.

Komputer nie wykazuje żadnych błędów, oprócz:
 

Saturday,25,November,2017,15:10:42:39744
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64
VCDS Version: 17.8.0.1
Data version: 20170721 DS276.2
www.Ross-Tech.com


Address 53: Parking Brake       Labels:

Control Module Part Number:
  Component and/or Version:
           Software Coding:
            Work Shop Code:  
                      VCID: 55A65A16AC9A16EE89-FFFE

2 Faults Found


02428 - Left Parking Brake Motor (V282) Clamping Force Not Reached
            002 - Lower Limit Exceeded
             Freeze Frame
                    Fault Status: 01110010
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 86
                    Mileage: 86258 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.11.24
                    Time: 16:06:36

             Freeze Frame
                    Voltage: 6.94 V
                    Count: 204

02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282)
            011 - Open Circuit - MIL ON
             Freeze Frame
                    Fault Status: 11101011
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 24
                    Reset counter: 86
                    Mileage: 86258 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.11.24
                    Time: 18:20:51

             Freeze Frame
                    Voltage: 12.32 V
                    Count: 116

 

Proszę o POMOC!?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jechałeś gdzieś po wymianie? Przejedź się i sprawdź błędy jeszcze raz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jechałem: ok: 500m później 2km oraz 17km.. i dalej nic. Czyściłem błędy VCDSem i nie chce usunąć tych dolegliwości ;(

po paru gwałtownych hamowaniach również nic nie pomogło...

Edytowane przez sajmonxtr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

adaptacja zrobiona ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem silniczek z prawej strony,nie robiłem adaptacji i wszystko działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po wymianie kolejnego silnika( lewego- prawy wymieniony wcześniej tj. lipiec 2017 ) i po wcześniejszej regeneracji modułu sterowania hamulcem ręcznym (też lipiec 2017) teraz mam żółtą ikonę przekreślone P. Nie ma już gonga i czerwonej lampki hamulca ręcznego. Hamulec działa prawidłowo, tylko jest ta żółta ikona. Co to możne być. Adaptacja robiona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A błędy dają się kasować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam ten sam problem !

Po wymianie tarcz i klocków z tyłu pojawił się komunikat PARKING BRAKE FAULT.

Wymiana został zrobiona przez komputer w raz z adaptacja ręcznego.

A po przejechaniu 20 km pojawiła się pomarańczowa kontrolka P i skrzynia DSG zaczęła wyrzucać z biegu D na N.

Po zatrzymaniu się i ustawieniu lewarka na P nie mogłem już zmienić biegu, znikła zielona ikonka hamulca nożnego.

Auto nie można odpalić.

Co to możne być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie na pewno  była robiona adaptacja (tyle widziałem z pozycji komputera no i słyszałem) potem wyskoczył komunikat że (chyba) nie ukończono do końca tej adaptacji...u mnie na kompie na środku licznika jest komunikat że klocki do wymiany,ale to chyba na przodzie i mam ten komunikat jeszcze przed awarią ręcznego . klocki z przody jeszcze są.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności