Jump to content
sajmonxtr

Błąd po wymianie silniczków!!!

Recommended Posts

Witam!

Problem dotyczy: VW Passat B6 2007r 2.0TDI 140KM BMP (DSG)

Zakupiłem NOWE silniczki hamulca ręcznego . (stare silniczki były już popękane i zacinały się co jakiś czas)

Problem polega na tym, iż po wymianie nie funkcjonuje lewa strona. Po wciśnięciu przycisku hamulca postojowego zaciąga się jedynie prawa strona.

Na wyświetlaczu deski rozdzielczej miga żółta kontrolka przekreślonego hamulca postojowego wraz z czerwoną kontrolką hamulca oraz przycisk hamulca postojowego oraz irytujący dźwięk podczas jazdy, który nie ustępuje.

Podczas zakładania silniczków akumulator był odpięty. Po zdemontowaniu starego silniczka, miejsce połączenie silniczka z zaciskiem zostało oczyszczone, odrdzewione i nasmarowane. Nowy silniczek został zamontowany z nowymi śrubami oraz nową gumową uszczelką.

Połączenie elektroniczne: kabel z silniczkiem zostało wyczyszczone i sprawdzone pod kątem napięcia.

Ma ktoś jakiś pomysł?

Dodam jeszcze, że dwa tygodnie temu w aucie zostały wymienione na nowe:

Tarcze: przód/tył, klocki: przód/tył, amortyzatory: przód/tył, odboje i uszczelki :przód/tył, sprężyny: przód/tył, rozrząd kompletny (pompa wody, napinacz, pasek, płyn), olej w skrzyni DSG (metodą dynamiczną), płyn hamulcowy, olej w silniku , wszystkie filtry, odgrzybiona klimatyzacja z wymianą oleju w sprężarce oraz uzupełnieniem czynnika, nowy rozrusznik.

Komputer nie wykazuje żadnych błędów, oprócz:

 

 

Saturday,25,November,2017,15:10:42:39744

VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64

VCDS Version: 17.8.0.1

Data version: 20170721 DS276.2

www.Ross-Tech.com

 

 

Mileage:    Repair Order: ****

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

                Address 53: Parking Brake       Labels:

Control Module Part Number:

  Component and/or Version:

           Software Coding:

            Work Shop Code:  

                      VCID: 55A65A16AC9A16EE89-FFFE

2 Faults Found

 

02428 - Left Parking Brake Motor (V282) Clamping Force Not Reached

            002 - Lower Limit Exceeded

             Freeze Frame

                    Fault Status: 01110010

                    Fault Priority: 6

                    Fault Frequency: 4

                    Reset counter: 86

                    Mileage: 86258 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2017.11.24

                    Time: 16:06:36

 

             Freeze Frame

                    Voltage: 6.94 V

                    Count: 204

 

02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282)

            011 - Open Circuit - MIL ON

             Freeze Frame

                    Fault Status: 11101011

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 24

                    Reset counter: 86

                    Mileage: 86258 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2017.11.24

                    Time: 18:20:51

 

             Freeze Frame

                    Voltage: 12.32 V

                    Count: 116

 

Proszę o POMOC!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jechałeś gdzieś po wymianie? Przejedź się i sprawdź błędy jeszcze raz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jechałem: ok: 500m później 2km oraz 17km.. i dalej nic. Czyściłem błędy VCDSem i nie chce usunąć tych dolegliwości ;(

po paru gwałtownych hamowaniach również nic nie pomogło...

Edited by sajmonxtr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymieniałem silniczek z prawej strony,nie robiłem adaptacji i wszystko działa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie po wymianie kolejnego silnika( lewego- prawy wymieniony wcześniej tj. lipiec 2017 ) i po wcześniejszej regeneracji modułu sterowania hamulcem ręcznym (też lipiec 2017) teraz mam żółtą ikonę przekreślone P. Nie ma już gonga i czerwonej lampki hamulca ręcznego. Hamulec działa prawidłowo, tylko jest ta żółta ikona. Co to możne być. Adaptacja robiona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A błędy dają się kasować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam mam ten sam problem !

Po wymianie tarcz i klocków z tyłu pojawił się komunikat PARKING BRAKE FAULT.

Wymiana został zrobiona przez komputer w raz z adaptacja ręcznego.

A po przejechaniu 20 km pojawiła się pomarańczowa kontrolka P i skrzynia DSG zaczęła wyrzucać z biegu D na N.

Po zatrzymaniu się i ustawieniu lewarka na P nie mogłem już zmienić biegu, znikła zielona ikonka hamulca nożnego.

Auto nie można odpalić.

Co to możne być?

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie na pewno  była robiona adaptacja (tyle widziałem z pozycji komputera no i słyszałem) potem wyskoczył komunikat że (chyba) nie ukończono do końca tej adaptacji...u mnie na kompie na środku licznika jest komunikat że klocki do wymiany,ale to chyba na przodzie i mam ten komunikat jeszcze przed awarią ręcznego . klocki z przody jeszcze są.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy