Skocz do zawartości
mateo2558

dolozenie MFA nie fis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tak sie zastanawiam co jest potrzebne do zalozenia licznika z samym MFA do paska bez mfa, zmiana licznika kodowanie immo, manetka, cos wiecej?

Glownie chodzi mi o to czy bedzie mi pokazywalo spalanie, temp to wiem ze czujnik itp. Ale glownie chodzi o to czy duzo zabawy jak przy z bez fis na fis cz mniej ?

Edytowane przez mateo2558

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle samo.

Edytowane przez rekinek7
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://www.reveltronics.com/pl/produkty/unirsalny-komputer-pokladowy-ukp

 

Jest jeszcze opcja takich wyśw zamiast MFA . Kwestia gdzie to umocujesz w desce... Fajnie by bylo w liczniku bez fis wrzucić to w środek zegarów, ale nie spr czy wejszie 3.2 cala tam miedzy zegary.,.. ;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie koszt ok 300-400zl i zabawa z dopasowaniem. mialem nadzieje ze wystarczy licznik kable itp i tylko ustawienie kluczyka, ale jak trzeba sie bawic jak z fisem to poczeka na lato moze wtedy cos ;p

Dzieki

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, mateo2558 napisał:

pewnie koszt ok 300-400zl i zabawa z dopasowaniem. mialem nadzieje ze wystarczy licznik kable itp i tylko ustawienie kluczyka, ale jak trzeba sie bawic jak z fisem to poczeka na lato moze wtedy cos ;p

Dzieki

 

A jaka to zabawa z tym fisem? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o programowanie. Tzn kopia wsadu i immo 

No i czy auto posiada can czy nie.

Edytowane przez mateo2558
Zmiana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Can były od 99 roku. Licznik z can ma 920 w numerze, a bez can 919.

Musisz kupić w ASO kable do połączenia manetki z licznikiem coś koło 30zł za sztukę o ile pamiętam. Manetka musi mieć sterowanie komputerem.

Montowałem z kumplem full fis w moim b5 1.6ahl z 97 roku (jeszcze zielone podświetlenie bez can), licznik trzeba było tylko zakodować odpowiednio w vcds (ilość cylindrów i funkcje typu zużycie klocków i brak płynu) i kluczyk z immo przez przekręcenie. No i ustawić przbieg w vag tacho.

Było trochę pitolenia przy tym. Bo robiliśmy to pierwszy raz.

Powiem szczerze, że drugi raz bym się na to nie porwał. Sztuka dla sztuki trochę.

Tu moje fotki:

6e0ce153208a.jpg

bbbaa939b553.jpg

8c610988cd62.jpg

f6cd91ab4ec9.jpg

5217a7a91b99.jpg

b76f5f2caadb.jpg

Edytowane przez ahl16
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności