lysy78_03 Zgłoś #41 Napisano 2 Listopada 2018 Proszę bardzo. P jest zaprojektowane do postoju bez hamulca. Skoro wiesz lepiej niż ci co zaprojektowali tę skrzynię to powinieneś udać się do vw. Praca czeka na Ciebie. Ta zębatka nie jest zrobiona z mydła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #42 Napisano 2 Listopada 2018 Widocznie mojego paska inni inżynierowie projektowali bo w tym który posiadam ręczny włącza się sam po co niby jak to jest według ciebie niepotrzebne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitbul455 Zgłoś #43 Napisano 2 Listopada 2018 2 minuty temu, Dreyfus napisał: Widocznie mojego paska inni inżynierowie projektowali bo w tym który posiadam ręczny włącza się sam po co niby jak to jest według ciebie niepotrzebne? Może być usterka sterownika... Występuje taka możliwość, u mnie w innej sytuacji wszystko działało, ale nie tak jak fabryka dała, po wymianie sterownika wszystko działało tak jak powinno, już opowiem, przy zaciąganiu ręcznego włączały się wycieraczki, 2 cykle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #44 Napisano 2 Listopada 2018 Podejrzewam, że ci sami inżynierowie zamontowali Tobie start-stop. Używasz go? Nie sądzę. Poza tym odchodzisz od tematu. Po drugie jest możliwość wyłączenia/włączenia tej opcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #45 Napisano 2 Listopada 2018 Nie mam start-stopu:) tak auto-hold da się wyłączyć ale chyba wygodniej mi jak jest włączony. pitbul455 ale że niby co działa mi nie poprawnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitbul455 Zgłoś #46 Napisano 2 Listopada 2018 3 minuty temu, Dreyfus napisał: Nie mam start-stopu:) tak auto-hold da się wyłączyć ale chyba wygodniej mi jak jest włączony. pitbul455 ale że niby co działa mi dałem tylko przykład, nie mam auto hold, ale patrząc po innych wypowiedziach działa inaczej niż powinno, dlatego dodałem swój inny przypadek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #47 Napisano 2 Listopada 2018 6 minut temu, Dreyfus napisał: auto-hold da się wyłączyć ale chyba wygodniej mi jak jest włączony. Z tym, że kolega pytał o zaciąganie hamulca ręcznego na postoju a nie po zatrzymaniu na światłach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #48 Napisano 2 Listopada 2018 1 minutę temu, lysy78_03 napisał: Z tym, że kolega pytał o zaciąganie hamulca ręcznego na postoju a nie po zatrzymaniu na światłach. Po zatrzymaniu i wypięciu pasa ręczny się włącza jak autohold wyłączysz to go też zaciąga? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #49 Napisano 2 Listopada 2018 Nie wiem, nie używam AH. W poprzednim padluchu z manualem ręczny zaciskał się tylko na żądanie. W obecnym, w automacie ręczny też potrzebuje przycisku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nico851 Zgłoś #50 Napisano 3 Listopada 2018 He trochę panowie odeszliścię od pytania. Wszystko się zgadza mam b7 w manualu i auto hold jest fajnym rozwiązaniem ale denerwuje mnie jak wyłączam auto zaciąga mi nie potrzebnie ręczny. A myśleć o tym że jak auto się jeszcze toczy odpinac pas jest to trochę bez sensu. Dlatego zapytałem czy jest możliwość z jakiś sposób zakodować to tak aby auto hold działał poprawnie tylko żeby nie zaciągał ręcznego po wyłączeniu silnika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #51 Napisano 3 Listopada 2018 Jeszcze więc raz, koniec jazdy odpinam pas ręczny "się zaciąga" jak teraz włączę przycisk ręcznego to "puszcza" i auto stoi bez ręcznego? W automacie tak mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nico851 Zgłoś #52 Napisano 3 Listopada 2018 A ja u siebie mam tak auto hold włączony. Koniec jazdy wyłączam silnik ręczny się zaciąga automatycznie. I to jest nie potrzebne dla mnie. Oczywiście jak jest auto hold wyłączony to sam ręczny się już nie włączy... 11 godzin temu, lysy78_03 napisał: Nie wiem, nie używam AH. W poprzednim padluchu z manualem ręczny zaciskał się tylko na żądanie. W obecnym, w automacie ręczny też potrzebuje przycisku. Owszem też tak mam ale jeżeli używam auto hold jest inaczej... I ty zapewne też tak będziesz miał u siebie że przy włączonym auto hold wyłączysz silnik ręczny ci włączy automatycznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #53 Napisano 3 Listopada 2018 Panowie kłócicie się, a nie ma o co. Jeśli auto nie ma Auto Hold, ręczny sam się nie zaciągnie (może w DSG - nie mam nie sprawdzałem, ale w Audi nie zaciąga bez uruchomionego AH). Podsumowując: - auto bez AH: ręczny sam się nie zaciągnie, a położenie "P" w przypadku skrzyni automatycznej jest pozycją PARKINGOWĄ, nie na czerwone światło. Przełączanie przy każdym zatrzymaniu na P jest totalnie bez sensu i skraca życie mechatroniki. To opcja tylko dla zgaszonego auta, aby się nie stoczyło ale nie zastępuje hamulca postojowego! - auto z AH: jeśli AutoHold jest uruchomiony, na postoju wystarczy wcisnąć hamulec zasadniczy i auto stoi nawet na pozycji "D". Po odłączeniu pasa, otwarciu drzwi kierowcy, zgaszeniu auta lub wyłączeniu przyciskiem AH zaciąga się hamulec ręczny (oczywiście tylko jeśli prędkość = 0 km/h). Aby ręczny nie był zaciągany w przypadku aut z AH: - wyłączyć AH przed zatrzymaniem lub otworzyć pas przed zatrzymaniem. W VCDS chyba nie było opcji do wyłączenia tego mechanizmu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrulex Zgłoś #54 Napisano 1 Lipca 2019 B6 z 2007 z AH i manualną skrzynią. Mamy od kilku dni. Wjeżdzałem do garażu. Aby się nie stoczył wcisnąłem ten guzik z lewej strony przy włączniku świateł. Był kłopot z odblokowaniem. Nie wiem w końcu w jaki sposób ale po którejś tam kombinacji z nożnym i tym guzikiem hamulec odpuścił. Jak prawidłowo go wylączyć? Pytam gdyż zaleciłem żonie aby go nie używała bo wyczytałem też, ze to awaryjny element i może poprostu coś się w naszym psuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitbul455 Zgłoś #55 Napisano 1 Lipca 2019 Generalnie 1 minutę temu, piotrulex napisał: B6 z 2007 z AH i manualną skrzynią. Mamy od kilku dni. Wjeżdzałem do garażu. Aby się nie stoczył wcisnąłem ten guzik z lewej strony przy włączniku świateł. Był kłopot z odblokowaniem. Nie wiem w końcu w jaki sposób ale po którejś tam kombinacji z nożnym i tym guzikiem hamulec odpuścił. Jak prawidłowo go wylączyć? Pytam gdyż zaleciłem żonie aby go nie używała bo wyczytałem też, ze to awaryjny element i może poprostu coś się w naszym psuje Generalnie lepiej samochodu wgl nie używać bo to ogólnie awaryjne rzeczy ?... Podstawa instrukcji obsługi, pisze pranie na pierwszych stronach jak ruszyć samochodem ? Wcisnąć pedał hamulca nożnego > wcisnąć guzik ręcznego, tadam 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrulex Zgłoś #56 Napisano 1 Lipca 2019 1 minutę temu, pitbul455 napisał: Generalnie Generalnie lepiej samochodu wgl nie używać bo to ogólnie awaryjne rzeczy ?... Podstawa instrukcji obsługi, pisze pranie na pierwszych stronach jak ruszyć samochodem ? Wcisnąć pedał hamulca nożnego > wcisnąć guzik ręcznego, tadam Też lubię się pośmiać Instrukcji brak, zresztą i tak mało kto je czyta wychodząc z założenia, że auto to prosta sprawa Odnoszę wrażenie, że robiłem tak jak piszesz Czyli wciskam nożny i go trzymam, następnie wciskam guzik ręcznego i powinno puścić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitbul455 Zgłoś #57 Napisano 1 Lipca 2019 No żeby tego było mało to na liczniku pisze jak wciskasz sam guzik bez hamulca nożnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrulex Zgłoś #58 Napisano 1 Lipca 2019 2 minuty temu, pitbul455 napisał: No żeby tego było mało to na liczniku pisze jak wciskasz sam guzik bez hamulca nożnego Dopiero po tej akcji udało mi się zmienić język na angielski Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #59 Napisano 1 Lipca 2019 4 godziny temu, piotrulex napisał: Dopiero po tej akcji udało mi się zmienić język na angielski Dzięki To że piszę na liczniku żeby wcisnąć hamulec nożny to swoją drogą ale też zaswieci się kontrolka by wcisnąć hamulec nożny jak ktoś naciska przycisk ręcznego bez hamulca nożnego. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrulex Zgłoś #60 Napisano 1 Lipca 2019 Dzięki, przetestujemy gdy auto będzie stało tak, aby tym razem, w razie czego, nikomu nie przeszkadzać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach