Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Krucha

Pompka spryskiwaczy

Recommended Posts

Guest Krucha

Witam,

 

Dzisiaj zauważyłem brak spryskiwaczy (przód + tył). Pierwsze o czym pomyślałem to bezpieczni - jest OK. Potem pomyślałem, że może nie ma płynu (dziwne, bo kontrolka by się świeciła, ale płyn był).

Postanowiłem sprawdzić napięcie na kostce przy pompie - jest, wszystko OK.

W takim razie pompka spryskiwacza zmarła...

 

Pytanka:

1. Czy ta pompka jest rozbieralna?

2. Jaka powinna być na niej rezystancja (nie wiem jak sprawdzić czy na pewno zepsuta)?

3. Pytałem już w ASO - 133 PLN brutto - Czy gdzieś są taniej?

4. Wężyki nie dochodzą bezpośrednio do pompki, ale do plastikowego 'dzingielka' z boku - takie białe, przypomina mały filtr albo coś... (nie mam jak zrobić zdjęcia bo to zostało w aucie więc narysowałem) Macie pomysł co to i czy pampa to komplet z tym czy bez?

 

Załączam zdjęcie pompki i pompki z 'dzingielkiem'.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

130zł i masz drogo ? w Uk za taka pompke płacisz 40 funtów w serwise VW. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Krucha

Problem rozwiązany!!!

 

InterCars = zamiennik = 32 PLN brutto

 

Pasuje idealnie i nawet wygląda identycznie.

Działa lepiej niż poprzednia (może była już na wykończeniu).

 

Ciekawostka :) - Rozebrałem tą starą. Gdyby nie to, że się rozszczelniła i zardzewiała w środku, to dało by się ją naprawić.

 

Dzieki Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Mam problem z pompką spryskiwaczy- działa ale przecieka z tego otworu w obudowie nad uszczelką i w kilka dni opróżnia zbiornik płynu tworząc brzydką kałużę. Czy coś można z tym zrobić czy tylko na szrot i nową założyć? :)

 

Zdjęcie szkodnika:

pompka_spryskiwaczy.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak koledzy wcześniej pisali uważam, że nie ma sensu bawić się w naprawy takich pompek. Obecnie na rynku jest naprawdę wiele tani i przede wszystkim wysokiej jakości zamienników.

Share this post


Link to post
Share on other sites

po czym poznać czy to pompka ? mi też ubywa płyn. Postawiłem auto w garażu, dolałem do pełna rano wchodzę i płynu nie ma około 300-400ml. Dośc szybko mi on się konczy bo leje pełno i po kilku dniach zapala mi się kontrolka. Od czego zacząć nadkole? nie widzę zadnych przecieków gdy swieciłem lampką.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, kam91 napisał:

Od czego zacząć nadkole?

Miałem ten sam problem w swoim b7. Wymontowalem zderzak i szybko okazało się że to przetarte wężyki toż przy pompce przepuszczają płyn. Wężyk szczelnie owinalem taśmą izolacyjną na większej powierzchni. Dodatkowo opalilem nawinięta taśmę w celu lepszego sklejania. Od ponad roku wszystko jest O.K. Dodam, że wina przetarcia było to że wężyki są bilsko siebie. 

Edited by 77Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy