Skocz do zawartości
Poni

Błąd po wymianie przekładni 00573

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,  jestem po wymianie maglownicy i mam problem z którym zostałem sam. Przekładnia kupiona po regeneracji, mechanik składa winę na przekładnię a gość od regeneracji przekładni twierdzi że to wina mechanika. Po założeniu na komputerze pojawia się błąd 00573 czujnik mometu wspomagania kierownicy, sygnał nieprawidłowy, stały. Po odpaleniu auta pojawiają się 3 sygnały dźwiękowe i pojawia się kontrolka,  czerwona kierownica. Wspomaganie działa. Macie jakieś pomysły. 

Edytowane przez Poni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Poni napisał:

Witam,  jestem po wymianie maglownicy i mam problem z którym zostałem sam. Przekładnia kupiona po regeneracji, mechanik składa winę na przekładnię a gość od regeneracji przekładni twierdzi że to wina mechanika. Po założeniu na komputerze pojawia się błąd 00573 czujnik mometu wspomagania kierownicy, sygnał nieprawidłowy, stały. Po odpaleniu auta pojawiają się 3 sygnały dźwiękowe i pojawia się kontrolka,  czerwona kierownica. Wspomaganie działa. Macie jakieś pomysły.

Zrobić kalibracje/ adaptacje i wkleić  autoscan z VCDS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adaptacja zrobiona nic to nie pomogło. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A możesz coś więcej powiedzieć o tym wklejeniu autoscan VCDS? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, Poni napisał:

A możesz coś więcej powiedzieć o tym wklejeniu autoscan VCDS? 

odpalasz VCDS,  z podłączonym kablem oraz wciśniętym kluczyku, wybierasz Autoscan z głównego menu(1-sze zdj.), dalej swoje auto w tym przypadku Passat 3c6 i scan. VCDS testuje wszystkie dostępne moduły po zakończeniu testu opcja kopiuj (copy) z "ramki RESULTS i wklejamy do posta     

image.png

image.png

image.png

image.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję, jeszcze dzisiaj postaram się to sprawdzić i dam znać czy się udało. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie udało się ponieważ już nie posiadam oryginalnej przekładni na której były oryginalne numery modułu /kodu czy coś takiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam Passata B6 2.0 tdi 2007r.  Od pewnego czasu świeci się żółta kontrolka kierownicy. Dodam że wszystko działa prawidłowo. 

Po zeskanowaniu VCDS wyświetla taki błąd :

Adres 44: Wsp. Kierownicy

Plik etykiet: 1Kx-909-144-G2V3.clb

Oznaczenie elementu: 1K1 909 144 L

Komponent: EPS_ZFLS KI. 135 H07 1806

Kod serwisu: WSC 80093 222 69422

VCID: 3467A9D7573B662991-8060

Błąd : 00573

Czujnik momentu obrotowego kierownicy (G269) 

008 - niezrozumiały sygnał 

Podczas sprawdzania czujnika momentu obrotowego kierownicy w blokach pomiarowych wartości momentu obrotowego podczas kręcenia kierownicą zmieniają się. Czy to daje pewność że czujnik w maglownicy jest w 100% sprawny? Czy jednak nie i cała maglownica do wymiany? 

Wyczytałem też że maglownice można jakoś zakodować, lecz nigdzie nie mogłem znaleźć jak to zrobić i jakie wartości odpowiadają danej generacji maglownicy. 

Przy odczycie ze sterownika pokazuje mi

Numer VAG: 1K1 909 144 L

Komponent: EPS_ZFLS KI. 135 H07 1806

Kod serwisu: Imp: 222 WSS 80093

Pole Kodowanie jest puste

Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć jak to prawidłowo powinno wyglądać? I czy mogę próbować coś zrobić po za wymiana maglownicy? 

Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik momentu jest w samym maglu, to zatarz jak jest wałek 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc, sorry, ze odkopuje stary temat ale mam to samo. Auto kupione 2 dni temu i wczoraj zaswiecila sie zolta lampka od wspomagania. Wpierw myslalem ze malo plynu w ukladzie... Bez komentarza ;)

Poszperalem w necie i niestety caly magiel do zrzucenia. Czujnik sam w sobie jest teoretycznie niewymienialny, ale jak najbardziej jest to mozliwe. Wg tego znalazlem uszkodzeniu czesto ulega "tasma" w srodku czujnika, taki zwijak i potrafi peknac albo puscic luty przy samym czujniku, ale zeby sie do niego dobrac trzeba sciagnac maglownice. Dodam, ze u mnie lampka swieci ale wszystko normlanie dziala, jest normlane wspomaganie, nic sie nie dzieje z kierownica, jak skasuje blad to od razu wraca. Sprzedawca mowil ze przed sprzedaza myl cale auto ze spodu bo robil konserwacje, mozliwe ze woda sie gdzies dostala i dlatego jest taka akcja. Blad na komputerze opisany jest jako staly, albo nie dochodza wszystkie sygnaly do czujnika, albo po prostu padl (co podobno jest malo mozliwe). Na dniach bede zrzucal magiel to dam Wam znac co dalej. 

199465_03.jpg

Edytowane przez szefu19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności