Poni Zgłoś #1 Napisano 21 Listopada 2017 (edytowane) Witam, jestem po wymianie maglownicy i mam problem z którym zostałem sam. Przekładnia kupiona po regeneracji, mechanik składa winę na przekładnię a gość od regeneracji przekładni twierdzi że to wina mechanika. Po założeniu na komputerze pojawia się błąd 00573 czujnik mometu wspomagania kierownicy, sygnał nieprawidłowy, stały. Po odpaleniu auta pojawiają się 3 sygnały dźwiękowe i pojawia się kontrolka, czerwona kierownica. Wspomaganie działa. Macie jakieś pomysły. Edytowane 21 Listopada 2017 przez Poni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #2 Napisano 21 Listopada 2017 11 godzin temu, Poni napisał: Witam, jestem po wymianie maglownicy i mam problem z którym zostałem sam. Przekładnia kupiona po regeneracji, mechanik składa winę na przekładnię a gość od regeneracji przekładni twierdzi że to wina mechanika. Po założeniu na komputerze pojawia się błąd 00573 czujnik mometu wspomagania kierownicy, sygnał nieprawidłowy, stały. Po odpaleniu auta pojawiają się 3 sygnały dźwiękowe i pojawia się kontrolka, czerwona kierownica. Wspomaganie działa. Macie jakieś pomysły. Zrobić kalibracje/ adaptacje i wkleić autoscan z VCDS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poni Zgłoś #3 Napisano 22 Listopada 2017 Adaptacja zrobiona nic to nie pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poni Zgłoś #4 Napisano 22 Listopada 2017 A możesz coś więcej powiedzieć o tym wklejeniu autoscan VCDS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mundek84 Zgłoś #5 Napisano 22 Listopada 2017 42 minuty temu, Poni napisał: A możesz coś więcej powiedzieć o tym wklejeniu autoscan VCDS? odpalasz VCDS, z podłączonym kablem oraz wciśniętym kluczyku, wybierasz Autoscan z głównego menu(1-sze zdj.), dalej swoje auto w tym przypadku Passat 3c6 i scan. VCDS testuje wszystkie dostępne moduły po zakończeniu testu opcja kopiuj (copy) z "ramki RESULTS i wklejamy do posta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poni Zgłoś #6 Napisano 22 Listopada 2017 Dziękuję, jeszcze dzisiaj postaram się to sprawdzić i dam znać czy się udało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poni Zgłoś #7 Napisano 22 Listopada 2017 Niestety nie udało się ponieważ już nie posiadam oryginalnej przekładni na której były oryginalne numery modułu /kodu czy coś takiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukas33 Zgłoś #8 Napisano 24 Czerwca 2022 Witam, posiadam Passata B6 2.0 tdi 2007r. Od pewnego czasu świeci się żółta kontrolka kierownicy. Dodam że wszystko działa prawidłowo. Po zeskanowaniu VCDS wyświetla taki błąd : Adres 44: Wsp. Kierownicy Plik etykiet: 1Kx-909-144-G2V3.clb Oznaczenie elementu: 1K1 909 144 L Komponent: EPS_ZFLS KI. 135 H07 1806 Kod serwisu: WSC 80093 222 69422 VCID: 3467A9D7573B662991-8060 Błąd : 00573 Czujnik momentu obrotowego kierownicy (G269) 008 - niezrozumiały sygnał Podczas sprawdzania czujnika momentu obrotowego kierownicy w blokach pomiarowych wartości momentu obrotowego podczas kręcenia kierownicą zmieniają się. Czy to daje pewność że czujnik w maglownicy jest w 100% sprawny? Czy jednak nie i cała maglownica do wymiany? Wyczytałem też że maglownice można jakoś zakodować, lecz nigdzie nie mogłem znaleźć jak to zrobić i jakie wartości odpowiadają danej generacji maglownicy. Przy odczycie ze sterownika pokazuje mi Numer VAG: 1K1 909 144 L Komponent: EPS_ZFLS KI. 135 H07 1806 Kod serwisu: Imp: 222 WSS 80093 Pole Kodowanie jest puste Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć jak to prawidłowo powinno wyglądać? I czy mogę próbować coś zrobić po za wymiana maglownicy? Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #9 Napisano 25 Czerwca 2022 czujnik momentu jest w samym maglu, to zatarz jak jest wałek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szefu19 Zgłoś #10 Napisano 12 Kwietnia 2023 (edytowane) Czesc, sorry, ze odkopuje stary temat ale mam to samo. Auto kupione 2 dni temu i wczoraj zaswiecila sie zolta lampka od wspomagania. Wpierw myslalem ze malo plynu w ukladzie... Bez komentarza Poszperalem w necie i niestety caly magiel do zrzucenia. Czujnik sam w sobie jest teoretycznie niewymienialny, ale jak najbardziej jest to mozliwe. Wg tego znalazlem uszkodzeniu czesto ulega "tasma" w srodku czujnika, taki zwijak i potrafi peknac albo puscic luty przy samym czujniku, ale zeby sie do niego dobrac trzeba sciagnac maglownice. Dodam, ze u mnie lampka swieci ale wszystko normlanie dziala, jest normlane wspomaganie, nic sie nie dzieje z kierownica, jak skasuje blad to od razu wraca. Sprzedawca mowil ze przed sprzedaza myl cale auto ze spodu bo robil konserwacje, mozliwe ze woda sie gdzies dostala i dlatego jest taka akcja. Blad na komputerze opisany jest jako staly, albo nie dochodza wszystkie sygnaly do czujnika, albo po prostu padl (co podobno jest malo mozliwe). Na dniach bede zrzucal magiel to dam Wam znac co dalej. Edytowane 12 Kwietnia 2023 przez szefu19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach