ellah Zgłoś #1 Napisano 20 Listopada 2017 Witam, Przymierzam sie do samodzielnej wymiany akumulatora, typ AGM dla start - stop. Czy po takiej fizycznej wymiania potrzebna jest jeszcze jakas adaptacja czy cos? Jesli tak to w ktorym miejscu uzywajac VCDS? Z gory dzieki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #2 Napisano 20 Listopada 2017 Z tego co mi wiadomo to nic nie trzeba adoptować. Sam wielokrotnie wyjmowałem akumulator i jedyne przykrości jakie mnie spotkały to utrata bieżących danych na liczniku, ewentualne kodowanie radia, i początkowo choinka na liczniku. Ale po przejechaniu kilkuset metrów wszystko wraca do normy. Ja jeszcze dla pewności kręcę kierownicą do maksymalnych położeń lewo-prawo gdyż świeci się kontrolka wspomagania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #3 Napisano 20 Listopada 2017 Jeżeli kupiłeś identyczny (firma, pojemność, prąd rozruchowy) to nic nie zmieniasz. Jeśli inny trzeba go zakodować. Kolega wyżej nie ma auta z S&S więc może wymieniać bez stresu jak chce i kiedy chce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #4 Napisano 20 Listopada 2017 O kurcze, dzieki za odpowiedz radekrp90. Wlasnie o to mi chodzilo, czy ktos wie jak to sie robi krok po kroku uzywajac VCDS ktorego mam? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver Zgłoś #5 Napisano 20 Listopada 2017 W przeciągu kilku najbliższych dni również przymierzam się do wymiany akumulatora. Jeśli nie mam systemu S&S to mogę bez problemu go wymienić? Nie będą potrzebne żadne dodatkowe kombinacje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #6 Napisano 20 Listopada 2017 Co do akumulatorów AGM - w ELSA nie znalazłem nic interesującego, a na stronie VCDS'a: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Battery_Replacement Jeśli nie ma Start-Stop - odłączamy jak w każdym innym aucie zaczynając od minusa. Po podłaczeniu ustawiamy godzinę/datę oraz szyby elektryczne (maks otwarcie, maks zamknięcie i jeszcze raz domknięcie przyciskiem aż zadziała zabezpieczenie). Oryginalne radio powinno działać bez kodów. Będą się palić kontrolki ESP i wspomagania (nie będzie działać) wystarczy przejechać kawałek z kołami na wprost (nawet do tyłu) i błędy znikną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver Zgłoś #7 Napisano 20 Listopada 2017 16 minut temu, radekrp90 napisał: Jeśli nie ma Start-Stop - odłączamy jak w każdym innym aucie zaczynając od minusa. Po podłaczeniu ustawiamy godzinę/datę oraz szyby elektryczne (maks otwarcie, maks zamknięcie i jeszcze raz domknięcie przyciskiem aż zadziała zabezpieczenie). Oryginalne radio powinno działać bez kodów. Będą się palić kontrolki ESP i wspomagania (nie będzie działać) wystarczy przejechać kawałek z kołami na wprost (nawet do tyłu) i błędy znikną. Ok, super. Dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #8 Napisano 21 Listopada 2017 A co jesli jednak jest STart STop ? W sieci jest link, glownie chyba chodzi o nastawy pradu ladowania - jesli wymieniamy na dokladnie taki sam model (firma i pojemnosc) to nie ma problemu - moze sie pojawic choinka i pytanie o pin radia, ale bez wpisywania kodu po paru chwilach powinno zaskoczyc - czy ktos mial taka przygode? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach