lukaswu Zgłoś #1 Napisano 16 Listopada 2017 Czesc wszystkim, pytanie jest goscinne od kolegi, ktory ujezdza auto z silnikiem CFFB i marzy mu sie podniesienie mocy. A ze podchodzi do tego systemowo, wydaje nam sie, ze w tym roczniku (2011) mocniejsza wersja (170KM) byla oznaczana jako CFGB. I pytanie sedno: czy i czym ewentualnie roznia sie te silniki oprocz wgranej mapy? Wielkie dzieki za odpowiedzi. luk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qnir Zgłoś #2 Napisano 23 Listopada 2017 CFGB ma wieksze turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafja Zgłoś #3 Napisano 16 Stycznia 2018 cffb (140)+ chip chodzi jak cfgb 170?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #4 Napisano 16 Stycznia 2018 Mi po chipie wyszło 175km i 370nm czyli trochę lepiej niż CFGB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafja Zgłoś #5 Napisano 16 Stycznia 2018 5km nie odczujesz a jak wrażenia z jazdy? było warto? łatwiej wyprzedzać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #6 Napisano 16 Stycznia 2018 5 koni nie, ale bardziej istotne są NM - a 20 więcej to jakaś tam różnica jest. Oczywiście że warto. Przekonasz się dopiero jak zrobisz program. 5 koni nie, ale bardziej istotne są NM - a 20 więcej to jakaś tam różnica jest. Oczywiście że warto. Przekonasz się dopiero jak zrobisz program. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafja Zgłoś #7 Napisano 16 Stycznia 2018 przyrost 20NM to tak skromnie wyszło. to w normie? ile cię wyniosło i gdzie robiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #8 Napisano 16 Stycznia 2018 (edytowane) 20NM względem CFGB U mnie koni przybyło 27, a niutów 54 Edytowane 16 Stycznia 2018 przez prezess7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #9 Napisano 16 Stycznia 2018 (edytowane) W CFFB hamownia wypluła 177 km i 390 Nm. Wartość graniczną dla manualnej skrzyni biegów. Edytowane 16 Stycznia 2018 przez lysy78_03 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #10 Napisano 16 Stycznia 2018 (edytowane) 7 godzin temu, rafja napisał: cffb (140)+ chip chodzi jak cfgb 170?? tyle ze CFGB flashujesz na CFGC i masz ok 184 kucy i 400-420Nm z seryjnego software , samodzielnie przy pomocy VAS-a Edytowane 16 Stycznia 2018 przez Major Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafja Zgłoś #11 Napisano 16 Stycznia 2018 hmm brzmi ciekawie. ja mam u siebie za 850 przy dwóch autach w Suwałkach. kramkowski. tylko szukam motywacji by tam się wybrać. graniczna dla skrzyni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #12 Napisano 17 Stycznia 2018 W moim CFFA fabrycznie 136 km na hamowni wyszło 143 km, po chipie bez problemu 186 km i 392 Nm. Jeżdżę już ponad dwa lata i bez problemu. Mogło być więcej ale zrobiliśmy bezpiecznie i z autem wszystko w porządku. Granicą w tych silnikach jest DPF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #13 Napisano 17 Stycznia 2018 Dnia 16.01.2018 o 14:39, rafja napisał: ile cię wyniosło i gdzie robiłeś? Teraz dopiero doczytałem. Ceny oczywiście nie pamiętam, a robiłem jak zawsze w TuneForce w Poznaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #14 Napisano 9 Lipca 2019 Major podpowiedz coś więcej na temat: Dnia 16.01.2018 o 21:13, Major napisał: tyle ze CFGB flashujesz na CFGC i masz ok 184 kucy i 400-420Nm z seryjnego software , samodzielnie przy pomocy VAS-a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #15 Napisano 10 Lipca 2019 wszystko w zasadzie napisałem robisz update SW przy pomocy VAS czy odis plikiem pod CFGC i juz nie wiem co jeszcze mam Ci pisac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #16 Napisano 16 Lipca 2019 Czyli wgrywając mapę VAS/ODIS/VCP z innej wersji mocowej ECU ją łyknie bez żadnych dodtakowych adaptacji? Czyli np.: w moim przypadku (choć to totalnie bez sensu po to całe 3 kunie..) mogę CAXA zrobić CAXC? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #17 Napisano 16 Lipca 2019 Godzinę temu, radekrp90 napisał: Czyli wgrywając mapę VAS/ODIS/VCP z innej wersji mocowej ECU ją łyknie bez żadnych dodtakowych adaptacji? Dnia 10.07.2019 o 03:53, Major napisał: robisz update SW przy pomocy VAS czy odis plikiem pod CFGC i juz A jak wygląda kwestia IMMO? Ponoć IMMO jest do mocy przypisane i nie jest tak łatwo. Prawda to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #18 Napisano 16 Lipca 2019 No właśnie głównie mnie to IMMO zastanawia, bo wtedy to by było zbyt proste. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #19 Napisano 16 Lipca 2019 4 godziny temu, radekrp90 napisał: Czyli wgrywając mapę VAS/ODIS/VCP z innej wersji mocowej ECU ją łyknie bez żadnych dodtakowych adaptacji? Czyli np.: w moim przypadku (choć to totalnie bez sensu po to całe 3 kunie..) mogę CAXA zrobić CAXC? mapę ......to ja ostatnio wgrywałem kartą SD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #20 Napisano 16 Lipca 2019 @Major"Przejęzyczenie" - flash miałem na myśli w postaci pliku .sgo. Czepiasz się choć dobrze wiesz o co chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach