Skocz do zawartości
Barteko

Dziwne buczenie podczas jazdy

Rekomendowane odpowiedzi

Potwierdzam! W końcu buczenie ustąpiło. Patent z trytką działa :)

Edytowane przez shibby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Shibby teraz az dziwnie sie jezdzi,nie czujesz ze czegos ci brakuje?:-))

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@auto85 z przyzwyczajenia wciąż nasłuchuję czy jakieś brzęczenie się pojawi :D Mam jeszcze jedno miejsce które mi wpada w wibracje na nierównościach - prawe drzwi lub okolice słupka A. Jeszcze nie znalazłem przyczyny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

shibby, 

U mnie brzęczy zagłówek pasażera. Na razie wsadziłem tam kawałek szmatki, między ruchome części (przednią i tylną) - nie mam pomysłu jak to rozebrać i co tam może brzęczeć. Na postoju nie jestem w stanie wywołać efektu, a podczas jazdy brzęczy. Wyjęcie zagłówka i schowanie do bagażnika wyeliminowało inne brzęczydełka. Szmatka też daje radę. Teraz pozostaje to rozebrać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale teraz sie okazalo ze praktycznie wszystkim to brzeczalo:-))tyrtytka to mistrzowski wynalazek:-)

u mnie spokoj:-)

jeszcze zrobie geometrie,ma ktos sprawdzony zaklad w gdansku lub wroclawiu?

w aso ile kasuja ktos sie orientuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po drodze masz w Łęczycy Skoda Machudera - już nie pamiętam ile mnie skasowali, ale chyba coś poniżej 200 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.10.2019 o 12:41, siwy82 napisał:

Hej,

Czy tą opaskę montowaliście od góry czy od dołu? Ja od góry nawet nie moge tam ręki włożyć jest tak ciasno. Nie wiem czy to ma wpływ, że mam biturbo?

 

Pozdrawiam

 

Witam, ponawiam pytanko. Macie dostęp od góry? Czy ktoś z bitdi montował już u siebie? Z dużym trudem zamieszczę jedną rękę ale i to nie do końca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 1.6 tdi,łap nie mam olbrzymich ale tez mi bylo ciezko ta tyrtytke „zainstalowac”

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej bylo zalozyc 2 kawalki otuliny aby je odseparowac od siebie. Mi sie lapy udalo tam raz wlozyc ale za 2 juz nie wiem jak je ulozylem za pierwszym razem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie

Problemy burczenia czy też pierdzenia :) w kabinie pojawiły się również u mnie. Po przeczytaniu waszych postów i sugestiach naprawy zacząłem dzisiaj walkę u siebie.

U mnie problem występował najbardziej na zimnym silniku więc stwierdziłem że to pewnie te rurki od ogrzewania które opisywaliście.

Po zdjęciu lewego boku konsoli środkowej  dostałem się do nagrzewnicy i okazało się że ma całkiem spore luzy. Wcisnąłem pomiędzy rurki kawałek gąbki do ocieplania rur i dodatkowo spiąłem opaskami całość do obudowy  zeby wszystko było sztywno. Dodatkowo podpiłowałem pilnikiem ten docisk który jest zazanaczony bo wogóle nie przylegał do nagrzewnicy. Po tej operacji główne najgłośniejsze burczenie ustało :) . Już myślałem że to koniec ale niestety nie, dodatkowo musiałem spiąć trytytką te dwa węże które przechodzą przez ścianę grodziową.

Ogólnie prawie sukces :)  w tej chwili są słyszalne jeszcze wibracje przy wkręcaniu silnika gwałtownie na obroty  na 1, 2 biegu które dobiegają z okolicy nawiewów przy zegarku i mam wrażenie że przenoszą się po desce rozdzielczej nad kierownicą. 

Jeśli miał ktoś taki problem i udało się go rozwiązać to prosiłbym o info.

Pozdrawiam

20191028_131908_LI.thumb.jpg.b64c06959f881672df85bc93bf005533.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.07.2019 o 21:17, Kyniek78 napisał:

Temat załatwiony. Faktycznie nad chłodnicą  w jej górnej krawędzi jest wsunięta guma. Górna krawędź gumy opiera się o wewnętrzną krawędź przedniego pasa, trzeba zdjąć chwytak powietrza i całość widać. Ta guma jest wg mnie za "wiotka" . Ma zapobiec dostawania się lewego powietrza do komory silnika i kierować powietrze do chwytaka. Jak nowa to sztywna i pewnie jest ok. U mnie zaczęło buczeć przy przebiegu ok. 60 tyś.km. Wkleiłem tam pasek maty wygłuszającej samoprzylepnej grubości 5cm i szerokości chłodnicy. Jest gitara, aż dziwnie się jechało powyżej 140. Pozdrawiam. Gdyby nie to forum w życiu bym nie doszedł co mu jest.

Zbliżają się cieplejsze dni a temat buczenia przy wyższych temperaturach u mnie nie załatwiony. Jesień, zima, wiosna przelatane bez problemów. Może można tą gumę / uszczelkę zamówić gdzieś, tylko co to dokładnie jest. Pytam, bo zbliża się czas wymiany filtrów i oleju więc przy okazji można by wrzucić temat mechanikowi. Problem w tym, że prawda jest taka że taką pierdołą, która jest jakby usterką ukrytą, pojawiającą się w pewnych okolicznościach stanowi mistyczny problem dla speców. W zeszłym roku przy wymianie filtrów opowiedziałem o problemie w jednym z Bosch’ów - usłyszałem : tak przyjrzymy się, co dolega. Jak odbierałem auto to nawet nie pokwapiono się o zdjęcie zderzaka/ grila by zerknąć czy to ta guma. I problem pozostał. Ja sam nie mam warunków by coś ściągać , wiec oddam auto by to zrobili, może ktoś podpowie jak im to wytłumaczyć by to w końcu ogarnęli. Najlepiej Warszawa lub Poznań

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.09.2019 o 23:23, pawel1019 napisał:

Witam. W moim przypadku pomogło spięcie opaską  dwóch przewodów które idą w stronę nagrzewnicy przez ścianę grodziową. Teraz przy przyspieszaniu idealna cisza.

DZIEKUJE !!! TO BYLO TO !!! Pracuje w ASO vw jestem sprzedawca. Na serwisie chcieli mi wymieniać wtryski lub dwu mas. Przeczytałem tego posta, nie wierzyłem ale dałem tretytke i to jest. Pompa wody w zakresie pewnych obrotów po zagzaniu daje rezonans na te przewody spięcie kruccow rozwiązuje problem. Dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.09.2019 o 23:23, pawel1019 napisał:

Witam. W moim przypadku pomogło spięcie opaską  dwóch przewodów które idą w stronę nagrzewnicy przez ścianę grodziową. Teraz przy przyspieszaniu idealna cisza.

Bez tytułu.png

Witam i wielkie dzieki bo w moim przypadku tez to pomoglo i wkoncu cisza przy przyspieszaniu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie do tej pory spokoj?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie też :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć,

czy ktoś montował trytytkę w BITDI? trochę to inaczej wygląda i miejsca jest chyba dużo mniej - robiłem dwa razy podchody i mi się nie udało.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wierzyłem, że u mnie patent z trytrytką również zadziała, a jednak. Dzięki wielkie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 24.09.2020 o 11:02, siwy82 napisał:

cześć,

czy ktoś montował trytytkę w BITDI? trochę to inaczej wygląda i miejsca jest chyba dużo mniej - robiłem dwa razy podchody i mi się nie udało.

 

Hej, udało mi się dzisiaj spiąć trytytką te 2 rurki które wchodzą przez ścianę grodziową do wnętrza w moim BiTdi. Zajęło mi to trochę czasu (z 1,5h) , podrapane ręce ale w końcu się udało zamontować. Na początku odkręciłem 2 śruby (klucz 10 nasadowy), które trzymają jaiś zawór (zaznaczyłem go na rysunku na czerwono). Nie wypinałem żądnych przewodów i rurek z tego zaworu - jedynie go odchyliłem w stronę przodu pojazdu (tak jak pokazuje strzałka na czerwono). Musiałem też wyciągnąć z obejmy (opaski) plastikowej ten przewód który wchodzi z lewej strony tego zaworu, a dalej (po odchyleniu tego zaworu w moją stronę) pod spodem wyciągnąłem jeszcze jedną małą opaskę plastikową aby mieć możliwość wsadzenia ręki. Dzięki temu że zrobiło się ciut miejsca mogłem na wcisk włożyć prawą rekę tak żeby palcami móc dotknąć tych dwóch rurek. Natomiast lewą ręką a właściwie tylko palcami wsuwałem trytytkę w dół ale wcześniej zagiąłem ją z 5 cm przed końcem pod kątem  180 stopni, po to aby wysunęła mi się częściowo do góry po włożeniu tej trytytki pod  rurki. Potem złapałem prawa ręką koniec trytytki i jakimś cudem udało mi się ją spiąć. Mam nadzieję że też Ci się uda. Pozr.

2.0bitdi.png

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej.

A co doradzicie na buczenie spod maski ale przy wylaczonym silniku na postoju?

Czasem gdy wylacze nawiew to slychac nagłe zatrzymanie pracy jakiegos silniczka, a a czasem to cos pracuje nadal.

Jeden mechanik powiedzial mi , że to pompa od chłodzenia turbiny ciecza. To jeszcze bym zrozumial, ale dlaczego już działa na zimnym silniku, nawet gdy wyłączyłem calkowicie auto?

Dzwiek ten przebija sie przez prace wentylatora na 1 czy 2im biegu.

Silnik 1.8TSI CJSA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności