Skocz do zawartości
Barteko

Dziwne buczenie podczas jazdy

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie buczenie powodowała ta puszka od filtra :) , już wyeliminowałem. Czasami coś mniejszego, lub większego zadzwoni ale nie przejmuje się już tym :)  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Malinos,przeczytaj temat od poczatku kiedy zaczyna drzec.

tak pod obciazeniem mieszy 1700-2000obrotow,dzis rozwiazalem sprawe,winna byla oslona termiczna pod zlaczem elastycznym wydechu zaraz za silnikiem,miedzy radiem a lewarkiem zmiany biegow patrzac od gory i dlatego wrazenie bylo takie jakby drzalo spod radia.oslone odgialem do gory i cisza:-)))operacje trzeba wykonac z kanalu albo podnoscika.

Dirve,kupiles nowa obudowe filtra w aso czy co dokladnie zrobiles?uchyl rabka tajemnicy....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby tak było jak napisałeś, w weekend zweryfikuję. Dzięki !

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze zdjecia nie zrobilem.

ja temat bede jeszcze modyfikowal..zdejme calkowicie ta oslone,podloze gabke i ponownie ja zainstaluje. jest niebo a ziemia teraz

Malinos daj znac odrazu po "operacji"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, auto85 napisał:

Dirve,kupiles nowa obudowe filtra w aso czy co dokladnie zrobiles?uchyl rabka tajemnicy....

nie nie kupiłem :) wyciszyłem ją. Zrobiłem dokładnie to co opisałem w wątku. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 8.11.2018 o 16:49, auto85 napisał:

winna byla oslona termiczna pod zlaczem elastycznym wydechu zaraz za silnikiem,miedzy radiem a lewarkiem zmiany biegow patrzac od gory i dlatego wrazenie bylo takie jakby drzalo spod radia.oslone odgialem do gory i cisza

Jakbyś był w kanale to możesz zrobić fotę? Albo poszukać jakieś zbliżonej foty w necie i zaznaczyć o który element dokładnie chodzi? Będę wdzięczny.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak bedziesz pod autem,zobaczysz kolanko elastyczne(jest tylko jedno).

pod tym kolankiem jest oslona termiczna chroniaca element,plastikowy,chyba cos od wspomagania.to wlasnie ta oslona u mnie drzala w trakcie przyspueszania.nie musisz zdejmowac oslony silnika,wszystko jest na wierzchu.

gdybys chcial ta oslone dogiac z dwoch stron to juz oslone silnika musisz zdjac.ja odgialem tylko z jednej strony i sie uspokoilo ale bede to jeszcze poprawial,calkowicie zdejme ta oslone termiczna,podloze kwadratowy kawalek gabki i dopiero ja przymocuje.ona wpada w wibracje,drgania,cholera wie czemu.

image.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączę się do tematu bo mam podobny problem ale u mnie ewidentnie to jest Wstukanie plastików więc próbuje z tego Tutorial A odnośnie Passata B6.

Panowie w moim przypadku to na pewno coś z filtrem powietrza bo otworzyłem maskę poruszałem filtrem i teraz jak jechałam to już nic nie buczy więc ewidentnie to było coś z tym związanego

By nTomek,

...posty połączone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaczytaj to co pisał wyżej kolega dirve....

U mnie w rezonans wpadała obudowa termiczna pod autem.

By nTomek,

...posty połączone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć Panowie,

Również mam problem z buczeniem/rezonowaniem jakiś elementów w prawej przedniej części auta jakby poniżej prawego nawiewu pasażera( silnik 2.0tsi 220HP) - na początku pojawiało się cały czas zarówno na postoju i podczas jazdy przy odejmowaniu gazu w ok. 3 tyś obrotów, dokładnie w momencie wizyty w ASO cudowanie przestało więc nic nie zdiagnozowali, i teraz pojawia się okresowo tylko w czasie jazdy z różnym natężeniem ( jedna jazda rezonuje, następna nie). Jakieś pomysły co może być przyczyną? Poniżej filmik ze zjawiskiem od 12 sekundy:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i po 3 miesiącach szukania słuchania znalazłem speca od skrzyń biegów wyjął na stół operacyjny i stwierdził umierający dwumas co powodowało rezonans i padające łożyska. Przy przebiegu 150tys 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby cie nie naciagnal na koszty.

ja tez bylem u mechanika,tez wymyslil dwumas,potem napinacz rozrzadu nie dawalo mi to spokoju i zaczalem szukac na wlasna reke okazala sie oslona termiczna ktora wpadala w drgania przy przyspueszaniu,koszt naprawy 0(zero) zl,czas 5 minut roboty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie u mnie też ewidentnie to jest jakiś taki plastikowy dźwięk coś wpada w rezonans obroty około 2-2,5 tys. Jak załatwiłeś temat obudowy termicznej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak plastikowy to zacznij od obudowy filtra powietrza bo on wali chyba kazdemu;) Potem masz ta listwe plastkikowa kolo zegara do sprawdzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale co zrobic z filtrem „ocieplic go do okola? swoja troga te nowe auta to jakos pozostawia wiele do zyczenia. Mam superba 2012 rok 380 przebieg i nic nie stuka nie puka auto jak nowe:) zawieszenie powiem szczerze tez lepiej wybiera w skodzie dziury niz tu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, chyba w tym temacie masz nawet jak kolega to zrobil dokladnie. Ja swojego ejszcze nie dotykalem ale trzeba go zdjac i ocieplic i powinna nastac cisza chyba ze bedzie to cos innego. Ale jak buczy ci plastik spod maski to to na 80 bedzie to. Sprzeglo to raczej byl by bardziej metaliczny dzwiek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja podłożyłem gąbkę pod obejmy plastikowe na rurkach od klimatyzacji bo luzine były i jeszcze rurki ogrzewania ,w ścianie grodziowej unieruchomiłem bo ta dolna luzińskiej była . Zrobiłem 2 tyś i jest ok

Przepraszam luzina była??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, p1111 napisał:

Ja podłożyłem gąbkę pod obejmy plastikowe na rurkach od klimatyzacji bo luzine były i jeszcze rurki ogrzewania ,w ścianie grodziowej unieruchomiłem bo ta dolna luzińskiej była . Zrobiłem 2 tyś i jest ok

Przepraszam luzina była??

Chyba "luźna" :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kudelka.robert opisalem w postach wyzej:-)tak w skrocie...podgialem ta oslone troszke wyzej.

Wygluszeniem obudowy filtra tez sie zajme tak jak to kolega opisywal w tym watku ale to jak zrobi sie cieplej,na wiosne,na chwile obecna po odgieciu tej oslony termicznej jest spoko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć,

czy jest ktoś z okolic Lublina i ma silnik 2.0 240 ps?

Wcześniej jeździłem insignią 2.0 cdti i wydaje mi się że silnik ciszej chodził. Nie wiem czy to co jest u mnie to jest to buczenie czy ten silnik tak trochę dziwnie mruczy?

Chętnie przejechałbym się z kimś i porównał bo nie wiem czy mam szukać jakiejś usterki czy tak ma być :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności