Skocz do zawartości
vw-passat

zatrzaskują się drzwi

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki kolego. Jutro sprawdze i podziele się obserwacjami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Ja jestem po naprawie mikrostyku, zakupiłem na allegro identyczny i wymieniłem tylko górną część, środek mikrostyku był mało zużyty więc popsikałem tylko preparatem do styków elektrycznych, i jak się okazało brzęczyk, oświetlenie w środku wszystko działa gra i buczy, poza jednym szczegółem - nie mruga mi dioda mieszcząca się przy tzw. "pipku" :D od ryglowania drzwi. Czy to może być wina uszkodzonego alarmu samochodowego ? czy mimo uszkodzonego alarmu powinna ona mrugać ?? dodam że przednie drzwi się ryglują poprawnie, zimne luty w tych drzwiach nie występują. Zauważyłem tylko że czasem tylne drzwi pasażera się zamykają czasem za drugim razem tam prawdopodobnie mam już zimny lut i czy w związku z tym również może być tego wina że nie mruga dioda ?? Czy do poprawnego działania alarmu wszystkie zamki muszą być sprawne tzn. nie mogą występować w żadnych drzwiach zimne luty i uszkodzone mikrostyki ??

 

Z góry dzięki za odpowiedz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dioda nie miga to znaczy, że moduł komfortu zarejestrował błąd któregoś zamka. Z tego co napisałeś wynika, że uszkodzenie masz w tylnym zamku. Zalecam niezwłoczną naprawę, bo kiedyś drzwi zamkną się na amen - niczym ich nie otworzysz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy . A co w sytuacji gdy nie można otworzyć drzwi, ani z klucza ani z ręcznie z klamki ? Dodam że jest to strona od kierowcy więc totalna masakra

Edytowane przez kufel1217

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a da się w ogóle przekręcić klucz w zamku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aby sprawdzic czy to na pewno krancowka wystarcz sprawdzic czy przy otwartych drzwiach podaje mase na kabelek lampki - tak dzialaja krancowki - plus na oswietlenie jest staly a krancowki podaja mase w momencie otwarcia drzwi.

 

Kolego z elektryki nie jestem orłem no i proszę o pomoc.

Jak się sprawdza to czy na kabelek podawana jest masa ? Rozumiem, że z użyciem miernika. Możesz jednak wytłumaczyć łopatologicznie co z tym miernikiem zrobić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chodzi o zatrzaśnięte drzwi to kluczyk normalnie się obraca, w momencie gdy otwieram z pilota plastik "pypeć"się rusza lekko góra dół - próbuje się otworzyć , natomiast pozostaje w pozycji podniesionej. Niestety klamka ani na zewnątrz ani od środka nie otwiera , też ma ten sam odruch lekki ruch unoszący dźwignie ten paluch i na tym koniec. POMOCY co proponujcie na siłę łamać czy próbować wykręcać zamek przy otwartych lewych tylnych drzwiach ?

Edytowane przez kufel1217

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mi się kiedyś zablokowały drzwi. Miałem uszkodzona wkładkę więc nie kluczykiem nawet nie próbowałem otwierać, a z pilota otwierały się wszystkie drzwi oprócz kierowcy. Był to pierwszy objaw zgnitej wiązki kabli.

Otworzyłem drzwi w następujący sposób: Kluczyk do stacyjki, włączyć zapłon i przyciskiem na drzwiach do otwierania kilkanaście lub kilkadziesiąt razy zamknij/otwórz aż wkońcu ten "pypeć" jak to nazywasz odskoczył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeże kotleta kiedyś wymieniałem w passacie zamek firmy Vika ale po roku czasami otwierał sie za drugim razem potem znowu się naprawił wiec raczej niepolecam ,używki niechciałbym montować bo niewiadomo co sie kupi pytanie do kolegów jakiej firmy oprócz Vika i hans preis Może jest jakiś lepszy zamiennik warty uwagi wiem ze naprawić można ale lutowanie niejest moją mocną stroną może ktoś zaproponuje lepszy zamiennik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że na moje zapytanie niemożna liczyć na sugestie i odpowiedzi kolegów czyżby nikt niewiedział jaka firma produkuje dobre zamienniki zamków do vw przecież to częsta przypadłość niedziałających zamków i ich awarii no cóż szkoda muszę pytać w innych miejscach sklepach z częściami .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja po doswiadczeniach z zamiennikiem od Skv Germany napiszę tyle: unikaj. Chyba większość doradzi Ci kupno używanego ori i ew regenerację mikrostyków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja od ponad roku mam najtansza chinszczyzne i dziala bez problemu. Jedynie troszke inny dzwiek zamykania/otwierania drzwi jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widzę że na moje zapytanie niemożna liczyć na sugestie i odpowiedzi kolegów czyżby nikt niewiedział jaka firma produkuje dobre zamienniki zamków do vw przecież to częsta przypadłość niedziałających zamków i ich awarii no cóż szkoda muszę pytać w innych miejscach sklepach z częściami .

 

Żaden zamiennik... Miałem jeden z droższych z Allegro w drzwiach kierowcy, po 11 miesiącach zaczęły się problemy z brakiem oświetlenia. Przelutowanie go nie pomogło a tandeta masakryczna wewnątrz zamka jeśli chodzi o krańcówki i płytkę...

Przelutowałem sobie wyjęty przed montażem zamiennika oryginał i jest bajka - wszystko działa jak trzeba. Przelutuj sobie oryginał, ewentualnie wymień czapkę zewnętrznej krańcówki i masz problem z głowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tydzień temu zainwestowałem w zamek Borsehung. Jest to oryginalny zamek VW przeznaczony na rynek azjatyzji. Działa doskonale, na oko wykonany bardzo dobrze. Cena na allegro - 150-190zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słuchajcie, wczoraj z ciekawości rozłożyłem na części zamek firmy Borsehung.

 

okazuje się, że wewnętrzne mikrostyki, płytka, mechanizm ryglujący są identyczne z oryginałem, natomiast sam napęd został uproszczony i wygląda tak samo jak w golfie 5 i działa tak samo cicho (oryginalny zamek hałasuje przy zamykaniu).

 

mechanizm zamka to z kolei kropka w kropkę oryginał.

 

a co najciekawsze - zewnętrzny mikrostyk ma hermetyczną obudowę i wyposażony jest w sprężystą blaszkę, która jest naciskana przez rygiel i dopiero ona porusza włącznik mikrostyku - rozwiązanie wieczne!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
słuchajcie, wczoraj z ciekawości rozłożyłem na części zamek firmy Borsehung.

 

okazuje się, że wewnętrzne mikrostyki, płytka, mechanizm ryglujący są identyczne z oryginałem, natomiast sam napęd został uproszczony i wygląda tak samo jak w golfie 5 i działa tak samo cicho (oryginalny zamek hałasuje przy zamykaniu).

 

mechanizm zamka to z kolei kropka w kropkę oryginał.

 

a co najciekawsze - zewnętrzny mikrostyk ma hermetyczną obudowę i wyposażony jest w sprężystą blaszkę, która jest naciskana przez rygiel i dopiero ona porusza włącznik mikrostyku - rozwiązanie wieczne!

 

Powiedz jeśli się orientujesz ten zewnętrzny mikrostyk zamyka czy otwiera obwód ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamknięte drzwi - mikrostyk zwolniony, obwód otwarty

otwarte drzwi - mikrostyk wciśnięty, obwód zamknięty - > lampka świeci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki piękne temat ogarnięty :brawo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Żaden zamiennik... Miałem jeden z droższych z Allegro w drzwiach kierowcy, po 11 miesiącach zaczęły się problemy z brakiem oświetlenia. Przelutowanie go nie pomogło a tandeta masakryczna wewnątrz zamka jeśli chodzi o krańcówki i płytkę...

Przelutowałem sobie wyjęty przed montażem zamiennika oryginał i jest bajka - wszystko działa jak trzeba. Przelutuj sobie oryginał, ewentualnie wymień czapkę zewnętrznej krańcówki i masz problem z głowy.

Dzieki kolego za info tylko brak czasu na takie zabawy z lutownicą

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

słuchajcie, wczoraj z ciekawości rozłożyłem na części zamek firmy Borsehung.

 

okazuje się, że wewnętrzne mikrostyki, płytka, mechanizm ryglujący są identyczne z oryginałem, natomiast sam napęd został uproszczony i wygląda tak samo jak w golfie 5 i działa tak samo cicho (oryginalny zamek hałasuje przy zamykaniu).

 

mechanizm zamka to z kolei kropka w kropkę oryginał.

 

a co najciekawsze - zewnętrzny mikrostyk ma hermetyczną obudowę i wyposażony jest w sprężystą blaszkę, która jest naciskana przez rygiel i dopiero ona porusza włącznik mikrostyku - rozwiązanie wieczne!

Super info a czy taki zamek w kazdym sklepie dostane pytałem i facet w sklepie z czesciami chwalił nowy zamiennik zamka firmy LCC zero zwrotów i klienci zadowoleni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności