Taperson Zgłoś #1 Napisano 6 Listopada 2017 Zakupilem wczoraj wyciagnientego ze stodoły b3 '91 GLS 2.0 automat w pelnej elektryce wersja kanadyjska wszystko piknie jechal i prawei dojechał o wlasnych silach ale strzelił węzyk plynu chlodzacego miedy jakims kruććem a skrzynia biegów jej chlodnica. w etka szkice silnika sa z innego"profilu" przec co nie moge namierzyc ktory to króciec no i z tym wezykiem mam problem. króciec jest na bloku silnika nad skrzynia i wychodzą z niego jeszcze węze jeden lub dwa a ten do skrzyni jest bezpośrednio do niej. pomoże ktos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taperson Zgłoś #2 Napisano 8 Listopada 2017 silnik 9A podejrzewam ten nr 357121058H ktos cos pomorze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #3 Napisano 8 Listopada 2017 Prawdopodobnie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taperson Zgłoś #4 Napisano 13 Listopada 2017 w vw-serwis to samo mi pokazywał jednak twierdzi ze nie do dostania. poki co zastapiony innym wodnym z grupy vw dużo dłuższy ale dalo sie go ułożyć tak aby nie bylo pozaginany. zrobione jakies 100km na nim i jest oki na razie zostaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach