radekrp90 Zgłoś #61 Napisano 30 Stycznia 2020 Zmieniałeś z D na AF? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #62 Napisano 30 Stycznia 2020 kodowanie od D nie pasowało, od D do BMR było 0000285 a ja mam do AF 0002344, to taki mały przykład niuansów jakie są w kodowaniu nowszych pomp 3C0..109x, fizycznie też sterownika nie proponuję zmieniać, pomiędzy pompą 109C a 109AF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #63 Napisano 30 Stycznia 2020 Godzinę temu, grabotg napisał: kodowanie od D nie pasowało, od D do BMR było 0000285 a ja mam do AF 0002344, to taki mały przykład niuansów jakie są w kodowaniu nowszych pomp 3C0..109x, fizycznie też sterownika nie proponuję zmieniać, pomiędzy pompą 109C a 109AF. Ja Tak zmieniłem sam sterownik i wszystko jest cacy z 109C na 109AF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #64 Napisano 30 Stycznia 2020 Dobrze jeśli przejdzie adaptację ale gdzieś czytałem (nie pamiętam na jakim forum), że jest/może być różnica w czujniku ciśnienia. Mój spis w załączniku. 3C0_pump 20200130.xlsx 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #65 Napisano 30 Stycznia 2020 Mi nie przechodziło jednej adaptacji po zmianie samego sterownika z 109A na 109P. Musiałem zmieniać cały blok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #66 Napisano 30 Stycznia 2020 Czyli by się potwierdzało. Masz może starego i nowego Autoscana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #67 Napisano 30 Stycznia 2020 Gdzieś powinno być, jak znajdę to podeślę. Co do zmiany samego sterownika w 109C na 109AF to nie zaszkodzi spróbować, bo na pewno szybciej niż przekładka całej pompy, a jak nie przejdzie wszystkich adaptacji to wtedy dopiero zmieniać. Ja zamieniałem P na AF i problemów nie było ale one mają obie HW025. Wydaje mi się że przy 109D z HW 020 też powinno się udać przełożyć sam sterownik ale to niedługo potwierdzi @let_me_b3 bo będzie próbował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
let_me_b3 Zgłoś #68 Napisano 31 Stycznia 2020 6 godzin temu, CULTUS3 napisał: Wydaje mi się że przy 109D z HW 020 też powinno się udać przełożyć sam sterownik ale to niedługo potwierdzi @let_me_b3 bo będzie próbował. Oj ja bym nie nie użył słów "niedługo potwierdzi".... Myślę, że stwierdzenie " w tym roku potwierdzi" było by bardziej rzeczowe ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #69 Napisano 1 Lutego 2020 (edytowane) @radekrp90 Znalazłem 3 autoscany. jeden zaraz po zakupie czyli z pompą 109A, drugi w czasie zakładania pompy 109P i aktualny czyli z pompą 3AA 109A.txt 3AA.txt 109P.txt Edytowane 1 Lutego 2020 przez CULTUS3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichałP Zgłoś #70 Napisano 9 Kwietnia 2020 RATUNKU narozrabiałem Panowie chciałem zgrać sobie wyposażenie mojego auta podpiąłem vcds(chińczyk) wykonałem autoskan wydrukowałem i zacząłem "podglądać" poszczególne bloki i wyłączyłem: zapłon przyciskiem jak w stacyjce nie ma kluczyka (na zegarach pojawia się tylko ikona kierownicy jak włączę kluczyk w stacyjkę to i mogę zgasić i odpalić przyciskiem, radio RNS 315, kamerę cofania i wydaje mi się że nie piszczą czujniki odległości przy cofaniu ( system parkowania pokazuje, możliwość parkowania) proszę o pomoc przepraszam, że w tym temacie piszę o pomoc ale wszystko zaczęło się od tego, że chcałem się dowiedzieć czy pompa ABS 3AA 614 109 BK ma możliwość kontroli ciśnienia w kołach miałem to w innym B7 z 2012r 1,6 tdi w obecnym B7 2012 2.0 tdi z systemem parkowania (12 czujników) el. klapą, bixenonami, start stop, nie mam kontroli ciśnienia w kołach i nie wiem czy nie ma czy jest wyłączona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #71 Napisano 11 Kwietnia 2020 3aa 614 109 BK ma TMPS Cytat J104** C2 450M VD5D V4 golas V5 ACC bez tmps VD TMPS bez ACC VE TMPS oraz ACC Kodowanie pompy jest ważne możeszpodać, moduł 4C musisz zakodować - Wirtualna kontrola ciśnienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #72 Napisano 11 Kwietnia 2020 @MichałP wiem, że masz nóż na gardle ale robisz bałagan. To jest temat o wymianie pompy ABS w B6, a ty masz problem z diagnostyką i kodowaniem. Pisz w dziale Diagnostyka - VAG O systemie TPMS jest też osobny temat [Instrukcja] Montaż czujników ciśnienia w oparciu o ABS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichałP Zgłoś #73 Napisano 11 Kwietnia 2020 OK już usunąłem zaraz poszukam a Tobie też życzę Wesołych Świąt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polgalka321 Zgłoś #74 Napisano 22 Maja 2020 Witam forumowiczów. Zwracam się do was z prośba o pomoc. wymienilem w pasku b6 2005r 2.0Fsi manual pompę abs z 3C0614095K na 3C0614109T gdyż chciałem mieć automatyczny AH. Dodatkowo zmieniłem tez sterownik ręcznego na 3C8. Większość rzeczy związanych z adaptacjami już ogarnalem. Został mi czujnik sprzęgła do wymiany i najgorsze kodowanie pompy. Stare kodowanie jakie miałem to było 30094. Na nowej pompie już spędziłem z 8h na poszukiwaniu kodu i nie znalazłem go jeszcze. Błędy jakie mam to nieprawidłowe kodowanie abs i sterownika silnika. Ale w zależności od kodu sterownik silnika znika a na jego miejsce pojawia się błąd napędu ma 4 koła albo coś z licznikiem. Proszę kogoś o pomoc gdyż już nie mam pomysłów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #75 Napisano 22 Maja 2020 Jaki kod silnika? Jakie kodowanie było przed? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polgalka321 Zgłoś #76 Napisano 22 Maja 2020 BLR i kodowanie 30094 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #77 Napisano 29 Maja 2020 @polgalka321 Niestety w swoich zasobach nie znalazłem nic. Jedyne zanotowane kodowanie dla BLR'a to właśnie 30094. Dla pompy z końcówką "T" mam natomiast 2349 i 2415 (dla TPMS) oraz 301 i 367 (bez TPMS). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polgalka321 Zgłoś #78 Napisano 29 Maja 2020 A czy błąd czujnika sprzęgła tzn stary jeszcze z literka A na końcu może bruździć w tym wszystkim? Jutro będę wymieniał pompkę i nowy czujnik z literka C. Tylko czy to może być od tego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #79 Napisano 30 Maja 2020 Jest jak byk napisane ma 1-szej stronie że trzeba mieć nowy czujnik, nie wiem co w tym ciężkiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polgalka321 Zgłoś #80 Napisano 31 Maja 2020 (edytowane) Ok po co te złości. Czujnik został wymieniony razem z pompka i w dalszym ciągu kodowanie złe. Zostały dwa błędy.... błąd napędu na 4 koła i źle zakodowana pompa abs. Edytowane 2 Czerwca 2020 przez mkpol nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach