rudimax Zgłoś #21 Napisano 12 Listopada 2017 Wymieniłem pompe z 3C0 614 109 na 3C0 614 109 AF oraz sterownik epb z 3C0 907 801 E na 3C8 907 801 E przeprowadziłem adaptacje ,odpowietrzanie i niestety nie moge dojść co jeszcze jest ze wywala błędy : Cytuj Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 3C0-614-109-C4.clb Oznaczenie elementu: 3C0 614 109 AF HW: 3C0 614 109 AF Komponent i/lub wersja: J104 C4 440 V2 0015 Kodowanie: 0000275 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 62CA9214BD4FB0519F-8036 Znaleziono 1 błąd: 01309 - Sterownik układu wspomagania kierownicy (J500) 008 - Niezrozumiały sygnał Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 218 Przebieg: 21475 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2012.14.12 Czas: 01:54:10 Ramka zamrożona: Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x0091 Napięcie: 14.00 V Bity binarnie: 00011111 Zliczanie: 221 Wartość Hex: 0x0000 Adres 53: Hamulec postojowy Plik etykiet: 5N0-907-801.clb Oznaczenie elementu: 3C8 907 801 E HW: 3C8 907 801 E Komponent i/lub wersja: J540 EPB3 VW-15417 0007 Kodowanie: 0000057 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 2C563C2C9F0B362165-8078 Znaleziono 1 błąd: 03182 - Czujnik położenia sprzęgła (G476) 008 - Niezrozumiały sygnał - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11111000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 218 Przebieg: 21475 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2012.14.12 Czas: 01:54:30 Ramka zamrożona: Napięcie: 13.70 V Zliczanie: 56 Prędkość: 0.0 km/h Wartość Hex: 0x12F0 Wartość Hex: 0x0001 Wartość Hex: 0x0101 Tak myśle ze może kodowanie pompy jest złe poprzednio bylo 0013602 teraz po zamontowaniu pompy dałem 0000275 gdyż takie mi przyjeło jak zamontowałem pompe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #22 Napisano 13 Listopada 2017 (edytowane) Dnia Sunday, November 12, 2017 o 20:03, rudimax napisał: Wymieniłem pompe z 3C0 614 109 na 3C0 614 109 AF oraz sterownik epb z 3C0 907 801 E na 3C8 907 801 E przeprowadziłem adaptacje ,odpowietrzanie i niestety nie moge dojść co jeszcze jest ze wywala błędy : Tak myśle ze może kodowanie pompy jest złe poprzednio bylo 0013602 teraz po zamontowaniu pompy dałem 0000275 gdyż takie mi przyjeło jak zamontowałem pompe W 2007 początek masz jeszcze stary czujnik sprzęgła Edytowane 13 Listopada 2017 przez romeo9999 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #23 Napisano 13 Listopada 2017 13602 takie samo miałem w 095p, manual widzę. Czujnik HALLA na sprzęgle, napisane w pierwszym poście. J500 mi też czasami wyskakuje . Za stary magiel chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudimax Zgłoś #24 Napisano 13 Listopada 2017 Z błedem 01309 - Sterownik układu wspomagania kierownicy (J500) Juz sobie poradziłem Adres 03: ABS/hamulce Nie znaleziono błędów. 19 minut temu, romeo9999 napisał: W 2007 początek masz jeszcze stary czujnik sprzęgła Czyli czujnik do wymiany, czy jest inny sposób ? Jeśli do wymiany na jaki wymienic i jak z samą wymianą , jest jakiś problem Aha przy wymianie EPB zasugerowałem się że nowszy sterownik i przełożylem pin9 na pin4 i może dlatego jest ten błąd ? Czy nie ma to nic wspólnego. Ale jednak dla pewności jutro może z powrotem przełoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #25 Napisano 13 Listopada 2017 dryndnij do mnie 609775459 pomogę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rudimax Zgłoś #26 Napisano 16 Listopada 2017 Dzieki koledze romeo9999 i instrukcją Daku wymiana pompy, sterownika EPB oraz czujnika Halla zakonczona pełnym powodzeniem Na białych zegarach wyświetla Auto-hold oraz automatycznie się załącza. Brak błędow Do pełni szcześcia przydałoby się jeszcze menu komfortu i świateł Ponoć kiedyś bedzie możliwe 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #27 Napisano 16 Listopada 2017 Załóż BCM , @romeo9999 objaśni ci co i jak, ja sam planuję BCM H+++ Gratulacje odnośnie sukcesu w założeniu MOD'a oby tak dalej :), zrób instrukcję wymiany czujnika HALL'a podepnę go pod pompę w pierwszym poście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichałP Zgłoś #28 Napisano 23 Listopada 2017 w moim B7 2012 jest taka pompa: Address 03: ABS Brakes Labels: 3AA-614-109.clb Part No SW: 3AA 614 109 BK HW: 3AA 614 109 BK Component: J104 C2 450M VD65 0024 Revision: --H07--- Serial number: 00000006211611 Coding: 0002480 Shop #: WSC 05311 000 00000 VCID: 77FD0D5706389FA6A59-8022 czy moja pompa daje możliwość monitorowania ciśnienia w oponach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #29 Napisano 23 Listopada 2017 W pompie 3aa dodajesz 1024 do istniejącego kodowania i zaznaczam w GW adres 4C wirtualna kontrola cisnienia Drugi post. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #30 Napisano 21 Marca 2019 (edytowane) Panowie wymieniłem pompę ABS z 095C na 109AF wiadomo też czujnik sprzęgła i sterownik EPB, silnik 1,9TDI BKC i nie mogę znaleźć nigdzie kodowania dla tej pompy ABS ma ktoś jakieś propozycje???? Oki wszystko znalezione i działa jak należy dzięki romeo9999 Edytowane 21 Marca 2019 przez Matiz4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #31 Napisano 22 Marca 2019 (edytowane) Panowie jeszcze jest jeden problem, sypie błędem 01309-sterownik układu wspomagania kierownicy (j500) Napewno związane z tym że za stara maglownica i teraz pytanie trzeba wymienić cała maglownice czy tylko sterownik??? Edytowane 22 Marca 2019 przez Matiz4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #32 Napisano 22 Marca 2019 Jaką masz maglownicę? I jaki jest cały opis błędu, bo sam kod to za mało - problem jest z dostępem czy konfiguracją? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #33 Napisano 22 Marca 2019 2 godziny temu, radekrp90 napisał: Jaką masz maglownicę? I jaki jest cały opis błędu, bo sam kod to za mało - problem jest z dostępem czy konfiguracją? Taki jest błąd: I maglownica: 1K1909114J Wiem że na maglownicy 1K1909114M wszystko śmiga i zero błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #34 Napisano 22 Marca 2019 Nie masz zakodowanego przypadkiem wspomagania kierowania (DSR lub Lane Assist) w maglownicy? Choć to chyba dopiero w 5N1 było. Tak czy inaczej, "M" ma wyższy soft. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #35 Napisano 22 Marca 2019 6 minut temu, radekrp90 napisał: Nie masz zakodowanego przypadkiem wspomagania kierowania w maglownicy? A gdzie to sprawdzić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #36 Napisano 22 Marca 2019 Wejdź w adaptacje we wspomaganiu - będziesz miał wszystko opisane. Ale to by było i tak już na poprzednim ABS w takim wypadku. Zostaje więc chyba tylko aktualizacja, o ile HW jest takie samo, bo na Gen III tego i tak nie zmodyfikujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #37 Napisano 22 Marca 2019 (edytowane) 3 godziny temu, radekrp90 napisał: Wejdź w adaptacje we wspomaganiu - będziesz miał wszystko opisane. Ale to by było i tak już na poprzednim ABS w takim wypadku. A w kanale trzecim w adaptacjach we wspomaganiu co powinno być?? 0 czy 1 czy 2??? W sterowniku 44 w adaptacjach kanał 3 było 1 zmienione na 0 i błędu nie ma Dzięki za pomoc Edytowane 22 Marca 2019 przez Matiz4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #38 Napisano 22 Marca 2019 1 to wartość domyślna, skoro było 0 to miałeś uruchomione "wspomaganie" kierowania, ale to powinno być włączone tylko gdy jest Lane Assist. Aż dziwne, że przy poprzednim ABS nie generowało to błędu. Nie powoduje to ogólnie żadnego błędu w działaniu jako takim, sam tak miałem gdy bawiłem się tymi adaptacjami i nie powoduje to negatywnych skutków ale jeśli ma się Lane Assist i nie uruchomi się tej opcji, wtedy auto nie koryguje toru jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaba141 Zgłoś #39 Napisano 10 Maja 2019 Witajcie panowie mi zostały takie błedy i nie moge se z nimi poradzic ktoś cos podpowie ? Address 03: ABS Brakes Labels: 3C0-614-109-C4.clb Control Module Part Number: 3C0 614 109 AF HW: 3C0 614 109 AF Component and/or Version: J104 C4 440 V2 0015 Software Coding: 0000275 Work Shop Code: WSC 05311 000 00000 VCID: 62CB1C89BD4FB65AA3-8036 3 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Reset counter: 172 Mileage: 90112 km Time Indication: 0 Date: 2023.14.28 Time: 19:13:12 Freeze Frame: Speed: 0.0 km/h Hex Value: 0x000A Voltage: 12.50 V Bin. Bits: 00101110 Count: 199 Hex Value: 0x0000 01044 - Control Module Incorrectly Coded 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 172 Mileage: 90112 km Time Indication: 0 Date: 2023.14.28 Time: 19:13:13 Freeze Frame: Speed: 0.0 km/h Hex Value: 0x0000 Voltage: 10.75 V Bin. Bits: 00001111 Count: 149 Hex Value: 0x0000 00810 - Sensor 1/2 for Brake Pressure 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 172 Mileage: 90112 km Time Indication: 0 Date: 2023.14.28 Time: 19:13:13 Stara Pompa Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet:. 3C0-614-095-C2.clb Oznaczenie elementu SW: 3C0 614 095 P HW: 3C0 614 095 P Komponent: ESP 440 C2 H015 0003 Weryfikacja: H015 Numer seryjny: 0658481287 Kodowanie: 0030070 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 2F6DA5BDBE1D4B3C88-807A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #40 Napisano 10 Maja 2019 (edytowane) @zaba141 masz nieprawidłowo zakodowaną pompę. Jak dobrze zrobiłeś procedurę : To teraz musisz znaleźć kodowanie pompy, od wartości która wpisałeś odejmuj 3. Czyli kodowanie ABS masz 275 to prubujesz 272 i sprawdzasz czy błąd znikł czy nie jeśli nie to znów odejmijesz 3 czyli 269 i tak aż do skutku jeśli dojdziesz gdzieś do 100 to sprubuj szukać w górę czyli 278 potem 781 itd. Ale obstawiam że będzie to coś między 200 a 300. Edytowane 10 Maja 2019 przez Matiz4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach