Skocz do zawartości
Daku

[Instrukcja] Wymiana pompy hamulcowej 095x -> 109x

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na wstępie chciałbym podziękować użytkownikom:

@Blop, @romeo9999, @Wolfe

Jestem po wymianie pompy ABS ze względu na wymianę modułu EPB na EPB 3-ciej generacji, nie mogłem zaadaptować pompy do nowego modułu co udało się dopiero po wymianie więc zamierzam się z wami podzielić.

Najpierw troszkę o pompach

Poprzednie generacje nie zawierają w nazwie Vx ( V1 - V3 ), przy czym myślę że 095 X lub 109 bez indeksu lub z indeksem A to to samo co V1.

V1 : ( Podstawa ) 	- ABS / ESP / 4motion
	3c0 614 109 C, E, N

V2 : ( Plus )		- V1 + PLA + Autohold w zegarach ( Wybrane modele głównie nowsze pompy, zdarzają się D, które tego nie wspierają )
	3C0 614 109 D, K, M, P, T, AF, AJ

V3 : ( Premium )	- ACC + V2 + V1 ( pompa zawiera wszystkie udogodnienia )
	3C0 614 109 Q, AE, AG, AJ, AS, BJ

 

Części, które ja instalowałem

ABS : 3C0 614 109 AF V2 + Autohold w zegarach
EPB : 3C8 907 801 E ( EPB V3 z obsługą autoholdu w zegarach )
Dodatkowo : 3C0 927 810 C tylko w autach ze skrzynią manualną ( osobiście miałem taki w 2k5 roku więc nie zmienialem, standardowo jest z końcówką A)

Dane pacjenta

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 03G-906-021-BMM.lbl
   Part No SW: 03G 906 021 MR    HW: 028 101 211 9
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  9389  
   Revision: --H01---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 65625 133 87664
   VCID: 7BFFE9353AFE411

No fault code found.
Readiness: 0 0 0 0 1 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 3C0-614-095-C2.lbl
   Part No SW: 3C0 614 095 P    HW: 3C0 614 095 P
   Component: ESP 440 C2     H015 0003  
   Revision:  H015       Serial number: 0658414512
   Coding: 0013602
   Shop #: WSC 00927 259 01722
   VCID: 2F670D65BE066D1

No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 53: Parking Brake        Labels: 3C0-907-801-53.lbl
   Part No SW: 3C0 907 801 B    HW: 3C0 907 801 B
   Component: EPB  VC8HC001   013 0001  
   Revision:   013       
   Coding: 0000012
   Shop #: WSC 12345 123 12345
   VCID: 2143FB5DF8D2CB1

No fault code found.

 

Przejdźmy do wymiany samej pompy

 

Pamiętaj aby odłączyć akumulator !

Patrząc od przodu samochodu po lewej stronie przy grodzi znajdziemy pompę za aluminiową osłoną, dodatkowym utrudnieniem jest DPF w moim przypadku.

Pompa siedzi na 3 gumowych pierścieniach + 6 przewodów hamulcowych + kostka od której odpięcia najlepiej zacząć.

Aby płyn ze zbiorniczka się nie ulotnił zakręciłem go na zwykły korek + gumowa rękawiczka.

 

Z wężykami też jest dosyć ciężko się pomylić, klucz 11

top.JPG.66e64c968e01a7b7c5db6e0069357722.JPG

Ja oznaczyłem jedynie 2 środkowe tylne.

 

2 przednie są grubsze i nie idzie ich nigdzie indziej włożyć.

Lewy tylny  idzie do prawego koła ( widać prawie cały wąż ) 

59fc69c6f3fc8_botback.JPG.b72fd61e85190f2a737a605bc31e50d9.JPG59fc69caae9dc_lewydol.thumb.JPG.020b70cb67a92b146dc590d8148ef655.JPG

Pompa siedzi na takim " Wózku ", przy wyciąganiu pompy jak nam poleci trochę hydrolu nic się nie stanie a nawet lepiej bo wtedy fajnie pompa wyskakuje z tych gumowych pierścieni , pompę wyciągamy do góry po czym za dzwon obracamy tak aby wychodziła w stronę prawego koła, nogami do góry.

 

Montaż w odwrotnej kolejności, przy czym warto założyć najpierw gumki na nogi i wtedy je posmarować hydrolem, wcisnąć na miejsce,  sama pompa po założeniu bardzo się " buja " na boki.

 

W kostce wyprowadzamy sobie pin NR 16 aby mieć przygotowanie pod TMPS z przycisku z napisem SET, kupując pompę prawdopodobnie dostaniemy kawałek wiązki więc wszystko mamy w oryginale.

 

Zaraz po wymianie pompy posypało się kilka błędów, wymiana samej pompy jest banalna jednak do jej odpowietrzenia potrzeba 2 osoby + całe auto w górę, ja leciałem przez procedurę VCDS z odpowietrzaniem pompy + ręczne odpowietrzenie układu koło po kole.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 3C0-614-109-C4.lbl
   Part No SW: 3C0 614 109 AF    HW: 3C0 614 109 AF
   Component: J104    C4 440 V2   0015  
   Revision: --025---    Serial number: 00000795478581
   Coding: 0000278
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 62C1B451BD54909

7 Faults Found:
01309 - Power Steering Control Module (J500) 
            008 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 72
                    Mileage: 197291 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2002.14.25
                    Time: 00:01:53

             Freeze Frame:
                    Speed: 0.0 km/h
                    Hex Value: 0x0000
                    Voltage: 12.00 V
                    Bin. Bits: 00011110
                    Count: 221
                    Hex Value: 0x0000

01042 - Control Module; Not Coded 
            000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 72
                    Mileage: 197291 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2002.14.25
                    Time: 00:01:53

             Freeze Frame:
                    Speed: 0.0 km/h
                    Hex Value: 0x0000
                    Voltage: 12.00 V
                    Bin. Bits: 00011110
                    Count: 150
                    Hex Value: 0x0000

00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 72
                    Mileage: 197291 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2002.14.25
                    Time: 00:01:53

01542 - Yaw Rate Sensor (G202) 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 72
                    Mileage: 197291 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2002.14.25
                    Time: 00:01:53

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 72
                    Mileage: 197291 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2002.14.25
                    Time: 00:01:53

01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251) 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 72
                    Mileage: 197291 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2002.14.25
                    Time: 00:01:53

00810 - Sensor 1/2 for Brake Pressure 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 72
                    Mileage: 197291 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2002.14.25
                    Time: 00:01:53

Zanim odpowietrzyłem pompę zrobiłem jazdę testową aby znikły standardowe błędny związane z odłączeniem akumulatora

Poniższe błędy skasujemy praktycznie 1 kodowaniem 

01042 - Control Module; Not Coded 
Błąd ABS na zegarach
01315 - Transmission Control Module  Błąd ze skrzyni automatycznej ( Mam manual ) tylko nie wiem dlaczego pojawił on się w EPB 

03 -ABS -> Coding 

Kodowanie abs -/+3 odpowiada za manual / automat

!! Każda Pompa Ma Inne Kodowanie !!

U siebie z 278 odjąłem 3 na wartość 275.
01042 - Control Module; Not Coded 
01315 - Transmission Control Module 

Błędy znikły jak i kontrolka ABS na zegarach

To co nam pozostało naprawimy nastawami podstawowymi oraz adaptacją

03 ABS -> 16 - Security Access 40168 ( Basic Settings )
03 ABS -> 16 - Security Access 50403 ( Adaptacja )

 

Odpowietrzamy pompę przez Basic settings Funkcją Brake System Bleeding

Całę auto w górę.
Kółka zdjęte.
Słoik + wężyk na zaworki przy zaciskach.
Mi wystarczyło 250 ml płynu dot4.

Procedura leci od przedniego lewego koła 2x zgodnie ze wskazówkami zegara, WYMAGANE 2 OSOBY ponieważ procedua przy zbyt długiej zwłoce przerywa i nie odpowietrzymy pompy.

Podstawa angielskiego starczy.

Nie widzę tutaj błędu Overboost jednak przedstawię jak go usunąć.

Postępujemy zgodnie z procedurą nastaw podstawowyc / adaptacji dla wszystkich czujników G85, G200, G201, G202, G251, Adaptację wykonujemy jedynie dla Overboosta.

Overboost
Adaptacja -> Blok 21 -> odczytana wartość to 16, jedyna jaką VCDS przyjął to 15 a sam błąd overboosta znikł.

G85
BS -> Sensor for Steering Angle (G85)
Auto zapalone po przejechaniu kawałka.
( Nie przejmujcie się jak straci się wspomaganie )
Kierownica na prosto.
Kręcimy w lewo + 5 sek trzymamy.
Powrót na środek chwila przerwy.
Kręcimy w prawo + 5 sek trzymamy.
Musiałem kilkukrotnie powtórzyć procedurę aż w bloku 3 pojawiło się OK, wspomaganie wróciło błąd z G85 zniknął w ABS.

G200, G202, G251
BS -> Lateral/Longitudinal Acceleration & Yaw Rate Sensor (G200/G202/G251)
Go / Next 
Po chwili blok 3 zmienił wartość na OK

G201
BS -> Brake Pressure Sensor 1 (G201)
Z tego co pamiętam musiałem podpomopować trochę ciśnienie i wtedy po kliknięciu Go / Next w bloku 3 pojawiło się OK

 

 

Po powyższej operacji błędów brak, skan czysty

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 03G-906-021-BMM.lbl
   Part No SW: 03G 906 021 MR    HW: 028 101 211 9
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  9389  
   Revision: --H01---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 65625 133 87664
   VCID: 7BFFE9353AFE411

No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 3C0-614-109-C4.lbl
   Part No SW: 3C0 614 109 AF    HW: 3C0 614 109 AF
   Component: J104    C4 440 V2   0015  
   Revision: --025---    Serial number: 00000795478581
   Coding: 0000275
   Shop #: WSC 05311 123 12345
   VCID: 62C1B451BD54909

No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 53: Parking Brake        Labels: 5N0-907-801.lbl
   Part No SW: 3C8 907 801 E    HW: 3C8 907 801 E
   Component: J540 EPB3  VW-15417 0007  
   Revision:   010       Serial number: 00000000096941
   Coding: 0010000
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 2C5D1A698F10169

No fault code found.

 

Edytowane przez Daku
Umieszczenie osób, które zaoferowały pomoc swoją wiedzą
  • Like 1
  • Thanks 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę iż wymiana myśli na priva pomogła do stworzenia tutka - Brawo!

przeniesione do działu warsztat dla potomnych - thanks Daku.

p.s

sworzeń dobrze ustawił? :D 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sugerujesz, że każda pompa V3 obsługuje ACC (ja mam 3C0 614 109 AE, której następcą jest AF).

Z tego co widzę w ETKA obsługującą ACC jest 3C0 614 109 Q oraz 3C0 614 109 AG. Wiem, że można je przeprogramować na ACC ale trzeba rozbierać sterownik chyba, że wiesz coś więcej co może się przydać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, radekrp90 napisał:

Sugerujesz, że każda pompa V3 obsługuje ACC (ja mam 3C0 614 109 AE, której następcą jest AF).

Z tego co widzę w ETKA obsługującą ACC jest 3C0 614 109 Q oraz 3C0 614 109 AG. Wiem, że można je przeprogramować na ACC ale trzeba rozbierać sterownik chyba, że wiesz coś więcej co może się przydać :)

Wypisałem modele i "generacje" nie wiem jak to ująć sam widzialem 3c0 614 109 E oraz AE w wersji V1 oraz V3 nie wiem od czego to zależy. Im później pompa wyszla tym większe szanse na lepsze oprogramowanie AJ jest V2 oraz V3.

 

Pompy można fleszować ale osobiście bym się za to jeszcze nie zabrał.

Z fleszowaniem stanąłem na zegarach 3AA aktywując DRL + wlut diody oraz staging

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak teraz patrzę to ja i tak mam V1 :) Nie zrozumiesz pakowania "gratów" przez VW i dobierania przez nich oznaczeń numeru części.

Wychodzi więc na to, że jeśli chcę mieć TPMS i ACC (lub choć teoretyczną możliwość dopasowania do tego ustrojstwa, bo kupno pompy z tym to wydatek większy niż radar i cała instalacja...) to muszę kupić inny sterownik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja za swoja dalem 100 :D z auta z 09 roku z " niskim " przebiegiem

 

Radekrp90 spróbuj do kodowania obecnego dodać 2048 a moze zaskoczy. 109 i 109Apodobno obsluguje a wcale nie ma Vx w identyfikacji.

Widzialem gdzies w logach ze 109AE jest v1 i v3 nie wiem jak to zaktualizować może serwis zrobi na V3 ? 

 

ANDRIUBIKER

To juz chyba pompa 3AA nad tymi jeszcze sie nie pochylałem.

Na szybko znalazłem tylko tyle ze poniższe pompy wspierają acc

 

3AA614109 BC, BB, AA, T, BJ, AN, AM, BS, E, D, Q, AE, AJ, BL, AS, AR, BN

Edytowane przez Daku
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do B7 3AA

TMPS pompa np.  N, AQ. 

ACC pompa np. AH, AS.

potwierdzone na 100%

Edytowane przez grabotg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, grabotg napisał:

Do B7 3AA

TMPS pompa np.  N, AQ. 

ACC pompa np. AH, AS.

potwierdzone na 100%

Dokładnie tak. 

Kumpel ma w b7 ACC oraz TMPS oznaczenie pompy 3AA 614 109 AS

Kodowanie ABS/hamulce  0122300

Od wczoraj,mam skan kodowania Jego całego auta gdyby coś - b7 highline + lekki wypas ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Daku napisał:

Ja za swoja dalem 100 :D z auta z 09 roku z " niskim " przebiegiem

 

Radekrp90 spróbuj do kodowania obecnego dodać 2048 a moze zaskoczy. 109 i 109Apodobno obsluguje a wcale nie ma Vx w identyfikacji.

Widzialem gdzies w logach ze 109AE jest v1 i v3 nie wiem jak to zaktualizować może serwis zrobi na V3 ? 

 

ANDRIUBIKER

To juz chyba pompa 3AA nad tymi jeszcze sie nie pochylałem.

Na szybko znalazłem tylko tyle ze poniższe pompy wspierają acc

 

3AA614109 BC, BB, AA, T, BJ, AN, AM, BS, E, D, Q, AE, AJ, BL, AS, AR, BN

Sterowniki obsługujące TPMS to inna historia, bo takie można i za 50 (jako całą pompę) dostać ale do ACC jeszcze nie widziałem. Zresztą, póki co na aktywny tempomat się nie rzucam, bo koszty są spore (lekko licząc 3000-5000 PLN).

Do swojej pompy dodawałem kodowanie +2048 ale bez skutku, co tylko potwierdza informacje jakoby 3C0614109AE nie obsługiwała TPMS.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Blop napisał:

Od wczoraj,mam skan kodowania Jego całego auta gdyby coś - b7 highline + lekki wypas

Jakby co to tez udało mi sie pozyskac skan całego B7 Highline + gruby wypas ;)

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, radekrp90 napisał:

Sterowniki obsługujące TPMS to inna historia, bo takie można i za 50 (jako całą pompę) dostać ale do ACC jeszcze nie widziałem. Zresztą, póki co na aktywny tempomat się nie rzucam, bo koszty są spore (lekko licząc 3000-5000 PLN).

Do swojej pompy dodawałem kodowanie +2048 ale bez skutku, co tylko potwierdza informacje jakoby 3C0614109AE nie obsługiwała TPMS.

A kodowanie ci przyjęło ?

Są 2 rodzaje TMPS via ABS i z czujników w kołach ale to raczej z komfortu z tego co wiem a przeciepać komfort to już nie tak prosto, mi na razie starcza TMPS via ABS PIN 16 w kostce pompy co z resztą zaznaczyłem, że warto go wyciągnąć bo działa na zwarcie z masą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przyjmuje. TPMS po czujnikach, przez komfort mnie nie interesuje - raz, że czujniki dwa, że sama wymiana komfortu nie jest, nomen omen, komfortowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem sterownik hamulca ręcznego z 3C0... na 3C8.... i niestety nie mogę zakodować go oraz masa błędów w abs które większośc udało mi się wykasować przez nastawy ale i tak jeszcze zostają .

Moja pompa 3C0 614 109 czyli generacja V1   

czyli tak jak Daku bede musiał wymienić  pompe na nowszą generacje

czy można  wymienić sam sterownik z pompy na nowszy np. z koncówką AF, AJ aby uniknąc wymontowania całej pompy i odpowietrzania

a może sam sam moduł EPB 3C8.... jest uszkodzony ze nie moge go zakodować ?

Proszę o porady

Aktualne błędy które jeszcze pozostaly

 

Cytuj

Adres 01: Silnik        Plik etykiet: 03G-906-021-BMM.clb
   Oznaczenie elementu SW: 03G 906 021 NK    HW: 03G 906 021 AB
   Komponent: R4 2,0L EDC G000SG  9354  
   Weryfikacja: --H07---    Numer seryjny: VWZCZ000000000
   Kodowanie: 0000072
   Kod serwisu: WSC 05311 000 00000
   VCID: 75E0D9481CC137E9CA-8020

Znaleziono 1 błąd:
006215 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS 
               P1847 - 000 - 

Adres 03: ABS/hamulce        Plik etykiet: 3C0-614-095-C2.clb
   Oznaczenie elementu SW: 3C0 614 109     HW: 3C0 614 109 
   Komponent: ESP 440 C4     H018 0001  
   Weryfikacja:  H018       Numer seryjny: 0775301929
   Kodowanie: 0013602
   Kod serwisu: WSC 05311 000 00000
   VCID: 5BB4AFF09A258199DC-800E

Znaleziono 1 błąd:
01279 - Czujnik przyspieszenia wzdłużnego (G251) 
            005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja

Adres 53: Hamulec postojowy        Plik etykiet: 5N0-907-801.clb
   Oznaczenie elementu SW: 3C8 907 801 E    HW: 3C8 907 801 E
   Komponent: J540 EPB3  VW-15417 0007  
   Weryfikacja:   010       Numer seryjny: 00000000018896
   Kodowanie: 0000057
   Kod serwisu: WSC 05311 000 00000
   VCID: 2C563C2C8F0B362165-8078

5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
00474 - Sterownik immobilisera 
            004 - Brak sygnału / brak komunikacji - MIL zapalona
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 11110100
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 205
                    Przebieg: 21301 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2017.11.05
                    Czas: 01:04:57

             Ramka zamrożona:
                    Napięcie: 12.50 V
                    Zliczanie: 36
                    Prędkość: 0.0 km/h
                    Wartość Hex: 0x1270
                    Wartość Hex: 0x0021
                    Wartość Hex: 0x0101

03288 - Tryb wymiany okładzin aktywny 
            000 - - - MIL zapalona
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 11110100
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 205
                    Przebieg: 21301 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2017.11.05
                    Czas: 01:04:57

01314 - Sterownik silnika 
            004 - Brak sygnału / brak komunikacji - MIL zapalona
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 11110100
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 205
                    Przebieg: 21301 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2017.11.05
                    Czas: 01:04:57

             Ramka zamrożona:
                    Napięcie: 12.50 V
                    Zliczanie: 73
                    Prędkość: 0.0 km/h
                    Wartość Hex: 0x1270
                    Wartość Hex: 0x0021
                    Wartość Hex: 0x0101

01316 - Sterownik ABS 
            004 - Brak sygnału / brak komunikacji - MIL zapalona
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 11110100
                    Priorytet błędu: 3
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 205
                    Przebieg: 21301 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2017.11.05
                    Czas: 01:04:57

01315 - Sterownik skrzyni biegów 
            004 - Brak sygnału / brak komunikacji - MIL zapalona
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 11110100
                    Priorytet błędu: 0
                    Częstość błędu: 0
                    Wew.licznik błędów: 0
                    Przebieg: 0 km
                    Wskaźnik czasu: 0

             Ramka zamrożona:
                    Nieznane dane, B/D: 000 000 000
                    Nieznane dane, B/D: 000 000 000
                    Nieznane dane, B/D: 000 000 000
                    Nieznane dane, B/D: 000 000 000
                    Nieznane dane, B/D: 000 000 000
                    Nieznane dane, B/D: 000 000 000
                    Nieznane dane, B/D: 000 000 000
                    Nieznane dane, B/D: 000 000 000

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz to samo co ja na pompie 095P

 

Spróbuj w abs zrobić nastawy dla g251.

 

Jeślina abs masz błędy EPB nie puści żadnego kodowania.

 

Nie widzę aż tak krytycznych błędów jak u mnie w samym abs

 

Co chcesz uzyskać przez montaż epb v3 3C8?

Edytowane przez Daku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nastawy dla g251 nie idzie zrobić gdyz niedostepne próbowałem kilkakrotnie

Własnie w abs tylko ten jeden błąd jest i nie idzie nic zrobic w EPB

Mam licznik biały z  cc 2014 i chciałem uaktywnić w zegarach automatyczny auto-hold

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapal auto przejedz sie troche i na zapalonym rob nastawy u mnie dopiero wtedy ruszyl temat nastawow dla wszystkich czujnikow.

Automatyczny autohold od pompy V2 ty masz pompe bez Vx wiec do wymiany. Ja za moja dalem 100 xD wymiana z odpowietrzeniem ok 2 3 godziny.

 

@grabotg pompe 3C0 614 109 T da sie flashowac na v3 o oznaczeniu 3c0 698 109 E v3 czy dla AF tez tak sie da ? 

Edytowane przez Daku
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

można flaszować pompy ABS na 3c0698109 z obsługa  acc i tpms muszą mieć hw25

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można tylko trzeba coś jeszcze we wsadzie zmieniać (zgodnie z tym co przeczytałem na pewnym blogu choć informacje są tam skąpe, a autor już chyba nie odpowiada na pytania).

Ja mam pompę V1, HW25, SW0015.

Dyskusja o tym jest tutaj:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przerabiają w ABS  soft najpierw , bo i w Tiguanach 2012  ACC wkładają a pompa prawie ta sama TRW, i po zmianach łyka ACC 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz gdzie konkretny opis co i jak? Od biedy może być w jakimś gorszym niż angielski, języku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności