boulie20 Zgłoś #21 Napisano 4 Listopada 2017 To może lepiej będzie wybrać się do tunera na sprawdzenie co tam jest wgrane...jedyny plus że kilometr ode mnie jest tune up znany z YouTube podobno dobry serwis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boulie20 Zgłoś #22 Napisano 4 Listopada 2017 Jutro i tak jest nieczynne więc może dla pewności zrobić te logi na podmienionym N75? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #23 Napisano 5 Listopada 2017 (edytowane) Jak lubisz to rób. Uważam że nie wiele wniosą dopóki nie będzie dobrego softu. Może teoretycznie by coś w nich wypatrzył... Tylko skąd pewność że to nie jakaś konsekwencją programu. Ja np. tego nie poznam. Może @Bodzik tak. Edytowane 5 Listopada 2017 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boulie20 Zgłoś #24 Napisano 5 Listopada 2017 Błędu dziś nie było w sterowniku ale mocy również...podjadę w tygodniu do serwisu i niech mi sprawdza co jest nie tak szkoda męczyć samochód ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boulie20 Zgłoś #25 Napisano 14 Listopada 2017 Niestety tunerzy i hamownie jak lekarze, termin dopiero na styczeń lub dzwonić po 14 może uda się dostać...pozostaje mi próbować się dostać do nich może się uda póki co kupiłem oryginalny nowy N75 tak na przyszłość błąd nadal jest ale auto lepiej jeździ jak na razie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boulie20 Zgłoś #26 Napisano 28 Listopada 2017 Wszystko już wiem, tak jak pisali koledzy winny okazał się chip, wgrany został chwilowo standardowy program 4 grudnia jadę na poprawnego chipa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abdamian Zgłoś #27 Napisano 3 Grudnia 2017 witam zajrzy ktos tutaj passat b5 1,8t aeb słabo strasznie idzie n75 zmieniony dv turbo swiece cewki itd. LOG-01-007-xxx-xxx.CSV LOG-01-002-007-025.CSV LOG-01-002-007-xxx.CSV LOG-01-002-xxx-xxx.CSV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #28 Napisano 3 Grudnia 2017 (edytowane) Ładne logi tyle że od 2100-3500 brakuje paliwa, albo coś w ten deseń. Generalnie sonda pokazuje ubogo. Edytowane 3 Grudnia 2017 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abdamian Zgłoś #29 Napisano 5 Grudnia 2017 wlasnie on od 4tys do pelnych lepiej idzie 220bez zadnego problemu.ale mul jak zrobilem turbo i głowice na prawde wciskal w fotel Dnia 3.12.2017 o 17:18, zwonko napisał: Ładne logi tyle że od 2100-3500 brakuje paliwa, albo coś w ten deseń. Generalnie sonda pokazuje ubogo. sonda ubogo w senise ze słaba mieszanka? czy ze sonda zajechana bardziej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #30 Napisano 6 Grudnia 2017 13 godzin temu, abdamian napisał: sonda ubogo w senise ze słaba mieszanka? czy ze sonda zajechana bardziej? Napisałem już wcześniej: Dnia 3.12.2017 o 17:18, zwonko napisał: od 2100-3500 brakuje paliwa, albo coś w ten deseń Brak paliwa lub za dużo powietrza powoduje że sonda wskazuje na ubogo. Nie podejrzewam żeby sonda była zajechana, ale po tych logach tego nie mozna stwierdzić. Osobiście uważam, że najbardziej prawdopodobna wersja to że logi robione na LPG i źle wyregulowane. Mniej to np. niespalająca się mieszanka. No ale powody moga być jeszcze inne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abdamian Zgłoś #31 Napisano 6 Grudnia 2017 1 godzinę temu, zwonko napisał: Napisałem już wcześniej: Brak paliwa lub za dużo powietrza powoduje że sonda wskazuje na ubogo. Nie podejrzewam żeby sonda była zajechana, ale po tych logach tego nie mozna stwierdzić. Osobiście uważam, że najbardziej prawdopodobna wersja to że logi robione na LPG i źle wyregulowane. Mniej to np. niespalająca się mieszanka. No ale powody moga być jeszcze inne. Na benzynie były robione tylko jak na razie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #32 Napisano 6 Grudnia 2017 No to warto sprawdzić co jest na gazie. Czy kasowałes błędy przed logami nawet jeśli nie ma błędów? Sprawdzić ciśnienie paliwa może, zdobić 002+033 na gazie oraz 002+033 z odpieta przepływka na pb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abdamian Zgłoś #33 Napisano 6 Grudnia 2017 42 minuty temu, zwonko napisał: No to warto sprawdzić co jest na gazie. Czy kasowałes błędy przed logami nawet jeśli nie ma błędów? Sprawdzić ciśnienie paliwa może, zdobić 002+033 na gazie oraz 002+033 z odpieta przepływka na pb. Tak błędy usunięte przed logami A wczoraj wymieniłem czujnik G 66'I już nie ma żadnych błędów. ok spróbuję dziś te logi zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #34 Napisano 6 Grudnia 2017 To zrób już cały komplet 002+033 bo może to czujnik mieszał. Pb, LPG, Pb bez przepływki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abdamian Zgłoś #35 Napisano 6 Grudnia 2017 dzieki kolego za pomoc wszedlem w kanal 033 i w kazdym okienku jest NA nie wiem czemu niedostepne jescze moge dodac ze auto po zmianie turbo uszczelki pod glowica rozradu itd chodzilo po tej operacji na pb przez jakies 8 godzin tylko i byl ogien ale pozniej zaczalem jezdzic na lpg i po dwoch dniach muł nie wiem czy to cos wnosi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #36 Napisano 7 Grudnia 2017 (edytowane) Sorry, z rozpędu niedopatrzenie. W aeb zamiast 033 sprawdza sie 007. Edytowane 7 Grudnia 2017 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abdamian Zgłoś #37 Napisano 7 Grudnia 2017 podaje kolejne tak jak w opisie jeden na 3 biegu na lpg drugi na 2 biegu bp z odpieta przeplywka nie mogłem dzis . kiedys jezdzilem tak chwile muł to był troche ale podobnie chodzilo LOG-01-002-007-lpgxxx.CSV LOG-01-002-007-drugirazbpxxx.CSV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #38 Napisano 7 Grudnia 2017 Nie szarpie Ci podczas jazdy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abdamian Zgłoś #39 Napisano 7 Grudnia 2017 Właśnie szarpie czuje że chce iść ale czegoś brakuje mu troszkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #40 Napisano 7 Grudnia 2017 (edytowane) Bo wiem że wymieniałeś świece i cewki ale mi to wyglada na problemy z zapłonem... Losowo sonda pokazuje ubogo, to może być niespalona mieszanka... Do tego LPG masz Panie do regulacji. Przepływkę porównywałem z innym AEB i wyglada dobrze... bo myślałem że może jakoś zaniża pośrodku i stąd problem. Zakładając że cewki i świece które wymieniałeś są OK to mam tylko jeden pomysł... Zapisz sobie co teraz pokazuje grupa 008, zakładając że od ostatniego kasowania błędów mineło z 30-40km. Zakręć może gaz na butli (dobrze żeby nie byłą pełna, najlepiej wyjeździć), odepnij bezpiecznik od LPG, odżałuj z 30-40km na Pb, bez gazu. Przed próba kasowanie błędów. Po próbie sprawdzić 008 i zapisać wartości. EDIT: Na lpg szarpie mniej prawda? Edytowane 7 Grudnia 2017 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach