boulie20 Zgłoś #1 Napisano 28 Października 2017 (edytowane) Witam, błąd jaki wyskakuję to 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 000 - - Węże dolotowe wyglądają na szczelne, dv wymienione na nowe. Są to moje pierwsze logi proszę o wyrozumiałość ? 115 + 118 PB.txt 115 + 118 LPG.txt 002 + 033 PB.txt 002 + 033 LPG.txt Edytowane 28 Października 2017 przez boulie20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boulie20 Zgłoś #2 Napisano 29 Października 2017 Nikt nie pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #3 Napisano 29 Października 2017 (edytowane) 6 godzin temu, boulie20 napisał: Nikt nie pomoże? Nerwowyś, sobota była wszyscy odpoczywają. Jakiego auta to logi są? Bo raczej nie tego z profilu? Na dodatek pewnie jeszcze po chipie... Edytowane 29 Października 2017 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boulie20 Zgłoś #4 Napisano 29 Października 2017 Auto Passat B5 1.8t + chip na 190km + lpg. A niecierpliwość wynika z braku mocy i błędu którego chce się pozbyć jak najszybciej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #5 Napisano 29 Października 2017 (edytowane) Jakie oznaczenie silnika bo to nie AEB raczej, chyba że po zmienionym ECU. Tu trzeba kogoś mądrzejszego niż ja. Szkoda że nie ma grupy 118. Ja tylko skomentuje to co widzę. Na pewno jest ubogo na Pb, co dziwne na LPG nie. A powinno być bo przepływ jest niski, na moje oko. Jak dla mnie to chip, chyba nie był robiony w jakimś super zakładzie, nie podoba mi się on, ale ja się nie znam EDIT: mój błąd 118 jest, tylko w logu LPG. Generalnie widać że cały czas N75 otwarte na maksa. Edytowane 29 Października 2017 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #6 Napisano 29 Października 2017 Mam podpowiedź od kogoś mądrzejszego żeby zrobić loga z odpiętym N75 115+118 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boulie20 Zgłoś #7 Napisano 29 Października 2017 Poprawiam się ? blok silnika jest aeb poprzedni właściciel zmieniał że względu na kute tłoki, oryginalny był awt. Cały czas stawiałem na N75 również ponieważ po czyszczeniu go było przed dwa dni ok. Spróbuję jutro zrobić logi z odpiętym N75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boulie20 Zgłoś #8 Napisano 30 Października 2017 (edytowane) Oto logi kanałów 115 +118 z odpiętym N75 115+118lpg.txt 115+118pb.txt Edytowane 30 Października 2017 przez boulie20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #9 Napisano 31 Października 2017 Z odpietym n75 jest ok, podmień n75 na inny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boulie20 Zgłoś #10 Napisano 31 Października 2017 A czy z odpiętym N75 auto powinno normalnie jechać czy nie mieć mocy? N75 może podmienie od kolegi lub kupię używkę i sprawdzę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #11 Napisano 31 Października 2017 Nie ma mocy bo doładowanie wynosi maks 0.3 wtedy i tak ma być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boulie20 Zgłoś #12 Napisano 31 Października 2017 No dobrze, podjadę dziś do kolegi zorientuję się czy ma taki zaworek a jak nie to kupie i dam znać czy coś się zmieniło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boulie20 Zgłoś #13 Napisano 2 Listopada 2017 Koledze ktoś robił swap silnika na 1.8t w audi a4 i zamiast n75 podłączył n249 więc nie wiem czy wsadzać ten n249 do siebie sprawdzić czy zamówić nowy z allegro za 150zł od razu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #14 Napisano 2 Listopada 2017 (edytowane) POszukaj więcej info na ten temat ale kojarze że ktoś gdzieś pisał że w niektórych silnikach N75 i N249 to fizycznie to samo. Edytowane 2 Listopada 2017 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boulie20 Zgłoś #15 Napisano 2 Listopada 2017 Znalazłem u znajomego mechanika na placu inne auto z silnikiem 1.8T i pożyczyłem zawór na 2 dni w celu testowania. Na razie żaden błąd się nie pojawił, jadę za chwilę na miasto pojeżdżę i sprawdzę jak się zbiera i czy wyskoczy błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boulie20 Zgłoś #16 Napisano 3 Listopada 2017 Po drugim dniu jazdy na podmienionym czujniku czuć że auto lepiej się zbiera, polepszył się również moment obrotowy jednak niestety błąd znów się pokazał... i pytanie co teraz dalej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boulie20 Zgłoś #17 Napisano 4 Listopada 2017 (edytowane) To może chociaż ktoś mi powie czy pęknięcie na zaworze N75 może skutkować błędem który się wyświetla? Pęknięcie jest po obu stronach wtyczki. Edytowane 4 Listopada 2017 przez boulie20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #18 Napisano 4 Listopada 2017 To pęknięcie nie ma wpływu na doładowanie, powtórz logi z podmienionym n75, błąd dalej będzie wyskakiwał bo zadane doładowanie jest za wysokie na seryjną turbinę, trzeba poprawić program. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boulie20 Zgłoś #19 Napisano 4 Listopada 2017 Dziś jestem w pracy ale jutro rano postaram się zrobić logi. Logi zrobić 115+118 tylko czy 002+033 też? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #20 Napisano 4 Listopada 2017 Mi się od razu ten chip nie podobał. Teraz potwierdza to @bodzik. Oprócz tego kolega z innego forum też tak mówi. Także ten... Nic ci logi nie dadzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach