EPA Zgłoś #61 Napisano 16 Listopada 2017 Witam dziś auto podłączone pod komputer i wyszedł błąd 18057 P 1649 Magistrala danych Brak komunikatu z jednostki sterującej ABS Mechanik twierdzi ze z pompą wszystko ok i ze winny korektor siły chamowania. Ktoś może pomoże w diagnozie ,ciężko jednoznacznie wyczytać czy to na 100 %pompa abs. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EPA Zgłoś #62 Napisano 16 Listopada 2017 Mała korelta passat b5 mie posiada korektora siły chamowamia mój mechamik to oszołom nie polecam. Czy ktos pomoze jak zinterpretować błąd 18057 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #63 Napisano 17 Listopada 2017 Wątek na elektrodzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EPA Zgłoś #64 Napisano 17 Listopada 2017 Temat na elektrodzie mi znany jak wszystkie dostępne na google apropo błedu absu Tyleź że w moim przypadku wszystko dziala prawidłowo abs i esp trze tylne prawe koło i wyswietla błąd 18057 Po wypięciu modułu esp tego pod siedzeniami koło odpuszcza , Wiec moze to wina tego modułu a nie pompy abs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #65 Napisano 18 Listopada 2017 To musisz podmienić, inaczej się nie dowiesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EPA Zgłoś #66 Napisano 18 Listopada 2017 Modół ESP podmieniony niestety to samo trze prawy tył. Zostaje juz tylko pompa ABS lub hamulcowa . Może ktoś polecić dobrego mechanika z z łodzi lub okolic jestem z ksawerowa pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tastino112 Zgłoś #67 Napisano 18 Listopada 2017 U mnie mechanik kopie od a do z póki co. Sprawdza wszystko po kolei od zacisków przez przewody do pompy. Póki co nic nie znalazł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EPA Zgłoś #68 Napisano 19 Listopada 2017 Wypięcie wtyczki od pompy absu także nie dake efektu, koło trze nadal szukam dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EPA Zgłoś #69 Napisano 23 Listopada 2017 Wszystkie zaciski oraz jarzma sprawdzone wyczyszczone przesmarowane niesyety dalej to samo. Ktoś wie co konkretnie oznacza błąd 18057 Magistrala danych Brak komunikatu z jednostki sterującej ABS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #70 Napisano 24 Listopada 2017 To znaczy że może być gdzieś instalacja zgnita i z tąd są problemy. Nie ma połączenia z ABS. Trzeba przeglądnąć cała instalacje od sterownika ABS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EPA Zgłoś #71 Napisano 29 Listopada 2017 Jak narazie lekka poprawa ,prowadnica zacisku była zbyt mocno przesmarowana co powodowało efekt ''zasysania podciśnienia ''jak pompka klocki cały czas ocierały o tarcze nadmiar smaru usunięty oraz zrobione kilka otworów w gumce uszczelniającej prowadnicę zacisku ,jak to mówią co za dużo to niezdrowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wesoly-1 Zgłoś #72 Napisano 7 Grudnia 2017 Mam ten sam problem ale z tylnymi. Póki co wymieniłem 4 reparaturki i pompę z servem i był spokój jakiś czas, w sobotę wymieniam linki ręcznego i przewody i zobaczymy co będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wesoly-1 Zgłoś #73 Napisano 8 Grudnia 2017 Dodam jeszcze że kodowalem pompę abs jeszcze i czasem miałem błąd czujnika g201. Jak podepne vaga to w blokach pomiarowych pokazuje cały czas ciśnienie w układzie . I mam takie wrażenie jakby pogarszało się że spadkiem temperatury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tastino112 Zgłoś #74 Napisano 25 Grudnia 2017 A możesz zdradzić jak kodowałeś pompę? mam kabel serwisowy ale brak info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EPA Zgłoś #75 Napisano 5 Stycznia 2018 Niestety problem hamulców nadal aktualny , podobnie jak u kolegi wyżej problem narasta wraz ze spadkiem temp. Czy komuś udało się rozwiązać problem ,ktoś pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #76 Napisano 12 Stycznia 2018 PASSAT B5 przed lift. Mam wyjęty zacisk tylny, jak pociągam za dźwignię przy zacisku od ręcznego tłoczek wychodzi cały czas - tak ma być? Naciskam 10-15 razy i tłoczek wychodzi całkiem. Czy po pociągnięciu wyjść ma parę mm i schować się z powrotem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mat3usz08 Zgłoś #77 Napisano 12 Stycznia 2018 Jest dobrze. Tak powinno być że się cały czas wysuwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #78 Napisano 13 Stycznia 2018 Dnia 12.01.2018 o 21:31, Michal-LKR napisał: PASSAT B5 przed lift. Mam wyjęty zacisk tylny, jak pociągam za dźwignię przy zacisku od ręcznego tłoczek wychodzi cały czas - tak ma być? Naciskam 10-15 razy i tłoczek wychodzi całkiem. Czy po pociągnięciu wyjść ma parę mm i schować się z powrotem? Po puszczeniu dźwigni Powinien wrócić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mat3usz08 Zgłoś #79 Napisano 13 Stycznia 2018 Powinien wrócić ale nie aż tyle ile wcześniej wyszedł. Jeżeli naciśniemy dźwignie kilka razy to tłoczek całkiem wyjdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil26 Zgłoś #80 Napisano 24 Lipca 2018 Witaj uporales się z problemem...?Bo borykam się z podobną przypadłością ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach