lukasz8402 Zgłoś #1 Napisano 23 Października 2017 Witam wszystkich. Po wymianie silnika na AWX (z całym osprzętem) w moim pasacie b5 2001na niskich brakuje mocy. Po przekroczeniu 1700obrotów następuje efekt petardy a poniżej tej wartości samochód ledwo się ciągnie. - zregenerowana turbina. - podmieniany przepływomierz; Podejrzewałem, że to wina sterownika ze starego silnika i na wszelki wypadek wgrałem do niego mapę ze sterownika który był razem z AWX ale bez zmian. Macie jakieś pomysły co jest nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #2 Napisano 23 Października 2017 A wcześniej od jakich obrotów była 'petarda'? jak ciągnie od 1700 to wydaje się być OK. Przewody podciśnieniowe szczelne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz8402 Zgłoś #3 Napisano 23 Października 2017 Chodzi o to, że na niskich jest bardzo słaby a po przekroczeniu tak 1700 jest nagły skok mocy. Sprawdzę jeszcze podciśnienia. Zawór N75 podmieniony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #4 Napisano 31 Października 2017 Miałem podobnie w AVB, po regeneracji turbiny. Przed od dołu ciągnął pięknie i był dynamiczny. Po regeneracji tak do 1800 obrótów był muł straszny, a potem tak jak piszesz, jakby ktoś go z łańcucha spuścił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #5 Napisano 31 Października 2017 9 godzin temu, zdun_VW napisał: Po regeneracji tak do 1800 obrótów był muł straszny Ja jestem po czyszczeniu turba i mam niestety strasznego muła do okolic 2200 RPM. Co było przyczyną u Ciebie i co rozwiązaniem ? Wjechałem na warsztat z mocą, wyjechałem bez ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz8402 Zgłoś #6 Napisano 31 Października 2017 Ja czuję że u mnie problem leży w tym, że turbo za późno wstaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #7 Napisano 2 Listopada 2017 (edytowane) Dnia 31.10.2017 o 21:40, StreamHD napisał: Ja jestem po czyszczeniu turba i mam niestety strasznego muła do okolic 2200 RPM. Co było przyczyną u Ciebie i co rozwiązaniem ? Wjechałem na warsztat z mocą, wyjechałem bez ... Przyczyną wg. mechanika była sama regeneracja turbiny, "regenerowane tak mają" N75 miałem sprawny, nowa pompa Vacum, przewody podciśnienia wymienione, sztanga chodziła w pełnym zakresie, ale muł był dalej. Po osiągnięciu 1800 obrotów szedł ładnie. Choć dodam, że nie zawsze miał muła, bywały momenty, że ładnie ciągnął od dołu. Poddałem się i nie walczyłem z tym, a później sprzedałem auto. Edytowane 2 Listopada 2017 przez zdun_VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #8 Napisano 2 Listopada 2017 Toś mnie nie pocieszył bo ja oddałem turbo na czyszczenie i teraz zaczyna ciągnąć od 2200 RPM... Poniżej muł aż płakać się chce. Jutro ostatnia faza próby naprawy, a jak nic nie pomoże to turbo na stół i do ponownego złożenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz8402 Zgłoś #9 Napisano 2 Listopada 2017 Daj znać co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #10 Napisano 5 Listopada 2017 Dnia 2.11.2017 o 16:06, lukasz8402 napisał: Daj znać co i jak. Jeżeli się uporam z problemem to napiszę ale dziwny to problem bo podobnie jak @zdun_VW zrobione i sprawdzone mam wiele a problem nadal jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach