Skocz do zawartości
lukasz8402

diesel Po wymianie silnika brak mocy na niskich.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.
Po wymianie silnika na AWX  (z całym osprzętem) w moim pasacie b5 2001na niskich brakuje mocy.
Po przekroczeniu 1700obrotów następuje efekt petardy a poniżej tej wartości samochód ledwo się ciągnie.
- zregenerowana turbina.
- podmieniany przepływomierz;
 

Podejrzewałem, że to wina sterownika ze starego silnika i na wszelki wypadek wgrałem do niego mapę ze sterownika który był razem z AWX ale bez zmian.
Macie jakieś pomysły co jest nie tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wcześniej od jakich obrotów była 'petarda'? jak ciągnie od 1700 to wydaje się być OK. Przewody podciśnieniowe szczelne? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że na niskich jest bardzo słaby a po przekroczeniu tak 1700 jest nagły skok mocy. Sprawdzę jeszcze podciśnienia. Zawór N75 podmieniony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie w AVB, po regeneracji turbiny. Przed od dołu ciągnął pięknie i był dynamiczny. Po regeneracji tak do 1800 obrótów był muł straszny, a potem tak jak piszesz, jakby ktoś go z łańcucha spuścił ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, zdun_VW napisał:

Po regeneracji tak do 1800 obrótów był muł straszny

 

Ja jestem po czyszczeniu turba i mam niestety strasznego muła do okolic 2200 RPM. 

Co było przyczyną u Ciebie i co rozwiązaniem  ?

 

Wjechałem na warsztat z mocą, wyjechałem bez ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja czuję że u mnie problem leży w tym, że turbo za późno wstaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.10.2017 o 21:40, StreamHD napisał:

 

Ja jestem po czyszczeniu turba i mam niestety strasznego muła do okolic 2200 RPM. 

Co było przyczyną u Ciebie i co rozwiązaniem  ?

 

Wjechałem na warsztat z mocą, wyjechałem bez ...

Przyczyną wg. mechanika była sama regeneracja turbiny, "regenerowane tak mają" :D

N75 miałem sprawny, nowa pompa Vacum, przewody podciśnienia wymienione, sztanga chodziła w pełnym zakresie, ale muł był dalej. Po osiągnięciu 1800 obrotów szedł ładnie. Choć dodam, że nie zawsze miał muła, bywały momenty, że ładnie ciągnął od dołu.

Poddałem się i nie walczyłem z tym, a później sprzedałem auto.

Edytowane przez zdun_VW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Toś mnie nie pocieszył bo ja oddałem turbo na czyszczenie i teraz  zaczyna ciągnąć od 2200 RPM... Poniżej muł aż płakać się chce. 

Jutro ostatnia faza próby naprawy, a jak nic nie pomoże to turbo na stół i do ponownego złożenia. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj znać co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2.11.2017 o 16:06, lukasz8402 napisał:

Daj znać co i jak.

Jeżeli się uporam z problemem to napiszę ale dziwny to problem bo podobnie jak @zdun_VW zrobione i sprawdzone mam wiele a problem nadal jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności