Adamo237 Zgłoś #1 Napisano 22 Października 2017 Witam obserwuje czesto forum vw passat ale nie znalazłem podpiencia ale przejdzmy do szczegółu. Pomoze ktoś odnośnie mocy. Jak jeżdze op miescie nie brakuje mocy zasuwa jak miło ale gdy chce wyskoczyć na obwodnice przyśpieszam do 100 km dalej nie idzie to znaczy że pod lekka górke nie przyśpiesza stała prędkośc lub mnimalnie spada,na płaskim bardza ale to bardzo wolno przyśpiesza a z górki to wiadomo przyśpiesza obroty w granicach 2100-2300 około ,gdy zjeżdzam do skrzyżowania redukuje do 2 biegu i chce przyśpieszyć znowu brak mocy muł jak cholera jade kawałek po kilku kilometrach odzyskuje moc i śmiga jak niewiem,Pomóżcie dodam od siebie że pompa wtryskowa po regeneracji ,przepływomierz powietrza wymieniony nowy orginał bosh,filtr powietrza wymieniony ,czyszczony egr ale nie był bardzo zasyfiony,nowy elektrozawór N75,sprawdzony kont zapłonu jest bardzo dobry co moze byc jeszcze przyczyną chwilowego braku mocy głównie przy wiekszych predkościach no i przez chwile po szarży na wolnych obrotach.Zastanawiam sie jeszcze czy nie elektrozawór N18 od egr ten koło grodzi za silnikiem ,sprzycina sie lub sie zepsół .Macie jakies typy przypuszcenia co warto wymienic skontrolowac ,prosiłbym o rzeczowe odpowiedzi sugestie bo ja już straciłem pomysły.Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo2558 Zgłoś #2 Napisano 22 Października 2017 Tryb awaryjny, odlacza turbo, skoro n75nowy to rozumiem ze i przewody cisnienia. Turbo do czyszczenia pewnie geometria sie zacina 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamo237 Zgłoś #3 Napisano 29 Października 2017 DZIĘKI ZA ODPOWIEDZ PRZEPRASZAM ZAPOMNIAŁEM DODAC ŻE TURBINA PO REGENERACJI MA 3 MIESIACE WIĘC CO MOZE BYĆ POWODEM DZIS SPRAWDZIŁEM PRZEWODY PODCIŚNIENIA WSZYSTKIE SPRAWNE TEŻ BYŁY POWYMIENIANE I WSZYSTKO TO CO WYMIENIŁEM WYŻEJ.NADAL W PUNKCIE WYJSCIA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo2558 Zgłoś #4 Napisano 31 Października 2017 Powiem tak. Kiedys mialem podobnie nie wiedzialem co to jest. Niby wszystko jak powinno a okazalo sie ze jakims trafem mialem odwrotnie przerowy podlaczone. I zobacz w rurze tej od turbo plastikowej jest czujnik z gumowym oringiem. Tam tez mialem przedmuch i byl problem. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzalke Zgłoś #5 Napisano 1 Listopada 2017 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamo237 Zgłoś #6 Napisano 2 Listopada 2017 Czesc mateo sorki że teraz ale no wszystkich swietych z turba wychodzi gumowa rurka i łaczy sie z rura plastikowa od intercoolera a jest tam czujnik map sensor o ten chodzi i tam może byc przedmuch muwisz a nie bedzie ten czujnik uszkodzony bo on był nie wymieniany i napisałes wczesnie ze miałes odwrotnie przerowy podłaczony czyli chodzi o przewody jak sie domyslam zdjecie dokładne bys mi przesłał tych przewodów jak maja byc podłaczone i tez jak maja byc podłaczone do zaworka n75 byłbym wdzieczny i posprawdzam sobie Jerzalke tylko ja mam turbinke po regeneracji 3miechy to watpie ze sie przytarła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marc in Zgłoś #7 Napisano 2 Listopada 2017 mateo hejka a spróbujesz odpowiedziec na mój temat mam podobny problem ale troche bardziej skaplikowany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo2558 Zgłoś #8 Napisano 4 Listopada 2017 ja patrzylem po takim schemacie, pasowalo wszystko po podlaczeniu ze zdj 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamo237 Zgłoś #9 Napisano 4 Listopada 2017 Jak mam usuniety łącznik i zbiornik podcisnienia nie powinno to przeszkadzać ponoć niepotrzebne a jutro sprawdze te podłączenia czy sa oky dzieki za schemat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo2558 Zgłoś #10 Napisano 4 Listopada 2017 lacznik jeszcze ok, ale zbiornik podcisnienia raczej bym zostawial, ale w tym temacie sie w sumie nie moge wypowiedziec, moze bedzie dzialac i bez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamo237 Zgłoś #11 Napisano 5 Listopada 2017 cze mateo sprawdziłem po schemacie okazało sie ze ze 2/3 mam dobrze podlączone tylko zaworek n75 dwa dolne wyjscia miałem podmienione zamieniłem to i auto wogóle nie jechało jak powróciłem do swojego podłaczenia zapiepsza wiec mam trochu inaczej podłaczone mam odwrotnie niż na schemacie w zaworku n75 ty dwa dolne obok rurki białe na odwrót, siebie podłaczyłem tez tą gruszke (zbiornik podciśnienia ) nic to nie dało przy wiekszych predkościach wiec podejrzewam MAP SENSOR bo nic innego nie pozostaje A map sensor szczelny bo oring trzymie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamo237 Zgłoś #12 Napisano 30 Listopada 2017 Witam po wielu trudach udało sie przywrócić moc passatowi były zamienione przewody od elektro zaworu n75 zamiast do gruszki szedł do zmiornika podcisnienia ,założyłem zbiornik podciśnienia i kupiłem zawór podciśnienia turbiny który znajduje się na wężykach podcisnienia tak wiec śmiga jak diabeł dzikuje wszystkim za dyskusje i poświecony czas zwłaszcza tobie MATEO. OSZALAŁEM POPROSTU HAHHAH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach