Skocz do zawartości
Adamo237

Problem z moca passat b5 1.9 tdi POMOCY

Rekomendowane odpowiedzi

Witam obserwuje czesto forum vw passat ale nie znalazłem podpiencia ale przejdzmy do szczegółu.

Pomoze ktoś odnośnie mocy.

Jak jeżdze op miescie  nie brakuje mocy zasuwa jak miło ale gdy chce wyskoczyć na obwodnice przyśpieszam do 100 km dalej nie idzie to znaczy że pod lekka górke nie przyśpiesza stała prędkośc lub mnimalnie spada,na płaskim bardza ale to bardzo wolno przyśpiesza a z górki to wiadomo przyśpiesza obroty w granicach 2100-2300 około ,gdy zjeżdzam do skrzyżowania redukuje do 2 biegu i  chce przyśpieszyć znowu brak mocy muł jak cholera jade kawałek po kilku kilometrach odzyskuje moc i śmiga jak niewiem,Pomóżcie dodam od siebie że pompa wtryskowa po regeneracji ,przepływomierz powietrza wymieniony nowy orginał bosh,filtr powietrza wymieniony ,czyszczony egr ale nie był bardzo zasyfiony,nowy elektrozawór N75,sprawdzony kont zapłonu jest bardzo dobry co moze byc jeszcze przyczyną chwilowego braku mocy głównie przy wiekszych predkościach no i przez chwile po szarży na wolnych obrotach.Zastanawiam sie jeszcze czy nie elektrozawór N18 od egr ten koło grodzi za silnikiem ,sprzycina sie lub sie zepsół .Macie jakies typy przypuszcenia co warto wymienic skontrolowac ,prosiłbym o rzeczowe odpowiedzi sugestie bo ja już straciłem pomysły.Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tryb awaryjny, odlacza turbo, skoro n75nowy to rozumiem ze i przewody cisnienia. Turbo do czyszczenia pewnie geometria sie zacina

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DZIĘKI  ZA ODPOWIEDZ PRZEPRASZAM  ZAPOMNIAŁEM DODAC  ŻE   TURBINA PO REGENERACJI MA 3 MIESIACE WIĘC CO MOZE BYĆ POWODEM DZIS SPRAWDZIŁEM PRZEWODY PODCIŚNIENIA WSZYSTKIE SPRAWNE TEŻ BYŁY POWYMIENIANE  I WSZYSTKO TO CO WYMIENIŁEM WYŻEJ.NADAL W PUNKCIE WYJSCIA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak. Kiedys mialem podobnie nie wiedzialem co to jest. Niby wszystko jak powinno a okazalo sie ze jakims trafem mialem odwrotnie przerowy podlaczone. I zobacz w rurze tej od turbo plastikowej jest czujnik z gumowym oringiem. Tam tez mialem przedmuch i byl problem. 

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc mateo sorki że teraz ale no wszystkich swietych z turba wychodzi gumowa rurka i łaczy sie z rura plastikowa od intercoolera a jest tam czujnik map sensor o ten chodzi i tam może byc przedmuch muwisz a nie bedzie ten czujnik uszkodzony bo on był nie wymieniany i napisałes wczesnie ze miałes odwrotnie przerowy podłaczony czyli chodzi o przewody jak sie domyslam zdjecie dokładne bys mi przesłał tych przewodów jak maja byc podłaczone i tez jak maja byc podłaczone do zaworka n75 byłbym wdzieczny i posprawdzam sobie

Jerzalke tylko ja mam turbinke po regeneracji 3miechy to watpie ze sie przytarła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mateo 

hejka a spróbujesz odpowiedziec na mój temat

mam podobny problem ale troche bardziej skaplikowany :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja patrzylem po takim schemacie, pasowalo wszystko po podlaczeniu ze zdj a0dfab095ade7975gen.jpg

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak mam usuniety łącznik i zbiornik podcisnienia nie powinno to przeszkadzać  ponoć niepotrzebne a jutro sprawdze te podłączenia czy sa oky dzieki za schemat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lacznik jeszcze ok, ale zbiornik podcisnienia raczej bym zostawial, ale w tym temacie sie w sumie nie moge wypowiedziec, moze bedzie dzialac i bez ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cze mateo sprawdziłem po schemacie okazało sie ze ze 2/3 mam dobrze podlączone tylko zaworek n75 dwa dolne wyjscia miałem podmienione zamieniłem to i auto wogóle nie jechało jak powróciłem do swojego podłaczenia zapiepsza wiec mam trochu inaczej podłaczone  mam odwrotnie niż na schemacie w zaworku n75 ty dwa dolne obok rurki białe na odwrót, siebie podłaczyłem tez tą gruszke  (zbiornik podciśnienia ) nic to nie dało przy wiekszych predkościach wiec podejrzewam MAP SENSOR bo nic innego nie pozostaje A map sensor szczelny bo oring trzymie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam po wielu trudach udało sie przywrócić moc passatowi  były zamienione przewody od elektro zaworu n75 zamiast do gruszki szedł do zmiornika podcisnienia ,założyłem zbiornik podciśnienia i kupiłem zawór podciśnienia turbiny który znajduje się na wężykach podcisnienia tak wiec śmiga jak diabeł dzikuje wszystkim za dyskusje i poświecony czas zwłaszcza tobie MATEO.;-))    :19:tdi2 OSZALAŁEM POPROSTU HAHHAH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności