cebson Zgłoś #1 Napisano 22 Października 2017 Witam mam problem z moim paskiem nie jestem mądralą w sprawie aut wiec prosze o wyrozumiałość. Od pewnego czasu mam problem z odpaleniem auta niezależnie od warunków jakie sa na zewnątrz czy to 30+ czy -10. Po kilku godzinach stania auto odpalam na 3-5 razy, rozrusznik daje rade go pociagnac wchodzi na 500 obrotow i gasnie tak jak by nie dostawal wystarczajacej dawki paliwa. Silnik 2.0 benzyna + gaz (roczny) 115Km 2001r. wymienilem akumulator bo byl problem z ładowanie ale na nowym nie ma rożnicy znajomy dobry mechanik sprawdzil wszystko czujniki filtry świece kable kończąc na rozrządzie i wszystko w pełni sprawne jedyna wadą jest ciśnienie na tłokach ale przyczyny problemu z odpalaniem nie znalazl. Może ktoś się orientuje co moze być problemem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrus Zgłoś #2 Napisano 22 Października 2017 Mechanik sprawdzał pompę paliwa? To, co opisujesz wygląda jak pompa właśnie - zużyta pompa może powodować "powrót" paliwa do zbiornika i w układzie paliwowym jest pusto - tak jak napisałeś po pewnym czasie w końcu "napompuje" i odpalasz. Rozumiem, że jak w końcu już odpalisz i zgasisz auto to w ciągu krótkiego czasu jesteś w stanie odpalić bez problemu a po dłuższym staniu auta trzeba dużo kręcić? Sprawdź to i podziel się z nami wnioskami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cebson Zgłoś #3 Napisano 22 Października 2017 Dokladnie po tym jak odpale raz odpali za każdym razem ale niestety tu Cię zmartwię bo filtry i pompa paliwa to było pierwsze co podejrzewałem, a i to było sprawdzone i działa bez zarzutu. Dlatego sam nie wiem co moze byc przyczyną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #4 Napisano 23 Października 2017 Przed zgaszeniem samochodu zmień zasilanie na benzynę i daj mu chwilę pochodzić - jeśli odpali bez problemów, to problemem jest puszczanie gazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cebson Zgłoś #5 Napisano 23 Października 2017 To również zrobiłem jak tylko odebrałem auto od mechanika, sam zasugerowal żebym tak zrobił,ale po tygodniu takiego przełączania nie ma zmian w odpalaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #6 Napisano 23 Października 2017 Dnia 22.10.2017 o 11:17, cebson napisał: i wszystko w pełni sprawne jedyna wadą jest ciśnienie na tłokach Teraz dopiero zauważyłem - co to znaczy, ze ciśnienie na tłokach jest wadą ? Masz niskie ? Jeśli tak, to to właśnie może być przyczyną problemów z odpalaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cebson Zgłoś #7 Napisano 23 Października 2017 Nie wiem czy niskie na tyle sie nie znam wiem jedynie że na każdym jest inne jedyne co mi mechanik powiedzial to za duża różnica ciśnienia na pierwszym 12 drugi 9 trzeci 9 czwarty 11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #8 Napisano 23 Października 2017 Godzinę temu, cebson napisał: to za duża różnica ciśnienia na pierwszym 12 drugi 9 trzeci 9 czwarty 11 Nominalnie powinieneś mieć ok. 13. O ile 1 i 4 ujdzie, to 2 i 3 to padaka. Zrobiłbym próbę olejową żeby zobaczyć, czy to zawory czy pierścienie/tłoki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach