Skocz do zawartości
cebson

B5 problem z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moim paskiem nie jestem mądralą w sprawie aut wiec prosze o wyrozumiałość. Od pewnego czasu mam problem z odpaleniem auta niezależnie od warunków jakie sa na zewnątrz czy to 30+ czy -10. Po kilku godzinach stania auto odpalam na 3-5 razy, rozrusznik daje rade go pociagnac wchodzi na 500 obrotow i gasnie tak jak by nie dostawal wystarczajacej dawki paliwa. Silnik 2.0 benzyna + gaz (roczny) 115Km 2001r. wymienilem akumulator bo byl problem z ładowanie ale na nowym nie ma rożnicy znajomy dobry mechanik sprawdzil wszystko czujniki filtry świece kable kończąc na rozrządzie i wszystko w pełni sprawne jedyna wadą jest ciśnienie na tłokach ale przyczyny problemu z odpalaniem nie znalazl. Może ktoś się orientuje co moze być problemem? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mechanik sprawdzał pompę paliwa? To, co opisujesz wygląda jak pompa właśnie - zużyta pompa może powodować "powrót" paliwa do zbiornika i w układzie paliwowym jest pusto - tak jak napisałeś po pewnym czasie w końcu "napompuje" i odpalasz.

Rozumiem, że jak w końcu już odpalisz i zgasisz auto to w ciągu krótkiego czasu jesteś w stanie odpalić bez problemu a po dłuższym staniu auta trzeba dużo kręcić?

Sprawdź to i podziel się z nami wnioskami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie po tym jak odpale raz odpali za każdym razem ale niestety tu Cię zmartwię bo filtry i pompa paliwa to było pierwsze co podejrzewałem, a i to było sprawdzone i działa bez zarzutu. Dlatego sam nie wiem co moze byc przyczyną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Przed zgaszeniem samochodu zmień zasilanie na benzynę i daj mu chwilę pochodzić - jeśli odpali bez problemów, to problemem jest puszczanie gazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To również zrobiłem jak tylko odebrałem auto od mechanika, sam zasugerowal żebym tak zrobił,ale po tygodniu takiego przełączania nie ma zmian w odpalaniu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.10.2017 o 11:17, cebson napisał:

i wszystko w pełni sprawne jedyna wadą jest ciśnienie na tłokach

Teraz dopiero zauważyłem - co to znaczy,  ze ciśnienie na tłokach jest wadą ? Masz niskie ? Jeśli tak, to to właśnie może być przyczyną problemów z odpalaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy niskie na tyle sie nie znam wiem jedynie że na każdym jest inne jedyne co mi mechanik powiedzial to za duża różnica ciśnienia na pierwszym 12 drugi 9 trzeci 9 czwarty 11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, cebson napisał:

to za duża różnica ciśnienia na pierwszym 12 drugi 9 trzeci 9 czwarty 11

 

Nominalnie powinieneś mieć ok. 13. O ile 1 i 4 ujdzie, to 2 i 3 to padaka. Zrobiłbym próbę olejową żeby zobaczyć, czy to zawory czy pierścienie/tłoki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności