Jump to content
FUTURUM serwis pomp

REGENERACJA - pompy olejowe 2.0 TDI - naprawa, serwis, pomoc

Recommended Posts

Uszkodzenie koła pośredniego poprzez odkręcenie,wymianę zabieraka,nieprawidłowe ustawienie(dokręcenie).Koło pracowało bez luzu międzyzębnego-za bardzo ściśnięte !!! Jeszcze raz do wszystkich:

NIE DOTYKAMY KÓŁ ZĘBATYCH PRZY WYMIANIE ZABIERAKA !!!

IMG_20200318_093712.jpg

IMG_20200318_093809.jpg

Edited by FUTURUM serwis pomp
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdjęcia ku przestrodze, jeśli ktoś chciałby samemu grzebać (wymieniać zabierak) przy module olejowym...Miało być szybko i tanio a wyszło inaczej.Tłumaczymy wszystkim, że pośpiech w tej dziedzinie trzeba wyeliminować-ale "Kowalski" jest mądrzejszy od całego systemu...

IMG_20200423_165525.jpg

IMG_20200423_175943.jpg

IMG_20200423_175952.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

część 

 

posiadam skodę Super B z 2011r. 

silnik CFFB

przebieg 210tys. km 

czy w tym przypadku należy wymieniać te wybierak ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Jakie są dokładnie przeciwskazania aby zamienić ten moduł na stary typ pompy na łańcuchu w nowszych jednostkach takich jak CFG  ?

 

Pozdrawiam. 

Edited by ostryt4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy