Skocz do zawartości
FUTURUM serwis pomp

REGENERACJA - pompy olejowe 2.0 TDI - naprawa, serwis, pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

 

27 minut temu, FUTURUM serwis pomp napisał:

Poprzedni właściciel przytarł motor,wymienił zabierak i tak udało się sprzedać samochód

A możesz coś więcej podać o tym aucie? VW, kod silnika, rocznik, przebieg?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem że samochód z 2006r. Profilaktycznie miał być przerobiony napęd olejowy-ale co dalej to już zadecyduje właściciel z mechanikiem który opiekuje się autem.Przebieg ok 250 tyś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A5 2010 rok 2.0 TDI CAHA, czy w tym silniku występuje problem z pompą oleju? na forach pisze że coś tam zmieniono w 2009 roku

pozdrawiam Konrad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

287 000 km

 

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przestroga przed "wciskiwaczami" na szybko tulejek.

Na allegro pojawiło się wielu regeneratorów z południa Polski, którzy kupują serwisowe zabieraki i wciskają nieprawidłowo tulejki.Obniżona cena prawie o połowę to zachęta do zakupu bijącego wałka.Czy jest sen generować koszty jak uszkodzi się moduł przez taki bubel?

Filmy musiałem skompresować bo za dużo zajmują-ale widać jak bije zabierak na lewo i prawo,napiera na pompę olejową wycierając korpus, którego później już nie uratujemy...

IMG_20190531_133532.jpg

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak wymieniać co chwilę zabierak-więcej pieniędzy wydane na demontaż i montaż niż raz solidnie zrobić.3 razy wymieniany na nowy...Całkowity brak gniazda(nowy nie miał czego sie trzymać)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat B6 2.0 TDI 140koni 16v kod silnika BKP, samochód z polskiego salonu ori przelot 200tys, zaglądać tam dla świętego spokoju czy można poczekać? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Każdy musi zdecydować według swojego uznania...Jedni robią 150 tyś inni 350 tyś na jednym zabieraku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaglądanie jest całkowicie bez sensu. Żeby dokładnie sprawdzić trzeba zdjąć miskę i zdemontować napęd. To są konkretne koszty. Zamówić napęd u Tomka, wymienić, stary odesłać i zapomnieć o temacie. Samo wymienianie ołówka to jak wiadomo leczenie kiły rzeżączką ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka wielka prośba do Was jak i do Waszych mechaników-jeśli nie wiecie jak sprawdzić to słynne gniazdo i "imbus" to proszę wykonać telefon-wszystko powiem( wytłumaczę). Coraz częściej na szybko odkręcacie niepotrzebne graty przy module olejowym a później nie potraficie tego z głową poustawiać-Wy lub Wasi mechanicy...

Prawdziwy mechanik odpina od bloku i w całości przysyła do naprawy...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boże jakim cudem taki feler wyszedł z fabryki ? Przecież to jest jakiś absurd! Jestem mega zły na takie zachowanie koncernu VW przecież to powinno iść na akcje serwisową i to natychmiast bo większość tych auto to właśnie 2.0 tdi. Powiedzcie czy w moim będzie to samo , posiadam Passata b6 2.0tdi cr 140 km CBAB 2009 rok z grudnia model 2010r najechane 300tysiecy ten z nowsza kierownicą i środkiem podobnym do b7  . Niby u mnie jest jakaś pompa z łańcuchem czy to różnica ? Mechanik tam nie zaglądał ale z tego co mi kumpel gadał to właśnie w nim mam pompę na łańcuchu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, dimateo1989 napisał:

ale z tego co mi kumpel gadał

Słuchając kumpla za daleko nie zajedziesz...:) Masz moduł na kołach zębatych-chyba że ktoś wypruł Ci wałki i wstawił pompę od 1.9( nie zalecane do nowszych samochodów). Teraz musisz udać sie z dowodem do serwisu i sprawdzą jaką masz długość zaberaka(jeśli 7,7- kontrola jego stanu,jeśli 10 cm-jeździsz do 500 tyś).Proste?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś kiedyś pytał dlaczego nie można odkręcać koła pośredniego.. Odpowiedź jest prosta-aby nie stała się taka sytuacja jak na zdjęciu poniżej...

DSCN4214.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności