Skocz do zawartości
FUTURUM serwis pomp

REGENERACJA - pompy olejowe 2.0 TDI - naprawa, serwis, pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

REGENERACJA POMP OLEJOWYCH 2.0 TDI

 

Witamy na stronie firmy FUTURUM

Świadczymy usługi w zakresie regeneracji pomp olejowych do samochodów wyprodukowanych pomiędzy 2004 r. a 2016 r. marki AUDI, VW, SKODA, SEAT z silnikiem 2.0 TDI 140 KM i 170 KM.

JESTEŚ POSIADACZEM VW PASSAT B6,B7 2.0 TDI? WEJDŹ NA NASZ STRONĘ ABY NIE BYŁO ZA PÓŹNO

WWW.FUTURUM.NET.PL

tel: 501-235-580 (księgowość,zamawianie kuriera)

lub

tel: 509-174-141 (sprawy techniczne)

jeśli zapaliła się czerwona kontrolka "oil pressure"-dzwoń-pomożemy!!!!!!

4 LATA GWARANCJI NA PIŚMIE BEZ LIMITU KILOMETRÓW !!!

POPRAWIAMY WADĘ FABRYCZNĄ PO INŻYNIERACH GRUPY VAG.

Logo_Futurum.thumb.jpg.54783ffe96339ba8616de24492b86972.jpg

pompa1.thumb.jpg.f600fcd8ff9e7caf6f81c011c06bcb9b.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PRZECZYTAJ UWAŻNIE!

JEŚLI ZAPALI CI SIĘ KONTROLKA OLEJU NA CZERWONO"OIL PRESSURE" NATYCHMIAST WYŁĄCZ SILNIK ABYŚ GO NIE ZATARŁ I URATOWAŁ TURBINĘ!!!

PRZYCZYNĄ ZAPALENIA SIĘ KONTROLKI JEST WYTARTE GNIAZDO W WAŁKU BALANSOWYM ORAZ ZABIERAK, KTÓRY NAPĘDZA POMPĘ OLEJOWĄ.

Nie pozwalaj mechanikowi odpalać,gazować,wykonywać jazdy próbnej !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z doświadczenia dodam ze zapalenie się kontrolki oleju na czerwono "oil pressure" nie koniecznie musi oznaczać wytarte gniazdo i zabierak. Przyczyna może być też inna, np przetarty przewód instalacji elektrycznej silnika. Przewód od czujnika ciśnienia oleju. Wiec nie za każdym razem trzeba odkręcać miskę i rozbierać pompę oleju.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Firma godna polecenia - solidnie i zawsze na czas ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejny moduł z pokruszonymi kołami zębatymi...brak słów na "mechaników"-z ogromną wiedzą motoryzacyjną.

Odkręciłeś koło pośrednie?-zadzwoń-"nie gryziemy" i pomożemy w ustawieniu....

 

 

DSCN2115.JPG

Edytowane przez FUTURUM serwis pomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam, kontakt i pomoc bez problemu:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2017 o 08:02, FUTURUM serwis pomp napisał:

Tak pamiętam

Tylko ze wspomniałeś o ingerencji człowieka przy wymianie przodu lub nadkola...

Chyba musiales mnie z kims pomylic.

Przecieraja sie przewody wiazki silnika ktora idzie od lewej podłużnicy do bloku silnika. Przewody luzem włożone w plastikową harmonijkę i tam sie ocierają o karby gdzie ulegaja uszkodzeniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CBAB 2008 rok, DSG 210kkm nalotu

Podziękowania dla Tomka, za szybką wysyłkę i profesjonalnie przygotowany napęd. Mój jak widać był już na ostatnich nogach :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W związku z dużą ilością zapytań typu:"jaki ja mam zabierak;czy mój zabierak jest już poprawiony;od kiedy był montowany zabierak...."prosimy zadzwonić lub udać się do serwisu z vinem swojego samochodu.Nasza praca nie polega na ciągłym siedzeniu przy komputerze-prosimy o zrozumienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zostawiacie auto w zaufanym warsztacie lub w nieznanym (nagły przypadek) to proszę przypilnować mechanika(pomocnika mechanika) aby choć troszkę pomyśleli. Dotyczy pakowania-zabezpieczenia części do wysyłki(naprawy).Większość warsztatów regeneruje części po całym kraju(turbiny,przekładnie,skrzynie itd). Pokazuję zdjęcie jak nie należy tego robić.

Tak wygląda moduł który przyszedł do nas firmą kurierską.20180221_124613.thumb.jpg.919cb3e025e8c148ae4a3b46c4a79fd5.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5a9917f8803fa_opikizacuszka.thumb.jpg.88dd894c9da45246e13806e47b2ea1a3.jpg

Zużyty wirnik pompy olejowej napędzanej łańcuszkiem 2004-2005r-smok przepuścił wycierające się ogniwa.Jeśli słychać metaliczny dzwięk to znaczy że : pękł napinacz,wyciągnął sie łańcuch,zużyciu uległy zębatki(na wałe,na module)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PRZESTROGA przed "wciskaczami" tulejek, które potrafią obrócić się w rozwierconym wałku....

wałek tulejka.jpg

Edytowane przez FUTURUM serwis pomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wygląda smok z "dobrego zakupu samochodu".Poprzedni właściciel przytarł motor,wymienił zabierak i tak udało się sprzedać samochód.Teraz płacz i lament kolejnego właściciela który pokusił się na obniżenie ceny 1000 zł.

IMG_20180920_161240.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności