Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie do forumowiczów którzy montowali lub maja u siebie w passacie zamontowane fabryczne webasto.

Jestem na etapie gromadzenia gratów i praktycznie mam już wszystko i pomału zabieram sie za montaż ,zastanawiam się tylko jak przebiega rura wodna o nr03L121151N czy biegnie po bloku silnika ??Czy po przekładni od napędu 4x4 ???Jeśli nie trzeba było wyjmować przekładni to by zaoszczędziło mi wiele pracy i czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co sie orientuje to rura biegnie z tylu bloku i przy jej montazu nie trzeba demontowac przekladni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam fabryczne Webasto w VW CC. Czy ktoś może orientuje się jak się cholerstwo programuje? Ani autoryzowana stacja ani centrala VW w Warszawie nie potrafią mi na to odpowiedzieć - o instrukcji obsługi, w której nic nie ma, nie wspomnę nawet.

Są do ustawienia 3 czasy ale aktywny może być tylko jeden...czyli np. poniedziałek 7:00 grzanie 15 minut i ok a jak chce od poniedziałku do piątku? To już się zrobić nie da? Centrala rozkłada ręce - tak wymyślili. Kurde, wg jakiego kalendarza tydzień ma 1 dzień? Czyli codziennie muszę włączać programator na kolejny dzień? Gorszego absurdu nie widziałem - to już lepiej sobie z pilota włączę rano ale jeśli tak, to po co programator? Czy istnieje aktualizacja softu czy nie wiem cokolwiek, co umożliwia programowanie fabrycznego webasto w cywilizowany sposób?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zawsze uruchamiałem z pilota jutro sprawdzę programator. znalazłem coś takiego i wychodzi ze na jeden dzień można włączyć

IMG_20161012_195542.jpg

Edytowane przez bubas16

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie po wymianie aku w bagażniku od webasta ogrzewanie nie startuje.Włącza się jedynie nadmuch w kabinie.Czy ktoś coś poradzi????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

djmaro, niestety tak dziala. Ja mam fabryczne i codziennie programuje aby sie rano zalaczylo przed wyjazdem do pracy. Ale to jest bardzo proste. Czas ktory chcesz codziennie aktywowac ustaw pierwszy od gory i na wyswietlaczu niech bedzie caly czas meny Webasto. Ja tak mam, wystarczy wtedy dwa razy wcisnac przycisk OK z prawej strony na kierownicy, gotowe. A jak zapomne to pilot mam w domu....

pawela122 czy przed demontazem aku podlaczyles kompa i aktywawales funkcje wymiany??? Nie mozna tak sobie wyjac drugiego aku....

bubas16, masz tam w tej instrukcji jak sie programuje temp webasto? Za nic nie moge przestawic tego dziadostwa, moze kompem? Codziennie jak wchodze do auta to na wyswietlaczu jest temp 23st, nawet jak poprzedniego dnia zostawie na MAX.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę sprawdzić jak to mam u siebie na szafie, z tego co pamiętam to miałem do zaznaczenia "ptaszki" przy każdym dniu tygodnia , dni tygodnia mam w języku angielskim, nie mam pl więc może inaczej mam w liczniku niż w b7 . No ale jaki by miał sens jakby tylko jeden dzień tygodnia można było zaznaczyć. Pamiętam że jak bawiłem się na liczniku ustawieniami webasta to sobie pomyślałem " kurcze, mogę nawet sobie ustawić że w dni robocze od poniedziałku do piątku będzie o 7 rano webasto startować na taki czas jaki sobie ustawię" . Jak nie zapomnę to sprawdzę jak to jest, choć bardziej mnie pilot cieszy niż programator.

 

Ja sobie w bagażniku aku odłączałem i podłączałem co jakiś czas i wszystko działało, tylko błąd był zapisywany brak napięcia w webasto. Czytałem jeszcze że po podłączeniu tylnego aku ma się 5 sekund na naciśnięcie pilota żeby się zaprogramował, ogólnie to skończyło się na wymianie baterii bo migał na pomarańczowo co oznacza że bateria się kończy. Ściągnąłem sobie w pdfie instrukcję obsługi i gdzieś ją na kompie mam jakby coś się działo.

Edytowane przez BociekCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie włączyłem nic.Co mam teraz zrobić???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie włączyłem nic.Co mam teraz zrobić???

 

 

A masz kompa żeby podpiąć i skasować błędy? A paliwo w zbiorniku ponad rezerwę? Wchodzisz do auta, wciskasz przycisk webasta na klimatroniku i co się dzieje? Słychać że startuje pompka pukająca pod tylnym siedzeniem , webasto zaczyna chodzić czy nic tylko w środku wentylator ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziś popiołem vcds-a.Skasowałem bład w webasto od aku.Następnie chyba 10-krotnie adaptowałem kanał 42-wartośc 1.Ciągle jest wartośc 0.Webasto teraz nie ma żadnych bledów.Robiłem też testy .Wszytsko wyglada ok.Pompka daje paliwo,swieca grzej itp.

 

Czy ktoś coś poradzi.

Edytowane przez pawela122

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety też mogę ustawić webasto tylko na jeden dzień. po południu zerknę co z tą temperaturą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

webasto dziś ruszyło po tym jak wybrałem opcje heizung zamiast luftung w komputerze na liczniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli miałeś ustawione przewietrzanie auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mogłby mi ktoś podrzucić liste potrzebnych części? Co prawda mam B6 ale chyba z B7 części powinny pasować. Dużo roboty jest przy montażu tego ustrojstwa?

Edytowane przez Zemis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie....

Czy ktorys z kolegow forumowiczow jest w stanie mi pomoc dokodowac pilota do webasto ze sterownikiem T91 nr sterownika 7N0963514A.

Probiwalem kodowania pilota opisanego na forum I nie moge sobie z tym poradzic,moze ktorys z Was z okolic Warszawy moglby na to cholerstwo zerknac I ewentualnie poprawic co robie zle???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, ciechu20 napisał:

7N0963514A

Jesteś pewny że telestart ma taki nr. OE.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak robiłeś ?

Wczytywanie parametrów nadajnika Telestart - Thermo Top E i C

1. Włożyć baterię do nadajnika.

2. Wyjąć bezpiecznik 1A (czarny) z uchwytu w agregacie grzewczym (odłącze-

nie zasilania odbiornika).

3. Odczekać co najmniej 5 sekund i ponownie założyć bezpiecznik.

4. Po upływie ok 2 sekund, ale w ciągu 6 sekund nacisnąć przycisk OFF na na dajniku i przytrzymać go przez co najmniej 1 sekundę.

5. Wczytywanie jest zakończone.

 

Wczytywanie parametrów nadajnika Telestart - Thermo Top Evo

Jak wyżej w przypadku agregatów Thermo Top E i C, ale należy wyjąć albo

bezpiecznik 1A (czarny, we wnętrzu pojazdu), albo bezpiecznik 30A (komora

silnika) (przerwanie zasilania odbiornika).

 

W ten sam sposób można wczytać maksymalnie 4 nadajniki. Przy wczytywaniu większej liczby nadajników z pamięci usuwany będzie zawsze "najstarszy" nadajnik.

Centralka i bezpiecznik o którym mowa jest podobno za tapicerką po prawej stronie w środku kufra. Akumulator od webasta jest po drugiej stronie, ale odpinanie go nie ma sensu.

 

Edytowane przez maniujr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, waski1 napisał:

Jesteś pewny że telestart ma taki nr. OE.?

tak..... dokładnie mam taki nr.

13 godzin temu, maniujr napisał:

tak robiłeś ?

Wczytywanie parametrów nadajnika Telestart - Thermo Top E i C

1. Włożyć baterię do nadajnika.

2. Wyjąć bezpiecznik 1A (czarny) z uchwytu w agregacie grzewczym (odłącze-

nie zasilania odbiornika).

3. Odczekać co najmniej 5 sekund i ponownie założyć bezpiecznik.

4. Po upływie ok 2 sekund, ale w ciągu 6 sekund nacisnąć przycisk OFF na na dajniku i przytrzymać go przez co najmniej 1 sekundę.

5. Wczytywanie jest zakończone.

 

Wczytywanie parametrów nadajnika Telestart - Thermo Top Evo

Jak wyżej w przypadku agregatów Thermo Top E i C, ale należy wyjąć albo

bezpiecznik 1A (czarny, we wnętrzu pojazdu), albo bezpiecznik 30A (komora

silnika) (przerwanie zasilania odbiornika).

 

W ten sam sposób można wczytać maksymalnie 4 nadajniki. Przy wczytywaniu większej liczby nadajników z pamięci usuwany będzie zawsze "najstarszy" nadajnik.

Centralka i bezpiecznik o którym mowa jest podobno za tapicerką po prawej stronie w środku kufra. Akumulator od webasta jest po drugiej stronie, ale odpinanie go nie ma sensu.

 

A gdzie dokładnie są te bezpieczniki o których piszesz, bo ja wyciągałem tylko bezpiecznik 43 w kabinie , a pod maską nie wiedziałem ,że są bezpieczniki od sterowania webasto.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poszukaj rozpiski bezpieczników (w środku i pod maską), jest to na forum i zobacz czy w bagażniku jak pisałem po prawej nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności